וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ, משה פרץ: הזמר נבחר כשגריר ישראל לשעוני אומגה

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 11:36

הקמפיין יעלה בתחילת חודש אוקטובר, במקביל להשקת הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד. מותג השעונים אומגה, אחד הספונסרים הוותיקים של הסדרה, אף העניק לזמר שעון בשווי של 35,900 שקל, וצרף אותו למועדון יוקרתי שכולל גם את ג'ורג' קלוני וניקול קידמן

בסוף השבוע הקרוב יושק בישראל הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד (והאחרון בכיכובו של דניאל קרייג) ובמקביל להשקת הסרט, יושק גם קמפיין לשעוני אומגה, אחד הספונסרים הוותיקים של הסדרה.

הצילומים בכיכובו של פרץ נערכו בלופט תל-אביב, במסגרת זו הצטלם עם קולקציית שעוני 'ג'ימס בונד' החדשה, שתושק יחד עם צאת הסרט החדש "לא זמן למות"- של ג'ימס בונד. ישראל נבחרה כמדינה השנייה בעולם להקרנת בכורה של הסרט ולהשקת השעונים, לאחר ההשקה הרשמית בלונדון. כמיליון שקל השוקעו בקמפיין.

משה פרץ שגריר מותג השעונים 'אומגה'. שי פרנקו,
משה פרץ, שגריר מותג השעונים 'אומגה'. הדגם שבחר הזמר עולה 35,900 שקל/שי פרנקו

פרץ שמח לשמוע מקרין קיש - מנהלת מותגי היוקרה בחברת רולטיים, שהוא מצטרף לנבחרת השגרירים המרשימה של אומגה הכוללת בין הייתר את השחקן דניאל קרייג, ג'ורג' קלוני, ניקול קידמן ועוד.

בתום הצילומים פרץ בחר לעצמו שעון מהקולקציה החדשה. מחיר השעון 35,900 שקל.

מתוך צילומי הקמפיין: משה פרץ שגריר שעוני אומגה ג'יימס בונד. אמיר מאירי,
מתוך צילומי הקמפיין: משה פרץ כשגריר שעוני אומגה ג'יימס בונד/אמיר מאירי

סדרת סרטי ג'יימס בונד, שהסרט הראשון שלה (ד"ר נו") הופק כבר ב-1962, היא הסדרה הקולנועית הוותיקה ביותר בדברי ימי הקולנוע.

עם הפופולריות שצברה הסדרה במהלך השנים, היא הפכה לחלוצה בכל הקשור להטמעת תוכן שיווקי בסרטיה. השעון שעונד המרגל המפורסם, זכה למעמד מיוחד שכן לא תמיד תפקד כשעון בלבד: פעמים רבות הוא היה חלק מארסנל הגאדג'טים שבהם צייד "קיו", האחראי על פיתוח המצאות בשירות הביון הבריטי, את 007.

לאורך השנים "התארחו" בסרטים כמה מותגי שעונים, כולל מותג האופנה גוצ'י והמותג היפני סייקו, אך שיתוף הפעולה עם אומגה הוא מהוותיקים והממושכים בתולדות הסדרה, ויצרן השעונים אף הוציא מהדורות מיוחדות של השעונים לרגל השקות סרטים חדשים בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully