וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסה מהנה: אל על מרחיבה את התוכן המוצע במערכת הבידור

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 15:42

אל על מרחיבה את התכנים המוצעים במערכת הבידור במטוסי אל על על מנת להנעים את זמנם של הנוסעים בטיסה, ומשיקה סדרת פרקים נוספים בפודקאסט "טיסה אישית" המושמע באופן בלעדי לטסים. בנוסף, שת"פ עם רשת 13 יאפשר צפיית בינג' של מיטב הסדרות: שנות ה-80, המפץ הגדול ועוד

האמנים שמשתתפים בפודקאסט הם הראל סקעת, עברי לידר, נרקיס, עילי בוטנר, קובי אוז, מוקי וחיים משה והם מצטרפים לרשימה של אמנים שכבר הקליטו פודקאסטים בסדרת הפרקים הקודמת, ביניהם ריטה, מירי מסיקה, אייל גולן, דני רובס, אברהם טל, אבי סינגולדה, דודו אהרון ועוד.

פודקאסט אישי של הראל סקעת במערכת הבידור של מטוסי אל על. יחסי ציבור,
"טיסה אישית" - פודקאסט של הראל סקעת במערכת הבידור במטוסי אל על/יחסי ציבור

"טיסה אישית": מיני מופע יחיד

בכל פודקאסט האמן מגיש פלייליסט אישי הכולל כ-20 שירים מהארץ ומהעולם, כאשר הפלייליסט ננעל עם שיר של אותו אמן. בין השירים מושמעים קטעי מעבר בהם האמן "משוחח" עם הנוסעים, בין היתר, משתף בסיפורים שמאחורי בחירת השירים, אנקדוטות הומוריסטיות, חוויות אישיות בטיסות אל על, טיפים תיירותיים ונושאים אישיים.

את הפרקים הפיקה אל על בשיתוף "רדיו תל אביב" והם מושמעים בלעדית בערוצי המוסיקה והפודקאסטים במערכות התוכן והמדיה במטוסי אל על.

נוסע גולש בסמארטפון בטיסה. Shutterstock, ShutterStock
אל על מרחיבה את התוכן המוצע לטסים באמצעות אפליקציה לצפייה ישירה/ShutterStock, Shutterstock

בינג' סדרות במהלך טיסה

בנוסף, אל על, בשיתוף פעולה עם רשת 13, מציעה ללקוחותיה מערכת בידור מורחבת במטוס המאפשרת צפיית בינג' של מיטב הסדרות האהובות, ובהן: שנות ה-80, החיים זה לא הכל, אחד העם 101, זאתי וזאתי ועוד.

גם קטגוריית הבינג' של הסדרות הזרות עודכנה, וניתן לצפות במגוון סדרות, ביניהן המפץ הגדול, משפחה בהפרעה, שיטת קומינסקי, מד מן, ורוניקה מרס ועוד.

התכנים יעלו במערכת הבידור האישית במטוסי הדרימליינר 787 וזמינים באפליקציית צפייה אישית, דרימסטרים, המיועדת לשימוש בטלפון הנייד של כל נוסע בטיסות בהן לא קיימת מערכת בידור אישית בגב המושב.

חיים משה מקליט פודקאסט לסדרת הפרקים "טיסה אישית" במטוסי אל על. יחסי ציבור,
חיים משה מקליט פודקאסט לסדרת הפרקים "טיסה אישית" במטוסי אל על/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully