וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מהדורה מוגבלת למותג הבושם היוקרתי

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 2.10.2021 / 2:21

וגם: וישי מתחדשת עם מוצרים חדשים, מי עדן בקמפיין לעידוד בריאות הלב, הוויאנס מוציאה ליין תיקים ומכונות הכביסה החדשות והשקטות

לבן אופטימי

בלנשה. יח"צ,
BLANCHE/יח"צ

מותג הבישום BYREDO משיק מהדורה מוגבלת לאספנים של הניחוח BLANCHE BYREDO. את מותג ביירדו הקים ב-2006 בן גורהאם בשטוקהולם. המותג הנחשק נחשב לאחד המסקרנים והייחודיים בעולם הבישום.

ניחוחות הבשמים נוצרו בהשראת הזיכרונות, המקומות והחוויות שצבר גורהאם בחייו אשר נעו בין שבדיה, טורונטו וניו יורק. גורהאם תרגם את החוויות והזיכרונות לניחוחות בשמים שהם בשמים לא מגדריים ומתאימים לנשים ולגברים, בשל העובדה שהם מכילים 95% חומרים טבעיים, הניחוח משתנה מאדם לאדם.

BLANCHE הוא הבושם האייקוני של מותג הנישה היוקרתי BYREDO BLANCHE - ניחוח כביסה נעימה, ניחוח נקי של פודרה, ניחוח המגלם בו את הצבע הלבן, רך, נקי ושקוף.

בלאנש הוא מחווה ליופי קלאסי, טהור ופשוט במבנה, עוצמתי בנוכחותו. ההשקה החדשה מציגה את האייקון בעיצוב עירום, בצורתו הטהורה ביותר עם פקק לבן, בקבוק זכוכית צלול ללא תוויות, רק כיתובים לבנים המדגישים את הריח הלבן והנקי של תווי: אלדהייד, ורד, רקפת, סיגליות, עץ אלגום ומאסק.

לצד תמהיל הבשמים הרחב שהפך את בושם ביירדו לשם דבר בעולם בשמי הנישה, הפורטפוליו של המותג כולל גם מוצרי טיפוח, מוצרי עור ואביזרים, הקוראים תיגר על שוק היוקרה הקלאסי.

seperator

מתרחבים ומטופחים

LA. יח"צ,
להבית אקרמן/יח"צ

מותג היופי של ד"ר להבית אקרמן מרחיב את סדרת הטיפוח עם 'ליפטינג סרום' רב עוצמה, למניעת קמטוטים, מיצוק ולמתיחת עור הפנים. הסרום, שנחשב לאחד התכשירים הפופולאריים בשגרת הטיפוח היום יומית, מכיל תמצית בעלת ריכוז גבוה של רכיבים פעילים החודרות לשכבות העמוקות של העור. הוא מסייע בהחדרת הלחות לעור, התפחה, מתיחה, מילוי ובכך מחליק קמטוטים.

הליפטינג סרום של ד"ר אקרמן מכיל קרם לחות מובחר, חומצה היאלרונית - התורמת ללחות לזמן ארוך, חומצות אמינו ופפטידים הממצקות את העור, מעדנות אותו ומונעות הופעת קמטוטים. הוא מכיל תמצית דונליאלה, התורמת להגנה על העור ואנטיאוקסידנים רבי עוצמה, המשמשים להגנה מפני רדיקלים חופשיים. הסרום אינו מכיל פראבנים ומתאים לכל הגילאים.

הסרום מצטרף לסדרה שאקרמן - מומחית לרפואת עור ובעלת רשת קליניקות לאסתטיקה, פיתחה, וכוללת: קרם מחדש עור, אל-סבון, קרם אנטי-אייגינג וכעת סרום. המוצרים מטפלים באנטי אייגינג, פיגמנטציה, התחדשות העור ומרקמו, והם מוגדרים כמוצרים פעילים המכילים רכבים שהמינון ואפקט ההשפעה שלהם גבוה.

seperator

עושים עיניים

וישי. יח"צ חו"ל,
וישי/יח"צ חו"ל

מותג הדרמוקוסמטיקה הצרפתי וישי מרחיב את סדרת הטיפוח נאובדיול רוז פלטינום, ומשיק קרם עיניים ייחודי המסייע בהחלקת מראה הקמטוטים ולמראה מואר וחיוני. סדרת נאובדיול רוז פלטינום מיועדת לנשים בגילאי 50+, המבקשות מענה ממוקד לבעיות עור המופיעות עם הגיל, בעיקר באזור העיניים כמו קמטוטים, כהויות וחוסר מוצקות.

קרם העיניים מכיל פורמולה בעלת מרקם קליל, עם ניחוח עדין של ורדים וקפאין המסייע למיצוק העור ולמניעת נפיחות. הוא מכיל קלציום התורם לאלסטיות העור, הוא בעל יעילות קלינית מוכחת לעור בוגר. לאחר השימוש הראשון, 72% מהנבדקות דיווחו כי העור הרגיש חלק יותר, ולאחר 4 שבועות של שימוש, דיווחו על הפחתה במראה הקמטוטים ובנפיחות. הקרם אינו מכיל בישום ואלכוהול.

seperator

אל תיקחו ללב

מי עדן. יח"צ,
מי עדן/יח"צ

לרגל יום בריאות הלב הבינלאומי מי עדן יוצאת בקמפיין המלצה לשמירה על בריאות הלב - צריכה יומית של מים מינרליים החיוניים ללב, בעיקר בגלל המגנזיום שהוא מינרל הנחוץ לתפקוד הגוף, ובמיוחד לפעילותם התקינה של מערכות הלב וכלי הדם ושמירה על קצב לב יציב. חוסר במגנזיום בגופנו יכול להוביל להפרעות בקצב הלב ולאוטם שריר הלב.

כמות המגנזיום המומלצת לצריכה יומית בקרב גברים בין גילי 14-70 עומד על למעלה מ-400 מ"ג ליממה. בקרב נשים בטווח גילים זה, צריכת המגנזיום המומלצת ליום עומדת על למעלה מ-300 מ"ג ליום.

אחד ממקורות המגנזיום הוא מי השתיה שלנו, בשל מחסור במי שתיה מתוקים, העלייה בהתפלת המים הובילה לירידה בריכוזי המגנזיום במי השתיה. ריכוז המגנזיום במקורות המים הטבעיים בישראל הינו גבוה ונע בין 20-30 מ"ג לליטר. מי הבקבוקים של מי עדן נשאבים ממקורות מי תהום עם ריכוז מגנזיום גבוה, מה שיכול לסייע למי ששותה מהם למלא את צריכת המגנזיום המומלצת ליום.

מי עדן מכילים הרכב מינרלי מאוזן וייחודי שכולל מגנזיום, סידן ואשלגן. ניתן כמובן לצרוך מגנזיום דרך תזונה: ירקות ירוקים, אגוזים, קטניות ועוד. לאנשים הנמצאים בסיכון למחלות לב כגון אירוע לב או בעיות בכלי הדם מומלץ לצרוך תזונה עשירה במגנזיום.

ואפרופו בריאות, המותג משיק בינים אלה את סדרת הבקבוקים הוורודים בשת"פ בקבוקי מי עדן ורודים עם תווית מיוחדת, כשכל ההכנסות ממכירת הבקבוקים, תרומה לילדי וראייטי.

seperator

תיק זה כל הסיפור

תיקי הביאנס. יח"צ,
תיקי הביאנס/יח"צ

מותג הכפכפים הברזילאי מהמובילים בעולם HAVAIANAS משיק ליין תיקים חדש של תיקי גב וחוף במגוון צבעים במחיר אטרקטיבי ללא פשרה על איכות. ליין התיקים כולל מגוון רחב של תיקים כמו תיק גב שהופך לפאוץ', תיק גב מתקפל פרחוני, צבעוני או צבאי, תיקי חוף מפוספסים בצבעוניות שונה.

את ליין התיקים ניתן להשיג ברשת חנויות המותג ובאתר החברה. HAVAIANAS הינה רשת הנעלה ולייף סטייל הנחשבת בין המובילות בעולם בתחום הנעלת קיץ וכפכפים, ומייצגת ערכי סטייל, נוחות, ואיכות. המותג, שהחל את דרכו במפעל קטן בברזיל בשנות ה-60', משווק ונמכר בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם, ביניהן ישראל המפעילה 12 חנויות רשמיות ועוד כ-3,000 נקודות מכירה הפרוסות ברחבי הארץ.

seperator

כביסה שקטה

כביסה שקטה. יח"צ,
ASKO/יח"צ

מותג הפרימיום השוודי למוצרי חשמל ביתיים ASKO, מקבוצת ח.י. חשמל ואלקטרוניקה, משיק את Quattro Construction - סדרת מכונות כביסה שקטה בעלת מערכת המאריכה את תוחלת החיים של המוצר, חסכונית, ידידותית לסביבה ובעלות טכנולוגיות פורצות דרך כולל מגוון תוכניות ייחודיות לכל סוגי הכביסה.

היתרון הבולט ביותר של QUATTRO של ASKO הוא שלמכונה יש תוף פנימי ותוף חיצוני, התוף המוכר ממכונות הכביסה הרגילות, מחובר לגוף המכונה ולכן בזמן הכביסה ובעיקר בעת הסחיטה המכונה לפעמים רועדת ורועשת. ב-ASKO ייצרו את התוף החיצוני עם 4 בולמי זעזועים המחוברים לבסיס לוחית מפלדת אל חלד, כך שגם פעולות במהירות גבוהה מתבצעות בשקט מוחלט וללא רטט של המכונה.

את מותג ASKO הקים ב-1950 בשוודיה בחור צעיר שרצה לבנות מכונת כביסה חדשנית במטרה להקל על חיי אימו, והוא מותג פרימיום השייך לקבוצת Gorenje. תחום העיסוק העיקרי שלו הינו ייצור ושיווק מוצרי חשמל המשלבים טכנולוגיה ייחודית ומתקדמת המתמקדת בחיסכון ובאנרגיה, לצד עיצוב יוצא דופן ומוקפד.

seperator

אותנטי

authentic beauty concept. יח"צ,
authentic beauty concept/יח"צ

מותג טיפוח ועיצוב השיער הבינלאומיAuthentic beauty concept ערך השקה דיגיטלית עולמית למוצרי החברה, והציג 5 מוצרים חדשים שיושקו במהלך השנה הבאה. ביניהם: שמפו המעניק לחות לשיער רגיל עד יבש או מתולתל מהסדרה Hydrate cleanser בבקבוק שעוצב בהשראת התרבות היפנית, מעבר למרכיבים שלו הוא משלב את כלל החושים בעת השימוש; בושם לשיער שניתן לשים גם על הגוף, וריחו טבעי ועדין; קרם ידיים ושיער במרקם עדין המעניק לחות מידית, ומתייבש במהירות מבלי להשאיר מגע דביק; קרם לחות לשיער המבוסס על אלוורה וספירולינה, שידועים כעדינים ומחזירים את האיזון לשיער; מים מרעננים שמשפרים את תחושת הרעננות והטבעיות ומעניקים לחות וברק לשיער בניחוחות ליים, מנדרינה ועלי תה ירוק.

seperator

שובם של הבומים

בומים. יח"צ,
בומים/יח"צ

בשנות ה-90 כיכב משחק הפוגים שגרם לאלפי ילדים לאסוף פוגים במגוון צבעים וסגנונות ולשחק. במהלך ימי הקורונה והסגרים, עשה יניב סימנטוב סדר בביתו, במהלכו מצא מזוודות פוגים שאסף כשהיה ילד, הוא סיפר לילדיו שהתלהבו, והחליט שמשחק הפוגים חייב לעשות קאם בק וצר מותג חדש בשם בומים, אותו משחק, אותם חוקים עם שינוי שיתאים את עצמו ל-2021.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully