וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולקציית 007 ג'יימס בונד לנשים - בשיתוף עמותת 'לא לאלימות'

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 10:43

לאחר שנתיים של ציפייה, הסרט ג'יימס בונד 007: "לא זמן למות", עולה באקרנים. ההקרנה הרשמית נדחתה עקב מגפת הקורונה ועכשיו היא עולה בקול תרועה בכל העולם. יחד עם עלייתו של הסרט, מציגים תכשיטי 'שופארד' את קולקציית 007 לנשים, שהכנסותיה יועברו למקלטים לנשים מוכות

במהלך הצפייה בסרט, תתקשו להתעלם מנוכחותו של המותג היוקרתי שופארד, כאשר השחקנית היפייפיה, אנה דה ארמס, שמשחקת בסרט את פאלומה, עונדת סט יהלומים מרהיב מבית היוצר של המותג.

בנוסף לשיתוף פעולה זה, ובהשראת הסרט, הכריזה שופארד על ייצור קולקציית "Happy Hearts - Golden Hearts", קולקציה מרהיבה במהדורה מוגבלת.

ana de armas happy hearts - golden hearts, קולקציית 007 של שופארד. יח"צ חו"ל,
קולקציית 007 - ג'יימס בונד של שופארד/יח"צ חו"ל

תכשיטי הקולקציה עשויים זהב ורוד ומשובצים ביהלומים ונושאים עליהם את לוגו הסרט - 007. הזהב נבחר להיות החומר המרכזי בתכשיט עקב היותו מוטיב בולט בסרטי ג'יימס בונד לאורך השנים.

קרוליין שויפלה, מבעלי המותג שופארד, וזו שאחראית על עיצוב הקולקציה, סיפרה, כי עבורה ההשראה לעיצוב הקולקציה היא "נערת ג'יימס בונד" אשר מייצגת אומץ רב ונחישות.

קולקציית ג'יימס בונד של שופארד, JB תכשיטים. יח"צ חו"ל,
ההשראה לעיצוב הקולקציה: נערת ג'יימס בונד המייצגת אומץ ונחישות/יח"צ חו"ל

שופארד היא חברה שוויצרית המייצרת שעונים ותכשיטים יוקרתיים ברמת איכות גבוהה. החברה הוקמה בשנת 1860 על ידי לואיס שופארד בשנת 1860, ובשנת 1915 נקנתה על ידי משפחת שויפלה, שמנהלים אותה עד היום.

שופארד לוקחת חלק באירועים הגדולים בעולם, בין היתר בהיותה נותנת חסות ראשית לפסטיבל קאן ולמירוץ המכוניות היוקרתי "מילה מליה" והיא גאה להיות חלק בלתי נפרד מהמראה והלבוש של הכוכבים הגדולים ביותר בעולם, ובהם: שרון סטון, ריהאנה, סלין דיון, ג'וליה רוברטס, ליידי גאגא, ג'וליאן מור, ריאן ריינולדס, אלטון ג'ון, מייקל פסבנדר ועוד רבים וטובים.

JB JEWELERS הם נציגים בלעדיים של המותג שופארד בישראל, ובנוסף יצרני תכשיטים ונציגים של מותגי תכשיטים ושעונים בינלאומיים יוקרתיים. את מיטב התוצרת היוקרתית תוכלו לגלות בבוטיקים היוקרתיים בתל אביב ובירושלים.

ניתן להשיג בחנויות הרשת: בתל אביב, בירושלים ובאתר אונליין חדש: https://www.jb-jewelers.com/

קולקציית תכשיטי שופארד בהשראת הסרט החדש של ג'יימס בונד החל מ 10,000 שקל. יח"צ חו"ל,
קולקציית 007 מבית שופארד - ההכנסות יועברו למקלטים לנשים מוכות/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully