וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפי האוור לסופ"ש עם חברת האשראי MAX

עודכן לאחרונה: 1.10.2021 / 13:00

הפי האוור עם "מקס איט פיננסים" המזוהה בעיקר עם כרטיסי האשראי MAX: על שניצלים, כושר, פיננסים ועבודה מרחוק בעת הקורונה

מה עושים: מקס איט פיננסים, שעד מרץ 2019 נקראה לאומי קארד, היא אחת משלוש חברות האשראי הישראליות. החברה מציעה הנפקת כרטיסי אשראי, שירותי סליקה, פתרונות אשראי, ארנק דיגיטאלי ומוצרי ביטוח תחת המותג MAX.

משתתפים: עליזה גברא, 50, אם יחידנית ל 2 בנים, גרה בגני תקווה, chief of digital & customer experience, ארבע שנים בחברה.

ליאור קרן, 36, נשוי +3, גר בקדימה, Product Manager, שמונה חודשים בחברה.

רוני נוריאל, 25, רווקה (מאורסת) מרמת גן, Training & course manager.

לוקיישן: לא רחוק מהצומת שבה ר"ג ובני ברק נפגשות, ניצב הבניין החדש של מקס, אליו עברו 1,500 העובדים במהלך הקורונה, תשע קומות שבנויות סביב פאטיו ירוק ומואר. לכל קומה מטבחון משלה וחדר אוכל שווה במיוחד, שאליו נגיע מיד.

מקס 7. ראובן קסטרו
מקס אט פיננסים. מימין: עליזה גברא, ליאור קרן ורוני נוריאל/ראובן קסטרו

הפסקת קפה: הקונספט של המטבח, המעצב בשילוב של עץ ושחור, שונה מחברות אחרות. על השיש יש מכונות קפה עם קפסולות וברי מיים. לכל עובד יש כרטיס עם תקציב יומי, בעזרתו הוא יכול ל"קנות" מהמכונות האוטומטיות שפזורות באולם.

במכונת השתייה יש קפה קר, מים מינרליים, ספרייט, קולה, XL, בירה שחורה, נקטר מנגו ואפרסקים. במקרר ליד חטיפים, פרכיות עם שוקולד, במבה, צ'יטוס, מסטיקים, קבוקים, ביסלי, דוריטוס וגם חטיפי בריאות.

חדר האוכל פתוח במשך ארבע שעות והעובדים מוזמנים להגיע כשנוח שלהם ולהתכבד במזנון חלבי או בשרי, בין היתר מוגשים פילה אמנון עם פסטו, שניצל וינאי, חזה עוף בתיבול מזרחי, עופות רוטיסרי בגריל, שווארמה על לאפה קלויה וטופו פאד תאי לצמחונים וגם מרק בצל, דים סאם, פתיתים, קינואה עם חמוציות, אנטיפסטי, סלט רצעות גזר עם פלפל חריף ולימון וגם שרי עם בזיליקום וזיתים שחורים. במתוקים יש שוט ביס שוקולד וגם ופל אמריקאי עם סוכריות.

מקס 2. ראובן קסטרו
מקס 2/ראובן קסטרו

CV: עליזה התחילה את הקריירה שלה בעולמות ה"קול סנטר" כעובדת מספר 25 בבזק בינלאומי ובתפקידה האחרון היתה סמנכ"לית שירות, סה"כ שמונה שנים. משם עברה לאוסם, אחרי רכישתה על ידי נסטלה והקימה את שירות הלקוחות והצרכנים. שלוש שנים היתה בסוכנות היהודית, במרכז הגלובל סנטר שמאפשר תהליך קליטה דיגיטלי במקומות ללא שליחים ובגיל 34 הרגישה שהיא חייבת לעצור ולעשות חושבים ועזבה הכל.

כדי לחוות את המנוחה המיוחלת היא ייעצה לארגונים כעצמאית, הרצתה, היתה שותפה בסטארט אפ בתחום שיבוץ כ"א במוקדים ע"פ אלגוריתמים חכמים והגשימה חלום ישן לפתוח גלידריה. "לאבא היתה גלידריה באלנבי פינת יונה הנביא בתל אביב ורציתי לסגור מעגל. פתחתי גלידריה במרכז וייצמן ליד איכילוב.

באותה תקופה הייתי בתהליך להביא ילד לבדי והייתי צריכה להזריק לעצמי בבטן. הייתי מניחה את המזרק במקרר של הגלידה, ובין פגישת היעוץ שחיכתה לי ליד השולחן בקניון, לפגישה של הסטארט אפ הייתי נכנסת לשירותים ומזריקה. כשהייתי בהריון עם השני, הבנתי שאני צריכה לעצור".

והעצירה שלה היתה במכבי, לארבע שנים, כמנהלת השירות הדיגיטלי וחוויית המטופל כשסמנכ"לית שירות ומכירות במקס ביקשה לקבוע לפגישת עמיתים, כדי ללמוד על מה שהיא עושה, ניצת הרומן ולפני ארבע שנים מונתה למנהלת מחלקת הדיגיטל של החברה, כשהחזון שלה ליצור מראה דיגיטאלית שתאפשר ללקוח להתנהל באופן עצמאי.

ליאור שירת בחיל הים, למד תואר ראשון בהסטוריה ערבית ואיסלאם ואיכשהו התגלגל להיות איש מכירות לעסקים קטנים בפלאפון. כשעבר למכור לעסקים הגדולים, התחיל להתעניין בטכנולוגיה, ענן ועסקים, ואחרי שניהל את המכירות והגיוסים באזור הדרום, וסיים תואר שני במנהל עסקים וקורס באי קומרס, סימן לעצמו מטרות, טירגט חברות בתחום הפיימנט והקלאוד והצליח להתקבל לטרנזילה.

הוא ניהל את ערוצי ההפצה, ניהל מערכי מכירות ועסק בפיתוח עסקי ומקביל נתן הדרכות לחברות על בניית מערכי מכירות דיגיטאליים.

הוא מספר שלפני שמונה חודשים קיבל ווטס אפ מסמנכ"ל הפיתוח העסקי של מקס, "הוא אמר שהם בונים יחידת פרודקט, עם אנשים בשאים מרקעים שונים ושאל אם זה מעניין אותי. לפני חצי שנה התחלתי לעבוד. ייצרנו "אקספרס צ'ק אאוט", כפתור עם טביעת אצבע, שמזין אוטומטית את פרטי האשראי והלקוח".

רוני, המכונה "שגרירת מקס" היתה מדריכת ניווט באיסוף קרבי ושם גילתה כמה היא אוהבת להדריך ולהופיע מול קהל. החלום שלה היה לעבוד בעגלות בארה"ב ושבוע אחרי השחרור טסה עם החבר שלה אז וארוסה היום, להגשים אותו.

"היינו שם תשעה חודשים, מתוכם טיילנו חודשיים ואם הוא לא היה לוחץ לחזור לארץ, הייתי נשארת שם. חברה טובה שלי עבדה במקס ואמרה לי שהעבודה במכירות תפורה עלי. יום אחרי שנחתנו היינו שם בראיון ושנינו התקבלנו, אבל לא סיפרנו לאף אחד שאנחנו זוג". היא עשתה קורס במכירת כרטיסי אשראי, התחילה לעבוד בטלמרקטינג במוקד המכירות וראתה משכורות שלא דמיינה שלצעירים בגילה יכולים להרוויח.

"מעבר לעובדה שהעבודה נוחה בשעות", היא אומרת בהתלהבות מדבקת "אחרי שנתיים ושמונה הצלחנו לקנות נכס. פשע לא לעבוד פה". תוך כדי התחילה ללמוד תקשורת ופרסום, ביקשה לעבור תחום וכבר שנה היא מנהלת קורס הכשרות בחברה, בכל פעם בנושא אחר, על פי הצורך ומרגישה "על ענן".

בשביל הנשמה: הילדים של עליזה הם הנשמה שלה.

ליאור מתנדב בעמותת יוניסטרים (קידום נוער ליזמות) כמנטור עסקי כבר כמה שנים.

מה לובשים: קז'ואל, אבל מכבד, כי יש כאן לא מעט עובדות חרדיות, צעיר ולא בנקאי ומעונב.

בנקאות או הייטק: רוני מוחה על השאלה, "אנחנו נותנים שירות ללקוחות" וליאור מדגיש שמקס היא חברת טכנולוגיה, או מדויק יותר "היא נותנת שירותים פיננסים טכנולוגיים מתקדמים". עליזה מסבירה שהם לא מתעסקים רק עם כרטיסי אשראי, אלא גם ביטוח רכב, חו"ל ודירה וגם ארנק אלקטרוני.

מקס 6. ראובן קסטרו
מקס 6/ראובן קסטרו

קורונה: עוד לפני פרוץ המגיפה במקס נערכו לעבודה מהבית וחלק מהמוקדנים עבדו מהבית, ולכן המעבר לעבודה מרחוק היה מהיר. ליאור מסביר שהעובדה שהחברה בנויה טוב מבחינת ארכיטקטורה טכנולוגית, החיבור קל. במרץ 2020 הקול סנטר עבר לעבודה מהבית ולרוני חסרו הוייב, המוסיקה והביחדנס.

"קיבלנו תיק עם מחשב, מסך, עכבר, אוזניות, וסטיק לגלישה כדי שלא יחייבו את הווי-פיי הפרטי שלנו ושלחו לנו כיסא מותאם". עליזה: "העבירו להנהלה הדרכות על ניהול מרחוק, הקפדנו על פגישות עבודה, פגישות אישיות", רוני: "והרגשנו את זה.

ברמה הרגשית הייתה פאניקה והמנהלים תמכו רגשית". בגלל הקורונה הרבה עובדים חדשים לא פגשו פנים אל פנים את הבוסים שלהם. ליאור ניהל את המו"מ מרחוק וביקר במשרדים רק אחרי שחתם על החוזה.

מקס 3. ראובן קסטרו
מקס 3/ראובן קסטרו

מאיפה עובדים: תלוי באיזו מחלקה אתה. עליזה אוהבת לעבוד מהמשרד, במחלקת הפרודקט של ליאור נתנו לעובדים אפשרות לעבוד יומיים מהבית, מה שחוסך לו שעה וחצי על הכביש בכל כיוון.

ערך מוסף: בכל חג מקבלים חבילת פינוקים ומי שחולה בקורונה מקבל חבילה מתוקה במיוחד. העובדים נהנים ממנוי "פרי פיט" במחיר מסובסד של 99 שקל, שמאפשר כניסה לחדרי כושר ברחבי הארץ. ב"דק" שבקומה השניה מארגנים להם צ'ופרים כמו עגלת גלידות, וופלים בלגיים, דונאטס.

בכל שנה יש נופש חברה מסובסד למשפחה בארץ או בחו"ל, ביום האישה והגבר אפשר להצטרף למחזורים של טיסות לחו"ל, לחרדים יש תן ביס כשר. כל צוות מקבל תקציב לגיבוש,

רוני מספרת שבמוקד המכירות כל חמישי יש "קלבת שבת", השיבוש במקור, שבה מזמינים מישהו מהחברה שיספר על עצמו, ומביאים צ'ייסרים, במחלקות אחרות מסתפקים בסתם האפי אוור עם פינוקים מיוחדים.

אצל עליזה בדיגיטל חוגגים הצלחות בפתיחת שולחן בפאטיו וזה קורה לא מאט. כשהשיקו את כרטיס ה"סקאי מקס", עשו אירוע בלבן בהשראת צבע הכרטיס. חוץ מזה כל שבועיים יש יריד שווה, שוק איכרים, ביגוד, תיקים ומשקפיים.

מקס 5. ראובן קסטרו
מקס 5/ראובן קסטרו

שכר: עליזה אומרת שהשכר תחרותי. "אם משקללים בונוסים ודיבידנדים, יחד עם ההשתתפות בקייטנות, ימי כיף מיוחדים לכניסה לכיתה א', לבת או בר מצווה פינוקים ונופשונים, זה אפילו מעבר לזה".

"בהיי טק קלאסי יש הטבות דומות למה שאנחנו מקבלים", מסביר ליאור, "אבל כאן גם יש חברה יציבה, בטחון ומרחב תנועה".

מקס 4. ראובן קסטרו
מקס 4/ראובן קסטרו

מה הלאה: ליאור, הכי ירוק כאן, שעשה מעבר ממערכי מכירות ופיתוח לפרודקט, כל כך נהנה מכל רגע, שאין לו מחשבות על מה הלאה.

עליזה נמצאת במקום הכי נכון לה לשנים הקרובות.

רוני, שהיא סטודנטית שנה ג', מאחלת לעצמה להגיע למחלקת תקשורת שיווקית. כשהיא אומרת את זה, עליזה מזנקת ומציעה לה מייד להגיע לדיגיטל. רק שתבוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully