וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריגת משיק סדרת משקאות קלים חדשים ומופחתי סוכר

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 15:53

"פריגת", המתמחה בייצור משקאות קלים ומיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, משיקה סדרת משקאות קלים בטעמים האהובים של תפוזים, אשכוליות וענבים עם 40% פחות סוכר ו-19 קלוריות בלבד (ל- 100 מ"ל)

סדרת המשקאות החדשה המכילה 40% פחות סוכר באה לידי ביטוי במוצרים עם מרקם וצבע זהים למוצרים הקלאסיים, עם טעם נהדר, שלא נופלים מהטעם של המוצרים המובלים של פריגת. הצרכן מקבל טעם נהדר ב-40% פחות סוכר ובמינימום קלוריות.

את הסדרה החדשה ניתן יהיה למצוא בבקבוקי 1.5 ליטר, ואת משקה קל "פריגת ענבים 40% פחות סוכר" ניתן יהיה למצוא גם בבקבוק אישי של חצי ליטר. המשקאות מכילים -19 קלוריות ל-100 מ"ל, ואינם מסומנים במדבקה אדומה של סוכר בכמות גבוהה .

פריגת - סדרת משקאות מופחתי סוכר. יחסי ציבור,
פריגת - סדרת משקאות חדשה - 40% פחות סוכר/יחסי ציבור

השקת סדרת מופחתי הסוכר החדשה פותחת קטגוריית מוצרים חדשה לפריגת, זאת לצד סדרת המיצים מבוססי פרי טבעיים, מוצרי הדיאט, סדרת מוצרי פריגת צלול וסדרת המשקאות הקלים המוכרים והאהובים. פריגת, מציעה מגוון רב של טעמים מבוססי פרי, בהם טעמים קלאסיים, שילובים ייחודיים של פירות, טעמים עם חתיכות פרי, דיאט ועוד. המשקאות מיוצרים ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים.

רוני לוין, מנהלת השיווק של פריגת מוסרת: "כמותג המומחה בפירות אנו עובדים רבות להביא את קדמת החדשנות לתחום המיצים ושוקדים על פיתוחים שיתנו פתרונות חליפיים למיצים עם סוכר ועל יתרונות נוספים תזונתיים מהפרי לצד הטעם וההנאה המירביים."

סדרת המשקאות החדשה של פריגת תגיע בבקבוקי ליטר וחצי וחצי ליטר מ"ל למשקה בטעם ענבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully