וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד כבר כאן: כשהמוכר החדש בחנות הוא בעצם רובוט

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 17:25

רשת א.ל.מ מצרפת לסניפיה את הרובוט temi שיעבה את מערך השירות בסניפי הרשת ויתגבר את צוות מכירות. הרובוט יקבל את הלקוח בכניסה לסניף ואחרי בירור צרכים קצר ילווה אותו למחלקה הייעודית. בנוסף הוא יציע מבצעים, יאפשר שיחת וידיאו עם נציג שירות ויסייע בשינוע מוצרים

הרובוט Temi מצטרף לצוות השירות והמכירה ברשת א.ל.מ/יח"צ א.ל.מ

רשת החשמל, האלקטרוניקה והדיגיטל א.ל.מ, מצרפת לסניפיה את temi, הרובוט המוכרן הראשון בעולם הריטייל בישראל מבית חברת ONE Robotix. הרובוט יעבה את מערך השירות והמכירות בסניפי הרשת, יציע מבצעים, יקשר את הלקוח למחלקה הרלוונטית, ישנע מוצרים קטנים מהמחסן ובעתיד אף יאפשר רכישה ישירות ממנו.

בשלב הראשון יצטרף temi לסניפי א.ל.מ בקניון רמת אביב וביג באר שבע ובהמשך יצטרף לסניפים נוספים.

הרובוט Temi מצטרף לצוות השירות והמכירה, א.ל.מ. וואן רובוטיקס,
הרובוט Temi שמצטרף לצוות השירות והמכירה ברשת א.ל.מ/וואן רובוטיקס

מתקדמים לעבר העתיד

אורי להב, מנכ"ל רשת א.ל.מ: "שילוב הרובוט במערך השירות והמכירה בסניפים הינו צעד טכנולוגי נוסף שמקדם את א.ל.מ לעבר העתיד ומאפשר בצורה קלה ומהירה, מתן מידע נרחב ללקוחות שמגיעים לסניף על המוצרים הנמכרים והמבצעים השונים"

הרובוט temi מצטרף לפעולות נוספת שביצעה הרשת בשנה האחרונה בשדרוג חוויית השירות והמכירה. "הקמנו מוקד מומחים טלפוני, הרחבנו את מספר סניפי הרשת והכפלנו את סניפי 'א.ל.מ דיגיטל' שמציע מגוון רחב של מחשבים ניידים, טלפונים סלולריים, קונסולות גיימינג ומוצרים נוספים", מוסיף להב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אורי להב מנכ"ל רשת א.ל.מ.. אייל טואג,
אורי להב מנכ"ל רשת א.ל.מ./אייל טואג

חווית לקוח בחנויות הפיזיות

עודד טהורי, מנכ"ל ONE Robotix: "לראשונה בישראל, רובוט יקבל לקוחות בחנות. זהו צעד מרגש ונקודת ציון חשובה באימוץ טכנולוגיות חדשניות בשוק הקמעונאות המקומי. הפתרון המשלב את הרובוט בחנות מאפשר ללקוחות להיכנס לתוך חוויה דיגיטלית לחלוטין, ובכך הוא מחבר בין השיווק בעולמות הדיגיטל להמשך "מסע הלקוח" בחנויות הפיזיות".

"הרובוט מסייע לשיפור חוויית השירות בסניפים, משלים תהליכי שיווק שהתחילו בדיגיטל, ועוזר לצוות בחנות להגדיל מכירות. מדובר בעתיד של ענף הקמעונאות, ואנו שמחים להביא אותו היום לישראל", מסכם טהורי.

אודות temi

הרובוט האישי temi הוא מכשיר מתוחכם שיודע לזהות את המפעיל שלו, ללכת אחריו ולבצע משימות שונות ללא צורך בשימוש במקלדת או במסך מגע.

הרובוט, שזכה בפרסי חדשנות בינלאומיים רבים, מופעל באמצעות הוראות קוליות ומחוות ידיים, וכולל יכולת לזיהוי מכשולים ותכנון נתיב.

חברת ONE Robotix, המפיצה הבלעדית של הרובוט temi בישראל, אחראית לפיתוח תוכנה ופתרונות משלימים, המאפשרים להתאים את הרובוט לצרכים הייחודיים של משתמשים במגוון מגזרים, וכך לייצר פתרון ייחודי שיצעיד את המשק לעידן הרובוטיקה המתקדמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully