וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדו הדרי מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת 'מכבי אחזקות' בע"מ

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 1.10.2021 / 0:13

הדרי כיהן ב-18 השנים האחרונות כראש מערך דוברות וקשרי ממשל במכבי שירותי בריאות. לפני כן כיהן כדובר משרד הבריאות ויועץ התקשורת לשר הבריאות. כמו כן שימש כיועץ ל-UNICEF ארגון הילדים של האו"ם

עדו הדרי מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת 'מכבי אחזקות' בע"מ. הדרי כיהן ב-18 השנים האחרונות כראש מערך דוברות וקשרי ממשל במכבי שירותי בריאות. לפני כן כיהן כדובר משרד הבריאות ויועץ התקשורת לשר הבריאות. כמו כן שימש כיועץ ל-UNICEF ארגון הילדים של האו"ם. בתפקידו כסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת מכבי אחזקות, יעסוק הדרי בחשיפת היכולות המתקדמות של הקבוצה ויצירת שיתופי פעולה מסחריים עם מדינות, ארגוני בריאות וחברות עסקיות בעולם.

עדו הדרי. דוברות מכבי,
עדו הדרי/דוברות מכבי

סיגל דדון-לוי, מנכ"לית מכבי שירות בריאות: "לעדו חלק מרכזי בעיצוב תדמיתה הציבורית של מכבי בתקשורת ובחזית הרגולציה בשני העשורים האחרונים. הפיתוח העסקי הוא תפקיד חדש ומשמעותי בקבוצת מכבי ואני בטוחה בהצלחתו של עדו בזכות קשריו וניסיונו רב השנים".

שעיה ז'ילונקה, מנכ"ל מכבי אחזקות: "ל'מכבי אחזקות' יש פוטנציאל עסקי משמעותי בישראל ובעולם. אני שמח על הצטרפותו של עדו לצוות שלנו כסמנכ"ל פיתוח עסקי ומאחל לו בהצלחה רבה".

עדו הדרי: "אני מודה לדירקטוריון מכבי אחזקות על האמון הרב שנתנו בי. מכבי היא אחת מקבוצות הבריאות הגדולות והמתקדמות בעולם וזהו עבורי אתגר מקצועי ואישי לקדם את קבוצת מכבי בעולם העסקי המקומי והבינלאומי."

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully