וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה בר סימן טוב ייעץ לחברה שמפתחת תרופה לקורונה

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 10:56

איך לנצח מגפה: הכלכלן ומנכ"ל משרד הבריאות לשעבר יכהן כחבר מועצת היועצים העסקיים של חברת 'בונוס ביוגרופ' הציבורית, המפתחת את תרופת הקורונה MesenCure. משה בר סימן טוב: "מוצרי החברה עשויים לאפשר חיסכון בעלויות שירותי הבריאות"

משה בר סימן טוב, לשעבר מנכ"ל משרד הבריאות, הפך לפנים מוכרות בכל בית בישראל עת פרץ משבר הקורונה. עתה הוא כובש משבצת נוספת בשוק ההון: חברת "בונוס ביוגרופ" הישראלית הודיעה כי בר סימן טוב יכהן כחבר מועצת היועצים העסקיים של החברה. "בונוס ביוגרופ" מפתחת את התרופה MesenCure, המיועדת לטיפול בחולים עם מצוקה נשימתית.

בונוס ביוגרופ תהווה חברת הביוטק הראשונה בה יכהן בר סימן טוב בתפקיד כלשהו, וכחברה הציבורית השלישית בה ייקח חלק. ביולי האחרון נודע כי הוא מונה לתפקיד דירקטור ב-UpHealth האמריקנית הנסחרת בניו יורק ארה"ב, וקודם לכן מונה לדירקטור בחברת האנרגיה הירוקה 'נופר אנרג'י'.

בר סימן טוב יכהן במועצת היועצים העסקיים יחד עם אור בן שושן, שותף מנהל בקרן ההון סיכון Southern Israel Bridging Fund, ומלקולם הונליין (Malcolm I. Hoenlein), סגן יושב ראש ביצועי של ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים העיקריים בארה"ב.

.

.

מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב במהלך מסע"ת בנושא נגיף הקורונה 11 במרץ 2020. פלאש 90, פלאש 90
בר סימן טוב בימיו כמנכ"ל משרד הבריאות, עת הפך לפנים של המלחמה בקורונה/פלאש 90, פלאש 90

"פוטנציאל להפוך לשחקן מוביל"

משה בר סימן טוב: "בונוס ביוגרופ הציגה בשנים האחרונות פתרונות תרפויטיים ייחודיים לכמה מהאתגרים ברפואה המודרנית, באמצעות תרפיות מתקדמות אשר כבר היום משנות את עתיד הרפואה, ביניהן, התרופה MesenCure להצלת חולי קורונה קשים ממוות, וכן שתל חי של עצם אנושית לשיקום פגיעות קשות בגולגולת ובגפיים. מוצרי בונוס ביוגרופ עשויים לאפשר השגת חיסכון בעלויות שירותי הבריאות, ולכן יש לחברה פוטנציאל להפוך לשחקן מוביל בזירת הביוטק העולמית".

'בונוס ביוגרופ' נסחרת בבורסת תל אביב בשווי כ-1.66 מיליארד שקל לאחר שזינקה בכ-194% מתחילת השנה, בעיקר על רקע גלי השקעות הקורונה בתחומי הביומד והביוטק. פעילותה העיקרית של החברה החלה להתמקד בפיתוח תרופה לקורונה עם הצורך שהתעורר לחיסונים מפני וירוס הקורונה, ולפני כחודש דיווחה כי תחל בהקמת פס ייצור לתרופת הקורונה שפיתחה. טרום התמקדות זו פעלה בעיקר בהנדסת רקמות לייצור שתל עצם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully