וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 16:15

שורת מינויים במוסדות הלאומיים, ראש מערך דוברות חדשה במכבי, סמנכ"ל חדש במאוחדת ועוד. החגים הסתיימו ובעולם העסקי מרעננים את השורות

שורה של מינויים חדשים במוסדות הלאומיים.

טובה דורפמן מונתה לסגנית יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית ותשמש גם כראש המחלקה לישראל ולהנצחת השואה בישראל ובתפוצות. טובה (נשואה+2) כיהנה עד לאחרונה כיו"ר מרכז הרצל. בעברה כיהנה כיו"ר עמית של פורום הקרנות בישראל וניהלה את מחלקת ישראל וחו"ל של הפדרציה היהודית של דטרויט. בנוסף היא מנהלת את קרן משפחת שטיינהרדט בישראל. טובה גדלה במישיגן ועלתה לארץ בשנת 1984 אחרי שסיימה לימודים באוניברסיטת קליפורניה. טובה משמשת כחברת הנהלה במפלגת "יש עתיד" מיום היווסדה. טובה נכנסת לאייש את התפקיד לאחר שקודמה, גיל סגל, מונה למנכ"ל הכנסת.

טובה דורפמן: "אני שמחה להיכנס לתפקיד ולהמשיך לקחת חלק בעשייה הציונית שנמשכת עוד מימי הרצל דרך הקמת המדינה ועד היום. יש לנו משימות רבות חברתיות וחינוכיות ברחבי הארץ וגם חיזוק הקשרים עם העם היהודי ברחבי העולם. אנו שואפים לחזק את הערכים והמשמעות של הציונות שמחברת בין חלקי העם היהודי. בנוסף כראש המחלקה לישראל ולהנצחת השואה בישראל ובתפוצות ובתור דור שני לשואה, נדאג לעשות הכל כדי להמשיך להפיץ את זיכרון השואה בארץ ובעולם".

טובה דורפמן. אלעד גוטמן,
טובה דורפמן/אלעד גוטמן

קבוצת טורנדו, המתמחה במתן פתרונות בתחום מיזוג האוויר ומספקת טכנולוגיות מתקדמות בשוק המזגנים מינתה השבוע את ציון בכר לסמנכ"ל חטיבת Tornado Systems. החטיבה מנהלת את פעילות Mitsubishi Heavy Industry הכוללת את שוק מזגני היוקרה שהשיקה החברה לאחרונה בישראל. בין היתר מנהלת החטיבה גם את פעילות Tornado VRF. ציון בכר מביא עמו ניסיון ניהולי עשיר של למעלה מ-30 שנה בתפקידי ניהול בכירים בתחום המכירות בשוק התקשורת , ובשוק מיזוג האוויר. במהלך השנים האחרונות שימש ציון כסמנכ"ל מכירות באקון טק (יבואנית מזגני מיצובישי אלקטריק)
ולפני כן מילא ציון בכר מספר תפקידי מפתח בחברת פלאפון ובבזק בינלאומי.

ציון בכר. יחצ,
ציון בכר/יחצ

ה-FinSec Innovation Lab צירפה לאחרונה את עדו אהרוני, מומחה ליחסים בינלאומיים ומיתוג מדינות מאוניברסיטת ניו יורק, לוועדה המייעצת של המעבדה. אהרוני כיהן בתפקיד הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק במשך שש שנים (2010-2016) ומילא שורה של תפקידים בארה"ב במשך למעלה משני עשורים.

"לכבוד הוא לי להצטרף לצוות המקצועי שילווה את פעילותה של מעבדה חשובה זו", אמר אהרוני והוסיף: "אין לי ספק שחדשנות בתחום הסייבר והפינטק תהווה את ראש החץ של החדשנות העולמית בשנים הקרובות".

"זוהי זכות גדולה שאדם בעל השפעה בינלאומית, כדוגמת עדו אהרוני, יצטרף למעבדה כיועץ." אומר סידני גוטסמן, מנכ"ל המעבדה.

עדו אהרוני היה אחד מהתומכים המרכזיים של המעבדה מראשית דרכה. בין היתר, הוא משמש כמרצה ליחסים בינלאומיים באוניברסיטת ניו יורק ומכהן בחבר הנאמנים של אוניברסיטת תל אביב. הוא נחשב למומחה בעל שם בתחום מיתוג מדינות, מייסד התוכנית למיתוג ישראל, חבר בוועדה המייעצת של אפקו כלל-עולמי, שגריר תנועת מכבי העולמית, יו"ר קרן גשר לקולנוע רב-תרבותי (GMFF), חבר בוועדה המייעצת של בנק ההשקעות Value Base, יו"ר פורום צ'רני לדיפלומטיה חדשה והמייסד של חברת הייעוץ האסטרטגי Emerson Rigby Ltd.

אהרוני יהיה חבר בצוות המייעץ של המעבדה ויתרום מניסיונו הרחב ומקשריו הרבים עם גופים פיננסים ועסקיים בארץ ובחו"ל. אהרוני יסייע למעבדה הן באיתור סטארטאפים רלוונטיים והן בייעוץ אסטרטגי. בנוסף יפעל אהרוני לפיתוח שווקים חדשים וגיוס כספים עבור סטארטאפים שיצטרפו למעבדה אשר פועלים בתחום הסייבר והפינטק.

עידו אהרוני. Julie F. Goodman,
עדו אהרוני/Julie F. Goodman

דירקטוריון מאוחדת קיבל את המלצת מנכ"לית הקופה, סיגל רגב רוזנברג למנות את עמוס מאור לתפקיד סמנכ"ל חטיבת לקוחות בקופת חולים מאוחד. לעמוס מאור שבתפקידו האחרון כיהן כחבר הנהלה בכירה, סמנכ"ל לקוחות וסמנכ"ל תפעול ושרשרת אספקה בסלקום, ניסיון ניהולי עשיר בארגונים מורכבים, ניהול מערכי לקוחות, מכירות, שירות, שרשרת אספקה ושיווק. קודם לכן, ניהל מאור גם את שרשרת האספקה של קבוצת שטראוס-עלית וכיהן כחבר דירקטוריון בחברות טלדור, כבלים וסלומט. מאור הינו בוגר תואר הנדסת תעשיה וניהול מהטכניון ובוגר קורס דירקטורים.

סיגל רגב-רוזנברג, מנכ"לית מאוחדת ברכה את מאור על מינויו וציינה: "עמוס נכנס למאוחדת על מנת להוביל ולהנהיג את אסטרטגיית השירות, הדיגיטל והשיווק וכדי לפתח את הצוותים המקצועיים ותכניות העבודה לצד פריצה לעולמות חדשים. אני סמוכה ובטוחה בכישוריו וביכולתיו של עמוס להמשיך את תנופתה של מאוחדת כקופה מובילה בשירות רפואי איכותי ולהביא ביחד עם כולנו הישגים נוספים".

עמוס מאור. יחצ,
עמוס מאור/יחצ

שיר כהן מונתה לתפקיד ראש מערך התקשורת וקשרי החוץ של קבוצת מכבי שירותי בריאות. במסגרת תפקידה, כהן תוביל ותנהל את המדיניות התקשורתית-אסטרטגית, הדוברות, קשרי החוץ והממשל. כהן תחליף בתפקיד את עדו הדרי שמונה לסמנכל פיתוח עסקי במכבי אחזקות.

שיר כהן (29), כיהנה עד לאחרונה כראש מערך התקשורת והדוברות של משרד ראש הממשלה וכיועצת התקשורת לראש ממשלת ישראל במשך שלוש שנים וחצי. קודם לכן, כיהנה בתפקידי דוברות שונים במשרד רה"מ וביחידות הסמך של המשרד. לכהן ניסיון עשיר של למעלה מעשור בתחום התקשורת והדוברות בהן ניהלה אירועים תקשורתיים מורכבים ברמה הלאומית והבין לאומית וכן ניסיון רב בעבודת הממשלה. שיר בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

מנכ"לית מכבי סיגל דדון-לוי: "שיר מביאה עמה ניסיון רב בתחום התקשורת והדוברות וכן ניסיון עשיר בעבודת הממשלה. אני מברכת על הצטרפותה של שיר למכבי ובטוחה שהיא תתרום משמעותית לארגון. אני מודה לעדו על שני עשורים של עבודה מסורה ומוצלחת ומאחלת לו המשך הצלחה בתפקיד החדש."

שיר כהן. חיים צח,
שיר כהן/חיים צח

עו"ד עוז חיים מונה למנכ"ל המועצה הציונית בישראל. עוז (בן 43, נשוי+3), נולד וגדל בבאר שבע ומתגורר כיום באבן יהודה. בן גרעין נח"ל. בשירותו הצבאי פיקד כמדריך בבית הספר לרפואה צבאית, והשתתף בין השאר במשלחת החילוץ לנפגעי רעש האדמה בטורקיה. בעל תואר ראשון ושני בהצטיינות במשפטים ושימש כעו"ד ובעליו של משרד עו"ד לקניין רוחני ומשפט מסחרי. עוז הוא פעיל ויזם חברתי לצמצום הפער הדיגיטלי ובמסגרת זו ייסד את מיזם "מחברים את ילדי ישראל" לחיבור ילדים ובני נוער למחשבים וכן יוזמות ושיתופי פעולה חינוכיים בתחומי הגנת הפרטיות וגלישה בטוחה ברשת. היה מועמד לכנסת (מקום 27) מטעם מפלגת יש עתיד ושימש כציר בקונגרס הציוני העולמי מטעמה.
עו"ד עוז חיים: "זו זכות גדולה עבורי לכהן כמנכ"ל המועצה הציונית בישראל, ואני רואה בכך שליחות. המועצה הציונית בישראל תמשיך לשמש כגוף שמוביל עשיה חברתית וציונית ברחבי הארץ ובדגש על הפריפריה הגאוגרפית והחברתית מתוך מטרה לחבר בין חלקי העם, להצמיח מנהיגות צעירה ולהחדיר בדור הצעיר רוח ישראלית-ציונית מודרנית".

עו"ד עוז חיים. אלן צ'פלסקי,
עו"ד עוז חיים/אלן צ'פלסקי

שרית הנדקנופף מונתה לתפקיד מנכ"לית המחלקה לישראל ולהנצחת השואה בישראל ובתפוצות.
שרית (נשואה+3) בשני העשורים האחרונים הייתה שותפה-מנהלת בחברה להפקות אירועים עסקיים במסגרתה הפיקה אירועים רבי משתתפים לקהלים מקומיים ובין-לאומיים והובילה מיזמים התנדבותיים. בשנים שקדמו לכך הקימה וניהלה מערך מכירות למגזר הביטחוני בחברת תקשורת מובילה. מאז 2012 החלה בפעילות ענפה בזירה הציבורית, הן הארצית והן המקומית. שרית חברה במפלגת 'יש עתיד' מיום היווסדה ומאז ובמקביל לעיסוקיה הובילה מטות מקומיים ומרחבים אזוריים במערכות הבחירות השונות ושימשה מטעם המפלגה כצירה בקונגרס הציוני העולמי. ב-8 השנים האחרונות מכהנת שרית כחברה בוועדות המוניציפליות לקידום עסקים, לתרבות ולשוויון מגדרי בעיריית מודיעין-מכבים-רעות.

שרית הנדקנופף: "אני שמחה ונרגשת להתמנות לתפקיד, ורואה בזה שליחות. ציונות זה לשאוף להיות במקום שאתה הכי יכול להשפיע למען העם שלך בארץ ובעולם. המחלקה תמשיך ותוביל פעילות ציונית בישראל ובתפוצות, אשר תכלול קידום מיזמים שיסייעו לחיזוק החוסן החברתי. בנוסף אנו נפעל להנצחת השואה וזיכרונה ברחבי העולם בדרכים מגוונות וביוזמות חברתיות".

שרית הנדקנופף. גדי סיארה,
שרית הנדקנופף/גדי סיארה

יפתח פריזדה, מונה למנהל פעילות Force5, הפעילות המשותפת ל- F5 וזברה טכנולוגיות. במסגרת תפקידו יהיה אחראי פריזדה על ניהול הדור הבא של פלטפורמת ההפצה של מוצרי F5 בישראל. פריזדה מביא אתו למעלה מ- 12 שנים של ניסיון בתחום המכירות, שיווק וניהול תיקי לקוחות.

לפני מינויו של פריזדה למנהל Force5 הוא ניהל את פלטפורמת ה-Zebra Cloud - פלטפורמת השירותים המנוהלים של זברה טכנולוגיות, וכן היה שותף מייסד בסטארט-אפ בתחום ציוד ספורט חכם.
ליפתח פריזדה, 34, נשוי +1 יש תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק מהמרכז ללימודים אקדמיים.

יפתח פריזדה. יחצ,
יפתח פריזדה/יחצ

חברת הפוד-טק הישראלית פורצת הדרך ביומילק (Biomilk), המפתחת תהליך טכנולוגי מתקדם לייצור חלב מתורבת המיוצר בתנאי מעבדה, מודיעה כעת על מינויה של רחל נוימן, לסמנכ"לית השיווק (CMO) של החברה. נוימן מצטרפת לביומילק לאחר ששימשה בתפקידי שיווק בכירים בחברות מובילות בינלאומיות, ביניהן: Roche, טבע, טויטה ופיליפס. בביומילק תהיה אחראית נוימן להאצת הצמיחה של החברה, תוך שיתופי פעולה ממוקדים, ותוביל את הרחבת אסטרטגיית ה- Go-to-market של החברה. בין השאר תהיה נוימן אחראית גם לחלק מקשרי התאגיד של החברה (Corporate affairs).

רחל, שרק לאחרונה עשתה עלייה ממקסיקו, מביאה עמה לתפקיד למעלה מ-20 שנות ניסיון בארגונים בינלאומיים גדולים, בהם הובילה ביד רמה את האסטרטגיה התקשורתית, ניהול משברים ומיצוב המוניטין. בין המהלכים הבולטים שהובילה נוימן, נרשמת האסטרטגיה התקשורתית שבנתה לחברת רוש, שמיקמה אותה כחברת הפארמה מספר 2 בעולם והגדלת שביעות רצון הצרכנים ב-25%. כמו כן, בזמן עבודתה בחברת 'טבע' בסניף המקומי שלהם במקסיקו, זכתה נוימן בפרס CM&C (שיווק ותקשורת תאגידית) על מצוינות עולמית, חשיבה חדשנית וחיזוק המותג והמוניטין של החברה. בפיליפס הובילה מותג חדש בחברה תחת השם Innovation & You.

לנוימן יש MBA מבית הספר לעסקים מרשל באוניברסיטת דרום קליפורניה ו-BS בחשבונאות מ-ITAM במקסיקו. כמו כן למדה נוימן ניהול משברים באוניברסיטת הרווארד בארה"ב, אסטרטגיות שיווק דיגיטלי ב-NYU ומנהיגות נשים בוורטון ארה"ב.

תומר אייזן, מנכ"ל ביומילק ציין: "אני שמח ונרגש להוסיף לשורות החברה את רחל נוימן, שמביאה עמה שנים רבות של ניסיון. ביומילק היא חברה צעירה, בתחילת דרכה, שבתוך זמן קצר רשמה הצלחות רבות, ביניהן: כניסה לבורסת ת"א ולמדדים והסכם השקעה בין החברה המרכזית למשקאות (טרה) וביומילק להשקעה של 2 מיליון דולר בפיתוחי החברה. אנו סמוכים ובטוחים שהידע והניסיון הנרחב של רחל בתחומי השיווק הרבים חיוניים להתרחבות החברה בקנה מידה עולמי ותקדם את החברה לאפיקים נוספים ולהצלחות רבות, בדומה לעבודתה בחברות הקודמות".

רחל נוימן, סמנכ"לית השיווק בביומילק ציינה: "אני נרגשת מאוד להצטרף לחברה מדהימה שמגדירה ומובילה קטגוריית שוק חדשה לגמרי. את רוב שנותיי המקצועיות העברתי בתאגידים וחברות גדולות ועל כן אני שמחה להצטרף לחברת פוד-טק פורצת דרך, בעלת חזון מדהים שעתיד לעשות מהפכה ולשנות את תעשיית החלב כפי שאנו מכירים. אני צופה לחברה גדולות ומחכה בקוצר רוח לאתגרים והפיתוחים שעומדים בפנינו, שייקחו את החברה לשלב הבא".

רחל נוימן. אלי מגרם,
רחל נוימן/אלי מגרם

חברת TopGum הישראלית (טופ-גאם) המובילה בשוק תוספי התזונה בצורת מתן של סוכריות גומי, מצרפת לשורותיה שני דח"צים חדשים: ג'יל גמון, לשעבר מנכ"ל סוגת וכיום מנכ"ל ביו מיט פוד-טק, ועו"ד מיכל לוצקי, סמנכ"לית סחר, טכנולוגיות ופיתוח עסקי בגלובס.

בתפקידו האחרון כיהן גמון, בעל תואר שלישי בכלכלה, כמנכ"ל ויו"ר חברת סוגת. עם מכירתה לקרן פורטיסימו, סיים גמון את תפקידו ובפברואר 2020 עבר לכהן כמנכ"ל שותפות המו"פ ביו מיט פוד-טק. במרץ 2020 ביו מיט פוד טק הנפקה וגייסה 25 מיליון ש"ח. מטרתה של החברה להשקיע את הכסף שהנפיקה בסטארט-אפים קשורים לעולם תחליפי בשר צמחי ובשר מתורבת.

בתפקידה האחרון כיהנה עו"ד מיכל לוצקי כסמנכ"ל הדיגיטל של רשת, וקודם לכן כיהנה כמנכ"לית במספר חברות סטארט-אפ מצליחות ביניהן: אינטלגייט, ויארסלוגיק ואקסטרים ריאליטי. למיכל רקורד עשיר של 17 שנות ניסיון בתחומי הסחר והחדשנות.

הנהלת טופ גאם בירכה על מינויים של השניים, והוסיפה כי "אנו מאמינים כי ניסיונם העשיר ויכולותיהם המקצועיות של ד"ר גמון ועו"ד לוצקי יסייעו להמשך פיתוחה העסקי של החברה בשנים הקרובות".

ג'יל גמון. יחצ,
ג'יל גמון/יחצ
מיכל לוצקי. יחצ,
עו"ד מיכל לוצקי/יחצ

רשות החדשנות הודיעה על מינויו של זיו קציר למנהל תכנית התשתיות הלאומיות לבינה מלאכותית ברשות החדשנות. בתפקידו יהיה אחראי תכלול וניהול התשתיות הלאומיות ל AI בפורום תל"ם.

קציר, 44, בילה את עיקר דרכו המקצועית בחברת ורינט, שם כיהן כ-15 שנים בשרשרת של תפקידי ניהול טכנולוגי והובלת יזמות. בתפקידו האחרון כיהן כ-CTO של חטיבת ה-Cyber Intelligence אשר לימים הונפקה בתור החברה העצמאית Cognyte. בנוסף, בימים אלו קציר מסיים את לימודי הדוקטורט בתחום הבינה המלאכותית באוניברסיטת בן גוריון.

דרור בין, מנכ"ל רשות החדשנות: "מטרת תכנית התשתיות הלאומיות לבינה מלאכותית להתוות פתרון מערכתי הממוקד בארבעה תחומים: תשתיות, הון אנושי, רגולציה ונגישות לנתונים. אני סמוך ובטוח שבהובלתו של זיו, תמשיך התוכנית לצעוד קדימה אל עבר האתגרים החדשים".

זיו קציר: "במידה רבה כלל העשייה במהלך דרכי המקצועית והאישית הובילה אותי אל התפקיד הנוכחי ואני רואה בו הזדמנות גדולה להשפיע על האופן שבו תתמודד המדינה עם ההזדמנויות והאיומים שעולם הבינה המלאכותית מביא עמו. אני מביא איתי ניסיון רב בהובלה מטריציונית של תכניות מורכבות בארגונים גדולים מתוך מקום של חיבורים ובלא סמכות פורמאלית ומאמין כי היכולת לקדם חזון משמעותי בתנאי אי וודאות קשורה באיזונים - איזון בין הטווח הקצר והארוך, הצרכים והיכולות, המסוכן והוודאי, הטכנולוגי והעסקי".

זיו קציר. וריאנט,
זיו קציר/וריאנט

ד"ר גיא וינש, הפסיכולוג הנודע וכוכב כנסי TED, הצטרף ל-Circles, פלטפורמה ראשונה מסוגה לתמיכה קבוצתית שהציבה מטרה שאף אדם לא יצטרך להתמודד לבד עם מצוקות רגשיות. Circles מחברת בין אנשים המתמודדים עם אתגרים אישיים דומים ל'מעגל' קבוצתי המספק תמיכה רגשית. באמצעות טכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית ועיבוד שפה טבעית (NLP) הפלטפורמה מחברת 'מעגלים' של 6-8 אנשים הסובלים ממצוקה זהה לפעילות קבוצתית וירטואלית בסביבה בטוחה, תומכת ואינטימית, בהנחיית מטפלים מקצועיים.

וינש, אחד מהמומחים המובילים בעולם לריפוי מלב שבור, התמנה עתה לסמנכ"ל אסטרטגיה ב-Circles ויוביל את תחום מערכות היחסים. במסגרת Circles ישיק וינש תוכנית חדשה שמטרתה לסייע למיליוני אנשים להשתקם משברון לב ומשברים במערכות יחסים. זאת על רקע עלייה חדה במספר הפרידות והגירושים ברחבי העולם שרבים מהם יוחסו למתחים עקב מגפת הקורונה.

עם יציאת התכנית לדרך, וינש יוביל מפגש תמיכה מקוון (ללא תשלום) שתוכנן לסייע לאנשים לבנות מחדש את הזהות העצמית שלהם אחרי פרידה ויציג את ההשפעה הקטלנית שיש לפרידות ולב שבור על המצב הנפשי של כל אדם. המפגש ישודר בשידור חי ב-4 באוקטובר במסגרת סדרת מפגשים של Circles לקראת יום בריאות הנפש הבינלאומי שיצויין ב-10 באוקטובר. במסגרת המפגש יספק וינש שלל עצות והמלצות בסוגיות כמו כיצד להירפא מלב שבור לרבות בנייה מחדש של הזהות העצמית, בניית סביבות חברתיות ופיזיות חדשות וכיצד ללמוד ולהבין מרכיבים מרכזיים במערכות יחסים. בסוף המפגש יענה ד"ר וינש על שאלות המשתתפים.

וינש, אחד הפסיכולוגים המובילים בעולם, קיבל את הדוקטורט שלו בשנת 1991 מאוניברסיטת ניו יורק (NYU) והשלים פוסט דוקטורט בטיפול משפחתי וזוגי במרכז הרפואי של ניו יורק. משנת 1992 הוא מטפל ביחידים, זוגות ומשפחות במרפאתו הפרטית בניו יורק. וינש כתב מספר ספרים וביניהם "איך לרפא לב שבור ?" שתורגמו ל-27 שפות. הרצאות TED שנשא נצפו 26 מיליון פעמים.

גיא וינטש. יחצ,
ד"ר גיא וינש/יחצ

אבירם להב, מנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של החברה הישראלית- אדמה פתרונות לחקלאות בע"מ ומשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של החברה האם- אדמה LTD, הודיע למנכ"ל אדמה איגנסיו דומינגז, כי ברצונו לסיים את תפקידו לאחר כ-12 שנה בחברה

אבירם להב אמר: "אני מודה לאיגנסיו דומינגז, מנכ"ל אדמה, להנהלת החברה ולעובדיה על שיתוף הפעולה הפורה לאורך השנים, ועל ההזדמנות והזכות להיות חלק בלתי נפרד מאדמה".

איגנסיו דומינגז, מנכ"ל אדמה מסר כי: "אני מצר על החלטתו של אבירם לצאת לדרך חדשה אך מכבד אותה. לאבירם היה חלק משמעותי בהצלחתה ובשגשוגה של החברה ואני מאחל לו הצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully