וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המומחה הגדול" יניב ביטון בקמפיין למנורה מבטחים

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 15:59

מנורה מבטחים, קבוצת פנסיה וביטוחי רכב, משיקה שפה פרסומית חדשה בהובלת השחקן והקומיקאי יניב ביטון. סנונית ראשונה של הקמפיין ניתן לראות בימים אלה בטלוויזיה ובאינטרנט כאשר ביטון מגלם "מומחה גדול" בכל תחום עד שזה מגיע לנושא הפנסיה - אז הוא נותר ללא מילים

השחקן יניב ביטון נבחר להוביל את מהלכי הפרסום של קבוצת מנורה מבטחים, בקמפיין פרסום הומוריסטי שמציג אותו "כמומחה" הארץ ישראלי המביע את דעתו בשלל מצבים, החל מטיפול בילדים וכלה בעיצוב פנים הבית עד שהוא נתקל בנושא הקשור לעולמות הפנסיה והביטוח ואז הוא נותר חסר מילים.

מטרת הקמפיינים לעלות למודעות את המומחיות והמובילות של מנורה מבטחים בעולמות הפנסיה והביטוח. משרד הפרסום שאחראי לקמפיין הוא "יהושע", שמלווה את קבוצת מנורה מבטחים.

הקמפיין הראשון מדגיש את חשיבות המומחים של מנורה מבטחים בניהול קרן הפנסיה ובמגוון הפתרונות הדיגיטליים שהיא מציעה. בהמשך יעלו קמפיינים נוספים בתחומים שונים בין היתר בתחום ביטוחי הרכב בו קבוצת מנורה מבטחים הנה הגדולה בישראל.

יניב ביטון בקמפיין הומוריסטי למנורה מבטחים. יחסי ציבור,
יניב ביטון בקמפיין הומוריסטי למנורה מבטחים/יחסי ציבור

מנהלת תחום השיווק של קבוצת מנורה מבטחים, מיכל ישראלי: "אנו שמחים להשיק היום שפה פרסומית חדשה בהובלת השחקן והקומיקאי יניב ביטון, המשקפת את המובילות והמומחיות של קבוצת מנורה מבטחים בעולמות הביטוח והפנסיה".

באשר לבחירתו של יניב ביטון כפרזנטור אמרה ישראלי. "יניב ביטון, מהשחקנים המובילים בישראל, הוא בחירה טבעית לקבוצת מנורה מבטחים, המבטחת מעל לשני מיליון מבוטחים בכל מגוון מוצריה, הוא מצליח להעביר בצורה מצחיקה והומוריסטית את המסר החשוב עבור כלל לקוחתנו, מנורה מבטחים המומחית האמיתית בעולמות הפנסיה והביטוח והנה קבוצת ביטוחי הרכב והפנסיה הגדולה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully