וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטימצקי מרחיבה את תחום הפנאי והלייף סטייל

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 16:31

רוכשת 60% מרשת חנויות המתנות ומוצרי הפופ "פופסי" " לפי שווי של 4 מליון שקל. במסגרת ההסכם, היזמים, שהקימו את הרשת לפני שלוש שנים, יישארו לנהל את פופסי

רשת סטימצקי מתרחבת ורוכשת 60% מרשת חנויות המתנות ומוצרי הפופ פופסי שהקימו אסף מור ואמיר ויזר. במסגרת ההסכם, היזמים יישארו לנהל את פופסי.

פופסי הוקמה בשנת 2018 ומונה כיום 7 סניפים בפריסה ארצית: קניון גבעתיים, קניון אילון, קניון חיפה, קניון עופר רחובות, קניון עזריאלי הוד השרון, מבנה מגדלי תל אביב וקניון רננים. החברה צומחת בקצב גבוה והביקושים למוצריה הולכים וגדלים.

מחזור הרשת בשנת 2020 עמד על כ- 5 מליון שקל ועד סוף שנת 2021 צפויה עלייה של 75% במחזור.

ההשקעה בפופסי מצטרפת לעסקאות נוספות שעשתה סטימצקי בשנה האחרונה כחלק מתהליך הפיתוח של הרשת בהן רכישת אתר 'גט בוקס' למכירת ספרים אלקטרוניים ומודפסים ורכישת 15% ממניות קבוצת גולף בה מכהן אייל גרינברג כמנכ"ל וכמנהל העסקים הראשי במקביל לתפקידו כמנכ"ל סטימצקי.

רק לאחרונה רכשה דיסקונט קפיטל, זרוע ההשקעות של בנק דיסקונט, 20% מסטימצקי, לפי שווי של כ-235 מיליון שקל לרשת.

סטימצקי. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
סטימצקי/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

אייל גרינברג מנכ"ל סטימצקי: "כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של סטימצקי בקטגורית משחקי הקופסא והצעצועים,

זיהינו את רשת פופסי כרשת טרנדית, צעירה ובועטת בתחום מוצרי הפופ, האיסוף והאינפולס. אנו מאמינים כי החיבור בין סטימצקי לפופסי ייצר סינרגיה שתביא לצמיחה כלכלית, עם פריסת סניפים נרחבת של סניפים בכל רחבי המדינה".

מימין: אסף מור ואמיר ויזל, רשת פופסי. עליזה פייגל,
אסף מור (מימין) ואמיר ויזר, בעלי רשת פופסי/עליזה פייגל

אסף מור ואמיר ויזר, בעלי רשת פופסי: "אנחנו שמחים מאוד על עסקה עם שותף אסטרטגי מנוסה ובעל הבנה עמוקה של תחום הקמעונאות בישראל. אנו סבורים שיחד עם סטימצקי, נצליח להביא את פופסי להיות שחקנית משמעותית בתחום מוצרי הפנאי, ומצפים לשיתוף פעולה מוצלח במסגרת פופסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully