וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח משרד התחבורה: אגד מעניקה את השירות הטוב בישראל

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 8:43

החברה זכתה לציון כולל של 92.9 בסקר איכות השירות לחציון הראשון של 2021. מדובר בעלייה לעומת החציון הקודם ובציון הגבוה מהממוצע הענפי. מנכ"ל אגד: "הדו"ח משקף את ההשקעה שלנו ומהווה נקודת שיא בשיפור שאנו מראים בשנים האחרונות"

אוטובוס אגד פרימיום אילת. יח"צ,
מובילה בפרמטרים השונים. אגד/יח"צ

משרד התחבורה פרסם לאחרונה את סקר איכות השירות לחציון הראשון של שנת 2021 בקרב חברות התחבורה הציבורית.

על פי הסקר, חברת אגד ניצבת במקום הראשון והיא מפעילת התחבורה הציבורית שמעניקה את השירות הטוב ביותר בישראל מבין שבע המפעילות הגדולות, המחזיקות ביותר מאשכול אחד.

אגד זכתה לציון כולל של 92.9, עלייה של 1.8 אחוזים ביחס לציון לו זכתה החברה בחציון הקודם (החציון השני של שנת 2020). במקום השני ניצבת אפיקים עם ציון של 91.1, מטרופולין קיבלה את הציון השלישי בגובהו - 90.3 ואילו חברת דן נותרה מאחור עם ציון 84.9 בלבד.

הציון הניתן לכל חברה מורכב מפרמטרים שונים ובראשם אי ביצוע נסיעות, דיוק בלוחות הזמנים, שילוט בתחנות, אדיבות הנהגים, נגישות, ניקיון ועוד. הבחינות מתבצעות הן באופן ממוכן והן על ידי פקחי משרד התחבורה. אגד הובילה את הסקר במספר פרמטרים, כולל 9 מ-13 המקומות הראשונים לפי סיווג אשכולות עירוניים וכולל כל חמשת המקומות הראשונים באשכולות המטרופוליניים.

הממוצע הענפי ירד קלות בהשוואה לחציון הקודם, בשעה שהציון שקיבלה חברת אגד גבוה בכ-3 נקודות מהממוצע, כך שהיא ממשיכה להפגין עלייה בניגוד למגמה שסביבה.

בעקבות פרסום התוצאות אמר מנכ"ל אגד, אבי פרידמן: "תוצאות הדו"ח של משרד התחבורה משקפות את ההשקעה הבלתי מתפשרת שלנו לשיפור איכות השירות, ומהוות נקודת שיא בשיפור המתמיד שאנו מראים בשלוש השנים האחרונות. חברת אגד עוברת תהליך של התחדשות וחדשנות, ואנו תמיד זוכרים כי הבסיס לחברה מצטיינת מתחיל ונגמר ברמת השירות אותה אנו מענקים ללקוחותינו. מדובר במאמץ קבוצתי של כלל עובדי החברה, החל מנהגי האוטובוסים ועד למנהלי אגף התחבורה הציבורית ואני רוצה להודות לכל אחת ואחד".

  • עוד באותו נושא:
  • אגד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully