וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס מלייב ישמש מנכ"ל בחברת הבת של Tefen

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 10:37

קבוצת הייעוץ הבינלאומית Tefen פתחה חברת בת חדשה בתחום התשתיות ומינתה למנכ"ל את אל"מ במיל' מלייב, לשעבר סמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת דן תחבורה

קבוצת Tefen מודיעה היום על השקתה של "Tefen תשתיות וטכנולוגיות", חברה חדשה בקבוצה אשר תספק שירותי ייעוץ בתחומי איפיון ופיתוח מערכות ומיקור חוץ של מערכי תחבורה, אחזקה PMO ותנועה ותתמקד במגה פרוייקטים.

בתוך כך Tefen בחרה באלכס מלייב לנהל את פעילות החברה, ושכרה קומת משרדים נוספת במשרדים הראשיים שלה בבית דגן בשטח של 1500 מ"ר וצפויה לפתוח משרדים נוספים בדרום הארץ.

אלכס מלייב. יחצ,
אלכס מלייב/יחצ

אלכס מלייב (49, נ+4) אל"מ במיל. כיהן כראש מחלקת המטה של החטיבה הטכנולוגית, ובין היתר היה אחראי על הטמעת החדשנות. שימש גם כמפקד המרכז לציוד לחימה וחלפים, האחראי על ניהול שרשרת האספקה לכלל יחידות היבשה, וכמפקד המפעל לייצור טנקי המרכבה והנמר, שימש כמנמ"ר החטיבה הטכנולוגית ועוד. בשנה האחרונה היה סמנכ"ל הטכנולוגיות והתפעול של דן תחבורה ציבורית והתמחה בתכנון, ניהול ותפעול מערכי תחבורה מתקדמים ובאיתור והטמעת אקסלרטורים טכנולוגיים. מלייב יזם ומוביל תוכניות חברתיות וחינוכיות מגוונות ומתנדב בעמותת "מומנטום". הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול התמחות במערכות מידע ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון.

מלי ביצור פרנס מנכ"לית ובעלים Tefen אומרת שהחברה החדשה נפתחה בעקבות הפעילות המאמירה של הקבוצה בעולמות התשתיות והטכנולוגיה בישראל, באיחוד האמירויות ובקרוב גם בבחריין, והיא צופה שתוך שנתיים החברה החדשה תתרחב אף יותר ותעסיק כ- 100 עובדים נוספים.
"אלכס מלייב הוא בעל ניסיון עשיר בניהול מערכות מורכבות, באיתור ובהטמעת מנועי צמיחה ומנופי התייעלות ואין לי ספק שהוא יוביל את החברה בהצלחה ויהפוך אותה למספר 1 בתחומה" אומרת ביצור פרנס. "Tefen תשתיות" תטפל בלקוחות הגדולים במשק ובהם נמל אשדוד, נמל חיפה, אלעל, תעשייה אווירית, רכבת ישראל, דן תחבורה, חיל הים, קבוצת עפיפי ועוד.

בדצמבר שנה שעברה Tefen פתחה חברת בת בדובאי אשר מהווה צינור לחברות ישראליות ואמירתיות, בפיתוח וקידום שיתופי פעולה עסקיים, השקעות, ויצירת הזדמנויות עסקיות. Tefen מפעילה גם את המכון לייצור מתקדם מטעם משרד הכלכלה, שהוקם בצפון בתקציב ממשלתי של עשרות מיליוני שקלים במטרה להטמיע חדשנות בתעשייה הישראלית. המכון מעניק סיוע בסבסוד למאות מפעלים, כדי שיישמו תהליכי ייצור מתקדמים שיאפשרו להם להגדיל את הפריון והרווחיות שלהם.
פתיחת החברה החדשה היא חלק מאסטרטגיית ההתרחבות של החברה לתחומים נוספים במטרה לספק ללקוחותיה מכלול שירותים משלימים וסל פתרונות רחב ומגוון בתחומי החדשנות, התשתיות והטכנולוגיות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully