וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונית רפאל מקימה מחדש את רשת סטודיו C

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 14:01

אשת העסקים רונית רפאל, שרכשה לאחרונה את רשת סטודיו C מהנאמנים, החלה להיערך לקראת פתיחה מחודשת בתחילת 2022. בתוכנית: החזרת שטחי סניפים קיימים לבעליהם, איתור שטחים חדשים במרכזי קניות שכונתיים ופתיחה של כ-10 סניפים במרכז הארץ

רשת סטודיו C, אחת הוותיקות שבין רשתות הכושר והספורט, עלתה לכותרות באביב, עת נקלעה לקשיים כספיים ועברה לידיהם של נאמנים. אשת העסקים רונית רפאל, אחת הדמויות המוכרות בתחום הוולנס, ומייסדת רשת המרפאות הנושאת את שמה, רכשה את הרשת מידי הנאמנים ובימים אלה החלו נציגי הרשת לקיים מפגשים עם בעלי מרכזי קניות שכונתיים במרכז הארץ לקראת הקמתם של עד 10 סניפים חדשים.

הסניפים ישתרעו על פני 500-600 מ"ר בסמוך למקום חניה מוסדר שיוכל לתת מענה לכ-1,000-1500 מנויות, שעל פי הערכות, יגיעו לסטודיו בממוצע כ-10 פעמים בחודש.

בין הערים שבהן צפוי לקום סניף סטודיו סי: רמת אביב, תל אביב, גבעת שמואל, רעננה, כפר סבא, רמת גן-גבעתיים,ראשון לציון ורחובות.

רונית רפאל, תחייה מחדש את רשת סטודיו סי ותקים כ-10 סניפים במרכזים שכונתיים. רוני בר,
רונית רפאל, תחייה מחדש את רשת סטודיו סי ותקים כ-10 סניפים במרכזים שכונתיים/רוני בר

בשורות בינלאומיות מעולם הספורט

על פי הודעת ההנהלה החדשה של הרשת, הסניפים החדשים של סטודיו סי יתוכננו ויעוצבו ברוח התקופה, ציוד האירובי והכושר הקיימים ייתרמו לעמותות ובמקומם יירכש ציוד חדיש ומודרני וזאת מתוך רצון להביא לנשים בישראל את הבשורות הבינלאומיות האחרונות מעולמות הספורט ובריאות הגוף.

בחורה עושה דד ליפט. ShutterStock
ציוד האירובי הקיים ייתרם לעמותות ובמקומו יירכש ציוד חדיש ומודרני/ShutterStock

המנויות שלנו יהוו כח קניה לכל מרכז מסחרי

בשבועות האחרונים נפגשה רפאל, המתגוררת בז'נווה, עם המדריכות הוותיקות של סטודיו C ולדבריה רובן צפויות לקבל בימים אלה הצעות להמשך עבודתן.

בנוגע לתהליך איתור הסניפים בו מצויה כרגע רפאל, היא מציינת כי: "אנו מחפשים סניפים בשטחים בין 500 מ"ר ל-600 מ"ר לסניף, במרכזים מסחריים עירוניים, עם חניה צמודה. המנויות הקבועות יהווה עוגן עם כח קניה ולכן הן נכס אסטרטגי לכל מרכז מסחרי שכונתי. כבר היום אנו מוצפים בפניות מגורמים רלוונטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully