וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שנה: האוניברסיטה של השופינג

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 14:34

היום מתחילה שנת הלימודים האקדמית. אחרי שבשנה שעברה עברו חלק גדול מהשיעורים בזום, השנה יחזרו למתכונת פרונטלית, אם כי חלק מהמוסדות הטמיעו את השינויים שכפתה עלינו המגיפה ויאפשרו לימודים מרחוק. מה קונים לסטודנט שיש לו כבר כמעט הכל? הנה כמה רעיונות

תיקי סטודנט

תיק לימודים LIMON מחומרים ממוחזרים מאחורי סיפור ההצלחה של תיקי הגב של המותג הבינלאומי LIMON שהגיעו מלונדון, עומד יזם שדוגל באורח חיים ירוק, על כן, כל תיקי המותג מיוצרים מבדים ומבקבוקי פלסטיק ממוחזרים. התיקים חסינים מפני גשם, כך שאין חשש שהמחברות או המחשב יירטבו, החלוקה הפנימית פרקטית. הם מעוצבים בידי מעצבי אופנה ומוצעים בשלל צבעים, עם ניצוץ צהוב שמתכתב עם שם המותג. המחיר: החל מ-300 שקל, להשיג ברשת החנויות של ארנקי עמנואל ובחנויות התיקים והמתנות ברחבי הארץ (שיווק בלעדי בישראל על ידי קבוצת זאוס).

limon תיק של חברת זאוס החל מ-300 שקל להשיג בחנויות המוברחות. יח"צ,
limon תיק של חברת זאוס החל מ-300 שקל להשיג בחנויות המוברחות/יח"צ

תיק לסטודנטים טבעוניים (אבל לא רק): SINCE 99 הקו בקולקציית תיקי SINCE הטבעוניים, הוא נקי, מינימליסטי, יוקרתי. התיקים עשויים מחומר דמוי עור Vegan Friendly, בעלי בטנה פנימית מכותנה, תא אחורי עם סגירת מגנט, שני תאים חיצוניים בצדי התיק לטובת טלפון נייד, תא מרכזי המתאים למחשב נייד ועוד. ניתן להשיג בצבעי שחור, אפור, כסף ומנטה. המחיר: 289 שקל. ניתן להשיג ברשת ובאתר "עמנואל".https://www.emanuel-online.com/

תיק מחשב סינס טבעוני של רשת עמנואל 289 שקל להשיג ברשת עמנואל. יח"צ,
תיק מחשב סינס טבעוני של רשת עמנואל 289 שקל להשיג ברשת עמנואל/יח"צ

המותג סמסונייט מציע מגוון רחב של תיקי-צד ותיקי-מחשב ייעודים ללימודיים אקדמאיים, מרביתם בעלי מאפיינים בטיחותיים נגד גניבות או עם טכנולוגיית RFID לחסימת פריצת נתונים ומרביתם עם כבל USB לחיבור ל- POWER* BANK (*אינו כלול בתיק). המותג מציע גם תיקים העשויים מחומרים ממוחזרים. ניתן להשיג במגוון רחב של סגנונות, צבעים ודגמים. לתיקים בקולקציות שנתיים אחריות בינלאומית מטעם היצרן. מחירים לדוגמא: תיקי-צד:235-930 שקל | תיקי-גב: 275-995 שקל | תיקי-צד וגב לסטודנטיות: 360-595 שקל. ניתן להשיג: ברשת חנויות סמסונייט ובחנויות הנבחרות ברחבי הארץ.

סמסונייט ליין לסטודנטים. יח"צ,
סמסונייט ליין לסטודנטים/יח"צ

מותג התיקים הבינלאומי TUMI משיק קולקציה חדשה הכוללת מגוון תרמילים קומפקטיים עם ארגון נרחב עם הגנה מרופדת למחשב נייד וכיס לאייפד. גוף הניילון הבליסטי שלו עשוי מחומרים ממוחזרים ומטופל בטכנולוגיה אנטי-מיקרוביאלית כדי לסייע בהגנה על החפצים ולשמור מעובש במדינות עם לחות גבוהה.
התיקים מעוצבים בשילוב מוקפד של מראה קלאסי יחד עם מראה חדשני-אופנתי. אחריות ל-5 שנים מבית המותג טומי ומבית רולטיים היבואן הרשמי של המותג לארץ. טווחי המחירים של תיקי הגב: 1240-1285 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות טומי.

טומי-אלפה בראבו-אסנטיאל תיק גב לגבר. יח"צ,
טומי-אלפה בראבו-אסנטיאל תיק גב לגבר/יח"צ

על השולחן

רמקול בלוטות' לשולחן מדגם "פיצי" כל סטודנט צריך רמקול - רצוי איכותי, קטן ממדים קל משקל ולא יקר. כזה הוא רמקול "פיצי" (PiZZi), קטן אך עוצמתי. גודלו מתחיל מ-3.5 ס"מ, אבל עוצמת הווליום שלו היא כמו של מערכת סאונד רצינית, ללא כבלים ויעיל גם לשיחות זום וטלפון, הוא בעל דיבורית אלחוטית ניידת המאפשרת הזרמת אודיו מכל מכשיר והוא משמש גם כשלט לצילום סלפי בסמארטפון. המחיר: החל מ-99 שקל, להשיג אונליין באתרי המכירות, או בחנויות המתנות והאלקטרוניקה השונות

רמקול פיצי של זאוס החל מ-99 שקלים להשיג בחנויות המובחרות. סטודיו דג הזהב,
רמקול פיצי של זאוס החל מ-99 שקלים להשיג בחנויות המובחרות/סטודיו דג הזהב

משקולת נייר דקורטיבית - סוף לבלגן האין סופי של ניירות על שולחן העבודה. משקולת הנייר מאזנת בין יוקרה קלאסית, שפה ופרקטיקה והיא עוצבה מזכוכית ע"י המותג NUDE. היא מגיעה עם מסר מרגש ומתאימה לכל סגנון של שולחן עבודה. המחיר: 199 שקל. ניתן להשיג באולם התצוגה של חברת שקל בית מותגים, באתר החברה ובחנויות כלי הבית.

משקולת נייר, מחיר 199 שקל, בשקל בית מותגים. צילום שקל בית מותגים,
משקולת נייר, מחיר 199 שקל, בשקל בית מותגים/צילום שקל בית מותגים

אזניות חדשות מבית HOUSE OF MARLEY - POSITIVE VIBRATION XL ANC עם סינון רעשים אקטיבי. העיצוב המוקפד עשה שימוש בחומרים ממוחזרים. כריות האוזניות שעוטפות את האוזן באופן מלא ונוח, עשויות ספוג בעל זיכרון חוזר ששב לגודלו המקורי לאחר השימוש. לאוזניות יש חיבור Bluetooth ותוכלו ליהנות מעד 35 שעות שמע ללא צורך בטעינה. המחיר: 499 שקל. ניתן להשיג בחנות הדגל בדיזינגוף סנטר ובאתר של מארלי. www.Houseofmarely.co.il

האוס אופ מארלי. אוזניית positive vibration xl. 499 שקל. יח"צ,
האוס אוף מארלי. אוזניית positive vibration xl. המחיר: 499 שקל/יח"צ

מנורת שולחן חכמה Mi LED Desk Lamp 1S - מנורה שולחנית של שיאומי, מבית קבוצת המילטון, מעוצבת בצורה מינימליסטית ותוכננה במיוחד כדי למזער את הריצוד שגורם לעייפות ולהשפעות מזיקות אחרות על העיניים. באמצעות פטנט עיצוב אופטי ייחודי המשלב מספר השתקפויות ושבירות אור, כך שמתקבלת תאורה הקרובה ביותר לתאורה טבעית. טמפרטורת הצבע ובהירות המנורה ניתנים להתאמה בהתאם לצרכי המשתמש וכוללים 4 מצבי תאורה קבועים המותאמים לתרחישי שימוש שונים. נשלטת באמצעות לחצן או באמצעות יישומון Mi Home בנייד. המחיר: 199 שקל.

mi led desk lamp 1s. יחסי ציבור שיאומי,
mi led desk lamp 1s/יחסי ציבור שיאומי

מטען נייד 20,000mAh Redmi 18W - אף אחד מאיתנו לא אוהב את הרגע הזה שאנחנו באמצע יום לימודים ארוך, ובדיוק ברגע שאנו צריכים אותו יותר מתמיד – וללא כל שקע נגיש בסביבה - סוללת הסמארטפון אוזלת. המטען הנייד כולל סוללה פנימית בקיבולת של 20,000mAh עם תמיכה בטעינה מהירה בהספק 18 וואט ותמיכה בטעינה מהירה Quick Charge 3.0, כך שניתן יהיה לטעון את הסמארטפון במהירות. המטען כולל שתי כניסות USB-A בגודל מלא, מחברת USB Type-C ואף כניסת Micro-USB, כך שניתן יהיה לטעון מספר התקנים במקביל. המחיר 229 שקל.

מטען נייד 20000mah redmi 18w. יחסי ציבור שיאומי,
מטען נייד 20000mah redmi 18w/יחסי ציבור שיאומי

שעון שולחני משולב עם מקרן שמציג את השעה על הקיר, תחנת אקלים שמציגה טמפרטורה, כמות משקעים, אחוזי לחות, יום בשבוע, פונקציית שעון מעורר ובעיצוב חדשני ומודרני. המחיר: 119 שקל. להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן

ג'נטלמן רדיו שעון מעורר 230v עם מקרן pcr-3155 מחיר 279 aek. יח"צ,
ג'נטלמן רדיו שעון מעורר 230v עם מקרן pcr-3155/יח"צ

מחשבים ניידים וציוד קצה

מחשב נייד Pavilion x360 Convertible מהסדרה החדשה של מותג HP בעל מסך מגע מתהפך 360 מעלות, טעינה מהירה במיוחד וחיי סוללה של עד 8.5 שעות עבודה, קורא טביעת אצבע, מקלדת מוארת בגודל מלא, מצלמה מובנית עם מיקרופון מובנה לשיחות זום ועוד. המחשב, המגיע בצבע סילבר מציג מעבד i5 מהסדרה 11 החדשה, 8GB זיכרון וכונן קשיח SSD המהיר בנפח 256GB, גודל מסך 14 cmועוד. הוא כולל מערכת הפעלה Windows 10, ושוקל 1.61 ק"ג. למחשב 3 שנים אחריות בבית / אתר הלקוח על ידי HP ישראל. המחיר: 3,229 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות קרביץ.

קרביץ מחשב נייד hp pavilion x360 convertible מחיר 3229 שקל. באדיבות קרביץ,
קרביץ מחשב נייד hp pavilion x360 convertible מחיר 3229 שקל/באדיבות קרביץ

מחשב נייד - ASUS X515JA-BR401 מחשב נייד 15.6 אינץ מבית ASUS בצבע כסף חלק ובמשקל קל. המחשב מתאים לכל צורך לימודים, עבודה או משחקים עם נפח דיסק קשיח 512GB ,מעבד I3 ו8GB זיכרון ומותקנת בו מערכת הפעלה Windows 10 Home. למחשב שנה אחריות ע"י היבואן הרישמי. מחיר: 2190 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות קרביץ.

Babylon Touch,המילון האלקטרוני, מכיל מילון עברי-אנגלי / אנגלי-עברי של החברה הישראלית בבילון וכולל בתוכו 650,000 ביטויים וערכים, בעל מסך מגע צבעוני וגדול, הוא נוח לשימוש ועוזר למשתמש למצוא בקלות ובמהירות את הערך המבוקש. המילון של בבילון הוא בעל סוללה נטענת על ידי מיקרו USB. ומאיית היודע לזהות מילים באנגלית שנכתבו עם שגיאות כתיב. המחיר: 399 שקל. ניתן להשיג ברשת אופיס דיפו וחנויות מכשירי הכתיבה הנבחרות.

מילון אלקטרוני בבילון טאץ'. יחסי ציבור,
מילון אלקטרוני בבילון טאץ'/יחסי ציבור

מקלדת Logitech K380 מעוצבת, דקה במיוחד ואלחוטית מבית Logitech, מינימליסטית, למשטח מודרני ורב תכליתי. חיבור Bluetooth בו היא מצויידת מתחבר לכל מכשיר, לכל מערכת הפעלה וההתקנים האלחוטיים, כך שניתן לעבוד בצורה חלקה עם Windows ,Mac ,Chrome OS ,Android ,iOS ואפילו Apple TV. המקלדת ממפה מקשים באופן אוטומטי. זוכרת קיצורי דרך ומעניקה פריסה מוכרת לפי ההעדפות האישיות של המשתמש. ניתן לחבר 3 מערכות הפעלה שונות ולהחליף בינהם בקלות כדי שניתן יהיה לעבוד במקביל. חיי סוללת המקלדת הן עד שנתיים, והמקלדת מגיעה עם שנתיים אחריות ע"י היבואן הרשמי. המחיר: 199שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות קרביץ.

קרביץ מותג logitech k380 מחיר 199 שקל. באדיבות קרביץ,
מקלדת logitech k380 מחיר 199 שקל/באדיבות קרביץ

עכבר אלחוטי Logitech Pebble M350, עכבר Bluetooth אלחוטי, נייד ושקט שאינו משמיע צלילי הקלקה. העכבר מוצג בעיצוב מינימליסטי ועכשווי במיוחד שיחסוך מקום בשולחן העבודה ויוסיף הרבה סטייל. חיי הסוללה שלו עד 18 חודשים, וישנה שנה אחריות ע"י היבואן הרשמי. המחיר: 125 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות קרביץ.

קרביץ עכבר אלחוטי logitech pebble m350 מחיר 125 שקל. באדיבות קרביץ,
עכבר אלחוטי logitech pebble m350 מחיר 125 שקל/באדיבות קרביץ

מצלמת רשת FHD1080P Pro Webcam Dragon. צלמת וידאו מקצועית בעלת איכות תמונה ברזולוציית Full HD 1080p. המצלמה בעיצוב ארגונומי המתאים את עצמו לתנאי השטח, היא ניתנת לכיוון, וכוללת מעמד שולחני או תפסן למסך. למצלמה מיקרופון מובנה והיא מאפשרת שיחות וידיאו צ'ט ברשת על מגוון התוכנות השונות, בקלות ללא צורך מיקרופון נפרד. חיבור המצלמה נעשה באמצעות כבל USB והתקנה מהירה ללא דיסק. המחיר 99 שקל (במקום 169 שקל) ניתן להשיג ברשת חנויות קרביץ.

קרביץ מצלמת רשת logitech hd 1080p webcam c615 מחיר 269 שקל. באדיבות קרביץ,
מצלמת רשת logitech hd 1080p webcam c615/באדיבות קרביץ

מצלמת רשת Logitech HD 1080P WEBCAM C615 רב תכליתית עם עיצוב קיפול קדימה וסיבוב 360 מעלות, וידאו באיכות HD, Full HD 1080P. ניתן לשתף את שותפים והעוקבים שלך, בקלות ובאיכות Full HD ניתן להקליט סרטוני Full HD 1080P מהמחשב שלך ולפרסם אותם בפייסבוק וב-YouTube. ניתן לקפל את המצלמה ולהכניסה לתיק במידה וצריך להתנייד, וכן לצלם את העשייה שלך מכל זווית ולהתאים את זווית המצלמה ב 360 מעלות. למצלמה חיבור USB וחיבור לאינטרנט. שנתיים אחריות ע"י יבואן רישמי. המחיר: 269 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות קרביץ

קרביץ מצלמת אינטרנט logitech hd webcam c270 כולל מיקרופון מובנה מחיר 119 שקל. באדיבות קרביץ,
מצלמת אינטרנט logitech hd webcam c270 כולל מיקרופון מובנה/באדיבות קרביץ

מעמד למחשב נייד, קשיח ומתכוונן ללפטופ Multifunction Laptop Table מאלומיניום חזק, קל ונוח לתפעול, הכולל מגש להנחת המחשב הנייד ומשטח לעכבר, בעל מספר רב של מצבי כיוונון המאפשרים שימוש בזוויות שונות, בכל צד של השולחן ישנה רגל ובה 3 פרקים מסתובבים 360 מעלות עם נעילה בזווית הרצויה, כך שניתן לעבודה וללמוד ממקומות שונים ובמצבים שונים של ישיבה ועמידה. המעמד ניתן לקיפול עד לעובי 4 ס"מ לצורך אחסון ונשיאה נוחים, ומתאים למחשב נייד עד "17, אך גם לקריאת ספר, להגשת מזון ולשימושים רבים אחרים. המחיר: 169 שקל. להשיג ברשת חנויות קרביץ.

קרביץ_ שולחן עבודה מתכוונן למחשב נייד כולל משטח לעכבר, המחיר: 169 שקל. באדיבות קרביץ,
קרביץ שולחן עבודה מתכוונן למחשב נייד כולל משטח לעכבר, המחיר: 169 שקל/באדיבות קרביץ

שולחנות וכיסאות

שולחן מחשב מעוצב ארגונומית כולל מדף עליון, 2 מדפים קטנים נוספים, משטח עבודה מרווח ורחב ועוד מדף אחסון מתחתיו. בצד השולחן ישנו וו המתאים לתלייה של אוזניות או כבלים והדובדבן שבקצפת - בגב המדפים, ממש מאחורי המיקום של מסך המחשב, ישנו לוח בו תוכלו לכתוב תזכורות ומשימות. כמה נוח! מותאם להרכבה עצמית, וקל לניוד מדירה לדירה. המחיר: 1090 שקל. ניתן להשיג ברשת ד"ר גב במבצע ללא מע"מ עד 31.10.21

רשת דר גב. שולחן מחשב. 930 שקל. ירון וינברג,
רשת דר גב. שולחן מחשב/ירון וינברג

שולחן כתיבה דגם אביב בעיצוב ארגונומי עם יחידת מדפים עליונה, חסכוני במקום ומתאים לעבודה עם מחשב. המחיר: 395 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת עצמל'ה ובאתר https://www.etzmaleh.co.il/

שולחן כתיבה אביב רשת עצמל'ה מחיר לפני מבצעים והנחות 395 שקל. יח"צ,
שולחן כתיבה אביב רשת עצמל'ה מחיר לפני מבצעים והנחות 395 שקל/יח"צ

רשת אורבן מציעה קולקציית פינות לימוד איכותיות במגוון רחב של מחירים. הקולקציה כוללת מגוון אפשרויות של שולחנות לימוד מרווחים, שולחנות בר צרים שלא תופסים מקום בדירה, שולחנות עם מערכת מידוף ואחסון רב, מעמד נייד ללפ טופ, כסאות גיימר לישיבה ממושכת, כסאות משרדיים מרופדים וכונניות ומדפים לאחסון בעיצוב עכשווי. להשיג ברשת URBAN ובאתר www.urban-shop.co.il

רשת אורבן, שולחן עבודה. יחסי ציבור,
רשת אורבן, שולחן עבודה, 490 שקל/יחסי ציבור

שולחן גיימינג מקצועי ומתכוונן דגם ARMOR בעיצוב ארגונומי, בעל פלטת קרבון (סיבי פחמן) ושילדת מתכת חזקה ויציבה במיוחד. השימוש בשולחן מעניק חווית למידה (ומשחק) אולטימטיבית עם משטח צג מוגבה ומתקן לאוזניות. המחיר: 1895 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת עצמל'ה ובאתר https://www.etzmaleh.co.il/

דגם armor שולחן גיימינג מתכוונן מחיר 1895 שקל. יח"צ,
דגם armor שולחן גיימינג מתכוונן מחיר 1895 שקל/יח"צ

כסא משרדי CHARGE מיועד לישיבה נוחה לאורך זמן, עם מערכת המנחה את היושב לישיבה נכונה כולל מנגנון התאמה למשתמש, משענות ידיים רחבות ומתרוממות ומושב אנטומי ימנעו לחץ על עמוד השדרה וייצרו מרחב ישיבה נוח המתאים לשעות רבות של לימודים. המחיר: 990 שקל. ניתן להשיג ברשת ד"ר גב במבצע ללא מע"מ עד 31.10.21

רשת ד"ר גב. כיסא משרדי. 849 שקל. ירון וינברג,
רשת ד"ר גב. כיסא משרדי/ירון וינברג

רשת Urban מציעה לחוזרים לספסל הלימודים קולקציית כסאות איכותית, במראה עכשווי וטווח מחירים אטרקטיבי. הקולקצייה כוללת כסאות משרדים וכסאות גיימרים הידועים בישיבה ממושכת למול המסכים. כך למשל כיסא דגם GAMER, המוצע בשחור או שילוב של שחור ואדום, מיועד לישיבה ממושכת, כשהוא מרופד ועם מושב מתכוונן לנוחות מקסימאלית. מחירו 390 שקל. להשיג ברשת URBAN ובאתר www.urban-shop.co.il

כיסא לימוד gamer שחור רשת urban מחיר 390. יחסי ציבור,
כיסא לימוד gamer שחור רשת urban מחיר 390/יחסי ציבור
  • עוד באותו נושא:
  • סטודנטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully