וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: עושים כבוד לניו יורק

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 17:08

וגם: ג'וני ווקר יוצא למסע, ריבוק בשיתוף פעולה עם קארדי בי ודאב פועלת למען נשים

בובי בראון. יח"צ חו"ל,
בובי בראון/יח"צ חו"ל

מותג היופי בובי בראון ממשיך להפתיע ומשיק שת"פ עם מעצבת האופנה הניו-יורקית אולה ג'ונסון, שיצרה למותג קולקציית איפור מרהיבה בשם Bobbi Brown x Ulla Johnson Collection Butterflies & Hibiscus. מדובר בקולקציה במהדורה מוגבלת בהשראת האנרגיה והזוהר הבלתי מתאמצים של העיר ניו-יורק.

בקולקציה מככבים מוצרים נחשקים של בובי בראון ולאריזות המעוצבות יש חלק משמעותי בערכי שני המותגים. האריזות והמוצרים עצמם, כולל תבליט על הפודרה, מעוטרים בפרפרים ובפרחי היביסקוס בעיצובה של ג'ונסון שנשארה נאמנה לגוני העונה הרכים, הלוכדים את הרוח החופשית שהפכה לסימן ההיכר של ג'ונסון.

הקולקציה שיצרו שני המותגים ג'ונסון ובובי בראון, הולידו קולקציית איפור קלילה, רעננה ובלתי מתאמצת, ממש כמו העיצובים שפרסמו את ג'ונסון. בקולקציה מוצרי איפור בגוונים שקופים הנאמנים לגוני העור, לצד גוני שימר מנצנצים ושפתונים בגוונים עזים, המבטאים את האסתטיקה האורבנית-בוהמיינית-נשית שכה ייחודית לג'ונסון ביניהם: Mini Highlighting Powder יילייטר Pink Glow בגודל מוקטן, לנשיאה בתיק האיפור. Longwear Dual End Cream Shadow Stick צלליות קרמיות בסטיק דו-צדדי בשני גוונים.

seperator

ג'וני בטראק

ג'וני ווקר. יח"צ,
ג'וני ווקר/יח"צ

לאחר רוסיה, בולגריה ועוד מדינות באירופה, מותג הוויסקי הפופולארי בעולם Johnnie Walker , מביא לישראל את ה-JOHNNIE'S HIGHBALL TRUCK עם מגוון דרינקים בהייבול מבוססי ג'וני ווקר. ה-JOHNNIE'S HIGHBALL TRUCK, הבר הנייד של ג'וני ווקר, ינחת בישראל ויצא לסיבוב בברים ובחנויות האלכוהול הטובות בישראל עם מיטב הדרניקים בהייבול שיש לג'וני להציע. הסיבוב של JOHNNIE'S HIGHBALL TRUCK יימשך כחודשיים. בין התחנות מצפון לדרום: לולי בחוף גורדון, סוהו בראשון לציון, שולה בחצר בכפר אז"ר, מנתור בית אורן, בחנויות הטורקי, יין בעיר, חינאווי, היבואן ועוד, כשלמבקרים תוצע חווית וויסקי חדשנית, אינסטגרמית ומיוחדת.

בכל מקום שאליו יגיע הטראק, יוקמו פינות ישיבה מפנקות, שולחנות בר ותושמע מוזיקה טובה. הייבול הוא דרינק ארוך, המוגש בכוס גבוהה, הוא קל להכנה, וכיפי לשתייה בכל שעה ביום, ונחשב בעולם לטרנדי. משקאות ההייבול הם משפחה בפני עצמה בעולם האלכוהול עם סטייל, חדשנות והשראה. הבסיס של הייבול כולל בדרך כלל ספיריט איכותי ומיקסר איכותי, קרח וקישוט להעצמת הדרינק. אם בעבר היה נהוג לשתות וויסקי נקי או עם קרח רק בחורף, חלה מגמה של שתיית ויסקי במגוון דרכים, כאשר הפופולרי ביניהם הוא ההייבול.

הוויסקי הפך רלוונטי מתמיד ונכנס בשנים האחרונות לטרנד ההייבול אשר פתח והנגיש את שתיית הוויסקי לקהל רחב יותר המאפשר ליהנות ממנו בהגשה קלילה שיכולה להתאים גם לכל שעה, מה שהביא את מותג ג'וני ווקר להבאת הטראק לישראל.

Johnnie Walker הינו בית הערבוב הגדול ביותר בעולם, משפחת ווקר עוסקת למעלה מ-200 שנה בערבוב וויסקי, ומפתחת בהצלחה רבה מיומנויות ייחודיות, חדשניות ומרגשות בעולם הוויסקי. לאורך השנים משפחת ווקר הייתה חלוצה ופורצת גבולות וכראיה לכך מאז ועד היום הלייבלים של ג'וני ווקר ממשיכים להוביל את תעשיית הוויסקי הסקוטי ואת תעשיית הוויסקי בכלל.

הבר הנייד של ג'וני ווקר יציע תפריט מיוחד של 5 דרינקים ארוכים-'הייבול' -המבוססים כולם על ג'וני ווקר בלאק לייבל וג'וני ווקר גולד ריזרב: Classic Highball - ג'וני ווקר בלאק לייבל, ג'ינג'ר אייל פיבר טרי, ג'ינג'ר טרי וכוכב אניס; Green iced tea Highball-ג'וני ווקר בלאק לייבל, תה ירוק, סודה ואננס טרי; Boker Walker-ג'וני ווקר בלאק לייבל, מיץ תפוחים, מיץ חמוציות ונענע טריה; Peach Highball-ג'וני ווקר בלאק לייבל, מיץ אפרסק, סודה, אפרסק וטימין; Apple & gold -ג'וני ווקר גולד ריזרב, מיץ תפוחים טרי, סודה, תפוח טרי וענף רוזמרין.

seperator

שת"פ אופנתי

ריבוק. יח"צ,
ריבוק/יח"צ

במותג ריבוק הפנימו את ההצלחה המסחררת לה זכתה קולקציית הביגוד הראשונה של הראפרית הבינלאומית קארדי בי, והשיקו שת"פ חדש עם קארדי בי, כאשר את הקמפיין הישראלי תוביל נטע ברזילי. השת"פ מוכיח כי כמו שקארדי היא דמות שנוהגת להפתיע ולהיות בלתי צפויה בהופעותיה, כך גם Reebok נוהגת להפתיע עם עיצובים בלתי צפויים. הקולקצייה מעוצבת בהשראת ניו יורק- עיר הולדתה של קארדי.

Reebok ישראל בחרה בנטע ברזילאי להוביל את הקמפיין הנוכחי שכן בדומה לקארדי שידועה בהופעותיה המרשימות, המפתיעות והמעניינות כך גם נטע, שתיהן מקדמות נשיות חזקה ומציגות בגאווה מודל יופי שונה. הקולקציה תהיה נאמנה לקולקציה הראשונה של קארדי, ולמעשה מחווה לתקופה שבה קארדי חייתה בניו-יורק. אהבתה הגדולה לעיר מתאפיינת בגזרות דרמטיות, שרוולים תפוחים וחיתוכים ייחודים.

הקולקציה עוצבה עבור כל הנשים, בכל המידות עד למידות פלאס סייז, כאשר כל פריטי הקולקציה יוצעו בטווח מידות שבין 2XS ל- 4XL. הקולקציה מתאפיינת בצבעים סתיו וחורף כמו בורגונדי, ירוק זית, לבן ושחור. בין פריטי הקולקציה: בין הפריטים שיגיעו לארץ בגד גוף עם חיתוכים ייחודים בצבעים שחור ובורגונדי, חצאית בגזרת מקסי ובד בטקסטורת ריב, טופים, טייצים ונעלי Classic Leatherבצבעי הקולקציה.

מותג הפיטנס והלייף סטייל הבין-לאומי Reebok נחשב לחלוץ בענף מוצרי הספורט. המותג מפתח מוצרים, טכנולוגיות ותוכניות המאפשרות תנועה ומחויבות ללוות אנשים במסעם להנגשה והגשמת הפוטנציאל שלהם. המותג מתחבר ללקוחות באשר הם, אם באמצעות אימון פונקציונאלי, ריצה, שיעורי סטודיו, אימון לחימה, הליכה, ריקוד, יוגה או אירובי. ריבוק ממנפת באופן קלאסי את מורשת הכושר של המותג ומייצגת את שורשיות המותג בשוק הספורט והלייף סטייל.

seperator

דימוי גוף

פאולה רוזנברג. שי פרנקו,
פאולה רוזנברג/שי פרנקו

כחלק מהפעילות רבת השנים של מותג Dove בזירות תקשורתיות וחברתיות השמה במרכז יופי אמיתי נשים בכל המידות, הצבעים, התפיסה המגדרית ועוד וכחלק ממהלך גלובלי, נערך סקר לבדיקת השפעת הרשתות החברתיות על דימוי הגוף של נערות ונערים. מהסקר עלה כי הגיל הממוצע בו מתבגרות עושות שימוש בפילטרים ובתוכנות עריכה הוא 12, וככל שבנות הנוער מתבגרות, כך חוסר האהבה לדמותן ברשתות החברתיות גדל.

זו הסיבה שהמותג משיק קמפיין גלובלי להעלאת המודעות לאופן בו הלחץ ברשתות החברתיות והשימוש בפילטרים פוגעים בביטחון העצמי של נערות ונערים בהובלת פאולה רוזנברג - מגישת טלוויזיה, מרצה ופעילה בנושא דימוי גוף חיובי, ומציע "מדריך לבניית ביטחון עצמי" להורים, שנכתב על-ידי מומחים אקדמיים, ומכיל כלים פרקטיים להתמודדות עם הלחץ ברשתות החברתיות.

seperator

שת"פ טעים

פיצה מק אנד צ'יז. יח"צ,
פיצה מק אנד צ'יז/יח"צ

פיצה האט חברה לשת"פ טעים עם השף גיא גמזו ומסעדת NUNUNU , ויחד השיקו את פיצה מק אנד צ'יז. השת"פ שהחל השבוע ובמסגרתו ישווקו הפיצות בסניפי הרשת, במשלוחים או באיסוף עצמי.

פיצת מק אנד צ'יז היא פיצה משפחתית מבצק עבה, בתוספת המתכון המיוחד של פסטת מק אנד צ'יז המפורסמת של NUNUNU עם גבינת צ'דר ומוצרל. את הפיצה ניתן להזמין באתר ובאפליקציית פיצה האט.

פיצה האט היא רשת הפיצריות הגדולה ביותר בישראל ומונה 95 סניפים ברחבי הארץ מקרית שמונה עד אילת. הרשת חלבית ורוב הסניפים כשרים בכשרות מהודרת. הרשת מוכרת מגוון רחב של פיצות מיוחדות, כמו הפיצה הקלאסית מבצק דק, פיצת ה"צ'יזי קראסט" ופיצת ה"קראון המלכותית" - פיצה דקה, מעוטרת בכדורי גבינת שמנת בשוליים וכמוב פסטות טריות ברטבים שונים, סלטים טריים, קישים, פוקצ'ות וכמובן קינוחים. רשת "פיצה האט" בישראל הינה בבעלות חברת "טבסקו החזקות בע"מ.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully