וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייבר: 'אורקה סקיוריטי' גייסה 550 מיליון דולר

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 15:12

זהו סבב הגיוס השלישי של החברה והוא נעשה לפי שווי של 1.8 מיליארד דולר. הסבב הובל על ידי קרן 'טמסק', קרן ההשקעות של ממשלת סינגפור, שלפי ההערכות השקיעה כרבע מהסכום. המייסד והמנכ"ל, אבי שוע: "אנחנו צומחים בקצב כזה מכיוון שהפתרון של אורקה פשוט עובד"

הסייבר הישראלי ממשיך להוביל את השקעות הענק בהייטק: חברת הסייבר 'Orca Security' הודיעה היום (ג'), כי גייסה 550 מיליון דולר, לפי שווי חברה של 1.8 מיליארד דולר, במסגרת סבב גיוס שלישי עליו הודיעה מוקדם יותר השנה.

החברה ביקשה אז לגייס 210 מיליון דולר לטובת המשך פיתוח ופעילותה, לפי שווי חברה של כ-1.2 מיליארד דולר. אך בעקבות ביקושים של משקיעים להשתתף בגיוס החליטה אורקה להרחיב אותו ב-340 מיליון דולר נוספים, ובכך גם העלתה את שווי החברה לכ-1.8 מיליארד דולר.

הגיוס משלים לאורקה סקיוריטי גיוס כולל של כ-640 מיליון דולר מאז הוקמה ב-2019, שכ-605 מיליון דולר מהם גוייסו תוך פחות משנה.

סבב הגיוס השלישי הובל על ידי קרן 'טמסק' (Temasek), קרן ההשקעות של ממשלת סינגפור, הנחשבת לאחת המשקיעות הגדולות בעולם ומנהלת פורטפוליו נכסים בשווי כ-300 מיליארד דולר, לצד החזרת תשואות העומדת על כ-14% בממוצע לשנה, במהלך 40 השנים האחרונות.

ההערכות הן כי 'טמסק' השקיעה כ-150 מיליון דולר בחברה תמורת כ-10% ממניותיה, וב'אורקה סקיוריטי' מציינים כי בכוונתה למנף את רשת הקשרים של 'טמסק' כדי להעמיק את חדירת החברה לשווקים הגלובאליים.

משקיעים נוספים שהשתתפו בגיוס הם קרן CapitalG של תאגיד אלפבית מבית גוגל, Splunk Ventures, Redpoint Ventures, GGV Capital שמשקיעה בחברה בפעם השלישית, ICONIQ Growth ו- Silicon Valley CISO Investments, קבוצת אנג'לים המורכבת מ-50 מנהלי אבטחת מידע בארה"ב המשקיעים מהונם האישי, ועוד.

עובדי אורקה סיקיוריטי. יח"צ,
עובדי אורקה סקיוריטי. לחברה 200 עובדים והיא מגייסת בימים אלה 170 עובדים נוספים/יח"צ

Orca Security הוקמה ב-2019 על ידי 8 מייסדים, ביניהם אבי שוע, המכהן כמנכ"ל, וגיל גרון המכהן כמנהל תהליכים ראשי (CPO). החברה מציינת, כי הטכנולוגיה שפיתחה משיגה כיסוי מלא ומהיר שאינה מצריכה הטמעה מורכבת, וזאת בשונה מפתרונות אחרים בתחום הסייבר שדורשים פרויקטים ארוכים יחסית להטמעתם, ויכולים להיערך, לעיתים, במשך חודשים ואף שנים.

בנוסף, מערכת החברה מייעלת את עבודת מנהלי אבטחת המידע, על ידי כך שהיא בונה גרף של סביבת הענן בארגון, ומשתמשת במידע מתוכו כדי לתעדף את ההתרעות הקריטיות הבודדות מבין אלפי ההתרעות הקיימות.

לחברה משרדים, בין היתר, בישראל, לוס אנג'לס, לונדון, ווינה, ובשנה החולפת היא דיווחה על צמיחה של 800% בהכנסותיה. בין לקוחותיה נמנים: Databricks, Robinhood, Autodesk, News Corp, NCR, Duolingo, Unity Technologies, Druva. זאת בנוסף לחברות סייבר, ביניהן: BeyondTrust, Hunters, Very Good Security, BigID.

גיל גרון, ממיסדי אורקה. יח"צ,
גיל גרון, מייסד-שותף של אורקה סקיוריטי (לצד אבי שוע)/יח"צ

"נמאס ממוצרי אבטחה שהם לא יותר מגימיק"

אבי שוע, מנכ"ל ומייסד-שותף של Orca Security: "לארגונים נמאס ממוצרי אבטחת מידע המחייבים תהליכים של הטמעה מורכבת, הטוענים שהם מספקים הגנה אך למעשה הם לא יותר מגימיק.

המוני פתרונות בשוק מכסים רק שבריר מסביבת הפעילות של הארגון המתמגן, שהם אינם מספקים לצוותי אבטחת המידע תיעדוף של התראות קריטיות. אנחנו צומחים בקצב כזה מכיוון שהפתרון של אורקה פשוט עובד. אנחנו מספקים כיסוי של 100% על כל נכסי הענן, בפריסה מהירה בארגון, ומבצעים תיעדוף אוטומטי של התראות הדורשות לבצע פעולה מהירה".

יואב לייטרסדורף, מייסד ושותף מנהל בקרן ' YL Ventures', שהובילה את סבב הסיד ב'אורקה סקיוריטי': "אורקה שינתה את פני התחום בתקופה בה יש דרישה הולכת וגוברת לפתרונות סקיוריטי לכמות העצומה של המידע שעולה לענן.

רמת העניין יוצאת הדופן שהתקבלה מצד משקיעים סביב הגיוס הנוכחי מהווה הצהרה ברורה על אמון בחברה וציפייה להמשך. אורקה היא אחת ההשקעות המשמעותיות ביותר של קרן YL Ventures ואנו ממשיכים לתמוך בה בדרכה להיות מעצמת סייבר סקיוריטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully