וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישיית "מה קשור" נגד רותם סלע: יקבלו 6 מיליון שקל מאלקטרה

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 19:32

אלקטרה מיזוג אוויר הודיעה כי בחרה בשלישיית "מה קשור" כפרזנטורים החדשים של החברה. השלושה: ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף צפויה להיות מעורבים באופן מלא גם בקריאיטיב של הפרסומת ובתמורה יקבלו כ-6 מיליון שקל ל-3 שנים

תחום מיזוג האוויר הפך לאחת הזירות השוות של הסלבס בישראל - ובעצם, לא רק בישראל: בפרסומות של טורנדו מככבת כבר שנים אשת התקשורת והדוגמנית רותם סלע. תדיראן הרחיקו עד אל מעבר לים וליהקו לפרסומות שלהם את הכוכב ההוליוודי מורגן פרימן, ואילו עתה אנו מתבשרים כי שלישיית "מה קשור" תהיה זאת שתככב בפרסומות של "אלקטרה מיזוג אוויר".

אלא שהשלושה לא יסתפקו רק בהופעה בפרסומות - ולדברי אלקטרה, יהיו מעורבים גם בגיבוש הקו הפרסומי של הקמפיינים בשלוש השנים הקרובות. אגב, בעבר כיכב בפרסומות של אלקטרה השחקן ליאור אשכנזי.

מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, משה ארדר: "החיבור עם השלישייה היה טבעי בזכות ההזדהות עם הישראליות שמאפיינת אותם, העוצמתיות והיכולת להתאים עצמם לעולם המשתנה".

שלישיית "מה קשור" התייחסה לחיבור עם אלקטרה והעבירה כי: "אנחנו גאים להיות הפרזנטורים החדשים של אלקטרה מיזוג אוויר - חברה ישראלית, יצרנית וותיקה".

שלישיית מה קשור בקמפיין משותף ראשון לחברת אלקטרה מיזוג אוויר. יח"צ אלקטרה,
שלישיית מה קשור בקמפיין משותף לחברת אלקטרה מיזוג אוויר/יח"צ אלקטרה

השלישייה שהפכה לקאלט

השלישייה החלה את דרכה בשנת 2000 אז העלו לראשונה את מופע הבידור "מה קשור?" מאז הם הפכו למוכרים בכל בית בישראל בזכות תכניות כמו: עם סגולה, בובה של לילה (ללא ציון ברוך), אנחנו במפה, הסרט המצליח "לשחרר את שולי" ועוד.

על פי אלקטרה, "פועלם של השלישייה בענף התרבות הוא נכס צאן ברזל בחברה הישראלית. הם מוכרים בכל בית וזאת בזכות הוורסטיליות המקצועית שלהם, הם קומיקאים, סטנדאפיסטים, מנחי טלוויזיה, שדרני רדיו, זמרים, מוזיקאים ושחקנים מוכשרים".

שלישיית מה קשור עם מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, משה ארדר. יח"צ אלקטרה,
שלישיית מה קשור עם מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר, משה ארדר/יח"צ אלקטרה

2 מיליון שקל בכל שנה

כעת, לאחר למעלה מ-20 שנות קריירה משותפת עם שבירת שיאים של סרט שובר הקופות 'לשחרר את שולי' עם מכירה של יותר ממיליון כרטיסים, הם כובשים יעד נוסף כשהוחתמו כפרזנטורים של אלקטרה מיזוג אוויר, במסגרת זו הם ישמשו כפנים החדשות של החברה עם קמפיינים בכיכובם בכל אמצעי המדיה השונים.

השלישייה המורכבת מציון ברוך, שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף יקבלו סכום של 6 מיליון שקל, ל- 3 שנים בהם הם יהיו הפנים של החברה באמצעי הפרסום והתקשורת, כאשר בכל שנה, יקבלו סכום של כ- 2 מיליון שקל.

הסרט לשחרר את שולי. yes planet,
מה קשור: שברו שיא עם הסרט 'לשחרר את שולי' שמכר למעלה ממיליון כרטיסים/yes planet

יקבלו "הנחת עובד" על מזגנים

אלקטרה מיזוג אוויר, מובילה את ענף המיזוג בישראל, מספקת מגוון פתרונות מיזוג אוויר ביתיים ומסחריים ופועלת למעלה מ-77 שנה עם חדשנות טכנולוגית ותעשייה ישראלית מתקדמת.

מוצרי החברה משווקים בישראל וגם ברחבי אירופה דרך חברות בינלאומיות שבראשיתם חברת BOSCH העולמית שעימם אלקטרה נמצאת בשיתוף פעולה.

ארדר מסכם את הצטרפות השלישייה אל המותג: "מאז הקמתה, חרטה אלקטרה מיזוג אוויר על דגלה את ערכי הישראליות, עוצמה והובלה. אנחנו מברכים את אסי, ציון ושלום על הצטרפותם למשפחת אלקטרה מיזוג אוויר"

עוד נמסר מטעם השלישייה: "אנחנו גאים להיות הפרנזטורים של אלקטרה מיזוג ובטוחים שאלה יהיו שנים של שותפות, רוח חדשה (בכל הטמפרטורות) והנחת עובד על מזגנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully