וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירלי גוטשטט מונתה למנכ"לית K&Care Organics

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 17:56

גוטשטט, ששימשה עד לאחרונה כסמנכ"לית החברה, תחליף בתפקידה את קרן אלישר, מייסדת ומקימת החברה, ששימשה כמנכ"לית משנת 2011: "שואפת לתרום לצמיחת החברה בעתיד"

החל מהחודש תכהן שירלי גוטשטט כמנכ"לית K & Care organics, חברת הטואלטיקה והקוסמטיקה המובילה בישראל בתחום הטבעי והאורגני. גוטשטט, ששימשה עד לאחרונה כסמנכ"לית החברה, תחליף בתפקידה את קרן אלישר, מייסדת ומקימת החברה, ששימשה כמנכ"לית משנת 2011.

החברה הוקמה לפני כ-10 שנים במטרה לייבא לישראל מוצרי צריכה חדשניים טבעיים, אורגניים וידידותיים לאדם ולסביבה. עד היום השיקה בשוק הישראלי את המותגים האמריקאים "אבלון אורגניקס", "ג'ייסון" ו"אלבה בוטניקה", מותגים שמובילים את המכירות בשוק מוצרי הקוסמטיקה והטואלטיקה הטבעיים והאורגניים בכל רשתות הפארם והטבע המובילות בישראל.

שירלי גוטשטט. שלומי זנאתי,
שירלי גוטשטט/שלומי זנאתי

גוטשטט (48), תושבת נתיב העשרה, מונתה באפריל 2020 לסמנכ"לית החברה. היא נכנסה לתפקידה זה לאחר 22 שנה בחברת 'אלטמן תוספי תזונה', בה שימשה במספר תפקידים, האחרון שבהם מנהלת סחר וחברת הנהלה.

"אני מודה על האמון, ההזדמנות והזכות שניתנה לי להוביל את חברת k & care organics ", מסרה שירלי גוטשטט, עם כניסתה לתפקידה, "אני שואפת להתבסס על היסודות האיתנים שבנתה קרן אלישר יחד עם הצוות ולתרום לצמיחתה של החברה בעתיד".

אלישר, שתתפנה מעתה לפיתוח העסקי מסרה: "שירלי מביאה עימה ניסיון ניהולי רב שנים, עשיר ומגוון, הנדרש לחברה בנקודת זמן זו, בעיקר לנוכח מגמת הגידול בפעילותה. אני סמוכה ובטוחה שתחת ניהולה, יחד עם שאר בעלי התפקידים, החברה תמשיך לצעוד קדימה אל עבר האתגרים הבאים ותמשיך במגמת הצמיחה והמצוינות. אני מאחלת לה הצלחה רבה בתפקיד ושמחה על הדרך המשותפת שנכונה לנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully