וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורום החינוך לזכר בורוביץ'

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 20:27

אגף החינוך במוזיאון תל אביב לאמנות, בשיתוף פורום החינוך של איגוד המוזיאונים, ואיקו"ם ישראל, ערכו כנס חינוך מוזיאוני לזכרה של יעל בורוביץ' ז"ל. לכנס הגיעו איזי בורוביץ' ושלושת ילדיה של יעל: דנה, עינת ועדי; מנהלי מוזיאונים ומחלקות חינוך, וחברים רבים שליוו את יעל בורוביץ' שהקימה וניהלה את אגף החינוך לאמנות במוזיאון תל אביב.

בין הדוברים בכנס היו: טניה כהן-עוזיאלי מנכ"לית מוזיאון תל אביב; רז סמירה יו"ר איקו"ם ישראל; מירה כספי, ד"ר אייל דורון, שני אלמוג-ברויטמן - מנהלת אגף החינוך במוזיאון; ואבישי גרינפלד.

טניה כהן-עוזיאלי ואיזי בורוביץ'. איציק בירן,
טניה כהן-עוזיאלי ואיזי בורוביץ'/איציק בירן

קונטנטו למען אבחון מוקדם

במסגרת אירועי חודש העלאת המודעות לסרטן השד, התקיים השבוע יריד בדיקות חינם בבית החולים איכילוב, לאבחון מוקדם של המחלה, אליו הגיעו מאות נשים על מנת להיבדק.

במהלך היריד התקיימה תצוגת אופנה של המעצב דרור קונטנטו שבה צעדו 25 רופאות, אחיות, מחלימות, וחולות סרטן שד.

את התצוגה נעלו דרור קונטנטו ואימו אריאלה, מחלימה בעצמה, שטופלה במערך האונקולוגי באיכילוב. את האירוע הנחתה רווית אסף שבית הספר לאיפור בראשותה, נרתם לאפר את המשתתפות בתצוגה. על החלק המוזיקלי של האירוע הייתה אמונה הזמרת ריקי בן ארי.

בין הצועדות: מירית גרינברג שפתחה את התצוגה, גליה דור, פרופסור תמר ספרא מנהלת מרכז סרטן האישה באיכילוב, ונשים נוספות.

. דרור קונטנטו ומירית גרינברג. יהודה יקר,
דרור קונטנטו ומירית גרינברג/יהודה יקר

ביחד עם מקסימיליאן

Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה חתמה על שיתוף פעולה עם הזמרת, היוצרת והשחקנית מארינה מקסימיליאן המשיקה בימים אלה את אלבומה החדש "ביחד".

כחלק מהשקת האלבום המסמל את החיבור שלה לבית, נולד גם שיתוף הפעולה במסגרתו תציע הרשת מארזי מתנה במהדורה מוגבלת אשר עוצבו במיוחד עם קולקציית הנרות החדשה לימי החורף.

במארזים: נרות מהקולקציה החדשה, מוצרי גוף, אלבום גלויות אשר עוצב ע"י מקסימיליאן , וקוד להורדת השירים מהתקליט החדש. אורי גורן, סמנכ"ל השיווק של ללין, שמח על החיבור ליוצרת אשר מהווה לנשים רבות, סמל למשפחתיות, יצירתיות ועוצמה.

אורי גורן ומארינה מקסימיליאן. דור שרון,
אורי גורן ומארינה מקסימיליאן/דור שרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully