וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג האיפור SMASHBOX בשיתוף עם אולפני Warner Bros משיקים יחד

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 20:46

מותג הקוסמטיקה העולמי סמאשבוקס גאה להציג שיתוף פעולה עם סרט ההרפתקאות והאקשן של האחים וורנר, "יחידת המתאבדים", במסגרתו משיקים יחד קולקציית מוצרים בלעדית במהדורה מוגבלת

הקולקציה החדשה, Smashbox x The Suicide Squad Collaboration כוללת חמישה גוונים של השפתון Be Legendary וחמישה גוונים של צללית הקרם העשירה ורוויות הפיגמנטים Always On , שיימכרו באריזות מעוטרות של הדמויות המובילות מתוך הסרט.

אמנות האיפור היא הבסיס של סמאשבוקס, מותג איפור מקצועי. לפיכך, המותג שיתף פעולה עם היבה תוריסדוטיר, המנהלת המוכשרת של מחלקת האיפור של הסרט.

היבה מתכננת להשיק שורה של סרטוני הדרכה ייחודיים שנוצרו בהשראת הדמויות של הסרט וקולקציית האיפור המוגבלת. שוחרי קולנוע ואיפור מוזמנים ליצור מראות משלהם שעוצבו עם נגיעות של המותג המקצועי, המשמש מאחורי הקלעים.

סמאשבוקס ויחידת המתאבדים. יח"צ חו"ל,
סמאשבוקס ויחידת המתאבדים/יח"צ חו"ל

"אי אפשר להכחיש או להתעלם מהסינרגיה בין 'יחידת המתאבדים לסמאשבוקס," אמר גלן אוונס, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל סמאשבוקס קוסמטיקס. "בשיתוף הפעולה הזה, אנו נרגשים לחגוג לא רק את הסיפור האקצנטרי אלא גם את האמנות המקצועית והמשובחת ואת הגישה המגוונת שהיבה תוריסדוטיר העניקה לסרט ועכשיו גם למותג שלנו".

"לאורך כל הקריירה שלי, סמאשבוקס מילא תפקיד חשוב בכל פעם שנזקקתי לתוצאות צבע מקצועיות ופורמולות שיעמדו בעומס," אמרה היבה תוריסדוטיר, מנהלת מחלקת האיפור של "יחידת המתאבדים".

"אחרי הכל, אני זקוקה לאיפור שיעמדו בקצב שלי ושל הדמויות שאני יוצרת על הסט. צבעים יפים זה לא מספיק. אני חייבת לדעת שהצבעים האלה מספקים גם ביצועים, והמוצרים של סמאשבוקס עושים את העבודה".

סמאשבוקס ויחידת המתאבדים. יח"צ חו"ל,
סמאשבוקס ויחידת המתאבדים/יח"צ חו"ל

הקולקציה כוללת:

צלליות הקרם Smashbox x The Suicide Squad Always On Cream Eyeshadows בחמישה גוונים. המחיר: 109 שקל.

שפתונים - Smashbox x The Suicide Squad Be Legendary Anti-Hero Lipstick, בחמישה גוונים. המחיר: 102 שקל.

הקולקציה נמכרת באתרי האונליין בלבד ברשתות אפריל, סופרפארם, משביר ו-BE, טרמינל X ובאתר האונליין חדש של סמאשבוקס www.Smashbox.store

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully