וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג IL MAKIAGE בשיתוף פעולה שני עם הביוטרית האמריקאית CARLI BYBEL

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 21:18

בעקבות ההצלחה של הקולקציה הקודמת, חברו שוב המותג הבינלאומי IL MAKIAGE והביוטרית CARLI BYBEL ליצירת קולקציית איפור חדשה פנים ושפתיים. קרלי בייבל: "אני מקווה שתתאהבו בקולקציה כמוני, שולחת לכם אהבה ואור XOXO CARLI BYBEL"

"אני לא יכולה כבר לחכות, רוצה שתנסו את הקולקציה החדשה שלי" כותבת הביוטרית קרלי בייבל "רציתי ליצור משהו חדשני ושונה מכל מה שקיים היום בשוק. שילבתי את ארבעת מוצרי איפור הפנים האהובים עלי ליצירת הפלטה המושלמת ביותר עבורכם, בנוסף, יצרתי שילוב גוונים מטורף לשפתיים שהוא פשוט שלמות! מקווה שתתאהבו בקולקציה כמוני, שולחת לכם אהבה ואור XOXO CARLI BYBEL"

il makiage x carli bybel. יח"צ,
il makiage x carli bybel/יח"צ

מה בקולקציה?

פלטת איפור Moonstruck Face Shaping Palette, הנמנית בין מוצרי איפור הבסיס האהובים אישית על קרלי ובה ארבעה מוצרי פנים בערכה אחת: ברונזר, סומק ושני היילייטרים. ערכה זו לשדרוג גוון העור על בסיס הרעיון של "הכל באחד" מאפשרת לך לפסל, לתחום, להוסיף נגיעה של צבע, להבהיר ולהפיץ אור על עורך, ללא קשר לרמת כישוריך באיפור.

ברונזר אפוי מינרלי | אבקת סומק דחוסה | היילייטר אפוי מינרלי | היילייטר אבקתי דחוס. המחיר: 379 שקל.

il makiage x carli bybel - פלטת איפור ומברשות פודרה וקונטור. יח"צ,
il makiage x carli bybel - פלטת איפור ומברשות פודרה וקונטור/יח"צ

שפתון ליברה -LIBRA lipstick במהדורה יוקרתית מוגבלת בגוון ניוד, חוזרת. שפתון קרמי במיוחד, בעל מרקם קליל, על בסיס מרככים מלחחים עמיד, עשיר בצבע, בעל גימור מט-משי ומועשר בחמאת מנגו. השפתון מקנה מראה ניוד לשפתיים. המחיר: 129 שקל

il makiage x carli bybel. יח"צ,
הביוטרית האמריקאית הידועה, CARLI BYBEL/יח"צ

שפתון טורוס Lipstick Taurus זמין שוב לתקופה מוגבלת, בגוון ורוד חדש ועוצמתי "Taurus", כדי להקנות לשפתיים מראה מושלם בגוון ורוד. המרקם הקליל, על בסיס מרככים מלחחים עילאיים, שמנים מזינים וחמאת מנגו, מחליק בקלות על העור לטובת גימור מט-משי נוח, מהמם ועמיד לאורך כל היום. המחיר: 129 שקל.

il makiage x carli bybel. יח"צ,
IL MAKIAGE בשיתוף פעולה שני עם CARLI BYBEL/יח"צ

עיפרון שפתיים לונה, Luna Lipliner מדויק, עמיד במים ובעל היתרון של שלוש פעולות במוצר אחד. משתלב להפליא עם השפתון "Libra" מבית CARLI BIBEL היוצא במהדורה מוגבלת. אינו נמרח במקומות לא רצויים או מתלכלך. מעצב, תוחם ומעניק נפח במומחיות. מועשר במרכיבים מזינים. המחיר: 99 שקל.

עיפרון שפתיים A.I, תוחם בעל גימור מט-משי המכיל בתוכו שלוש פעולות במוצר אחד, עמיד במים ומדויק. מעצב, תוחם, מעניק נפח ומוסיף גודל לשפתיים. מומלץ לשלב עם שפתון "Taurus" מועשר במרכיבים מזינים. המחיר: 99 שקל.

מברשת פודרה Powder Buffing Brush בעלת שערות איכותיות, דחוסות ורכות, המתאימים לערבוב ולמריחה של תכשירי פנים דחוסים או בתפזורת. ועומדים בסטנדרטים הגבוהים שלך, בתוספת אסתטיקה קוסמית משלימה. המחיר: 359 שקל.

מברשת קונטור Brush&Conture Blush לסומק ולתיחום עם שערות איכותיות, דחוסות ורכות מחד וחזקות מאידך. המברשת מתאימה לפורמולות דחוסות, בתפזורת או במרקם קרם. המברשת אידיאלית לכל מראה, החל ממראה רך וטבעי ועד מראה מפוסל. המחיר: 359 שקל.

את המוצרים ניתן להשיג ברשת חנויות IL MAKIAGE.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully