וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראק ה-"הייבול" של ג'וני ווקר מגיע לישראל

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 21:37

לאחר שפעל ברוסיה, בולגריה ומדינות נוספות באירופה, ה- JOHNNIE'S HIGHBALL TRUCK, הבר הנייד של ג'וני ווקר, נוחת בישראל ויוצא לסיבוב בברים ובחנויות האלכוהול הטובות בישראל עם מיטב הדרניקים בהייבול שיש לג'וני להציע

מי אמר שוויסקי שותים רק נקי? מותג הוויסקי הפופולארי ביותר בעולם, Johnnie Walker (ג'וני ווקר) מביא לישראל את ה- JOHNNIE'S HIGHBALL TRUCK ומציע מגוון דרינקים בהייבול מבוססי ג'וני ווקר.

JOHNNIE'S HIGHBALL TRUCK יחל את הסיבוב ברחבי הארץ במהלך אוקטובר, ולמשך כחודשיים, יעבור בעשרות ברים וחנויות אלכוהול מצפון לדרום בהם: לולי בחוף גורדון, סוהו בראשון לציון, שולה בחצר בכפר אז"ר, מנתור בית אורן ועוד ובחנויות הטורקי, יין בעיר, חינאווי, היבואן ועוד ושם יציע חוויה וויסקי חדשנית, אינסטגרמית ומיוחדת. כמו כן, בכל מקום שאליו יגיע הטראק של ג'וני יוקמו פינות ישיבה מפנקות, שולחנות בר ומוזיקה טובה.

סיגרים ליד כוס ויסקי. ShutterStock
מי אמר שוויסקי שותים רק נקי?/ShutterStock

הבר הנייד של ג'וני ווקר יציע תפריט מיוחד של 5 דרינקים ארוכים-'הייבול' -המבוססים כולם על ג'וני ווקר בלאק לייבל וג'וני ווקר גולד ריזרב:
Classic Highball: ג'וני ווקר בלאק לייבל, ג'ינג'ר אייל פיבר טרי, ג'ינג'ר טרי וכוכב אניס.

Green iced tea Highball: ג'וני ווקר בלאק לייבל, תה ירוק, סודה ואננס טרי.

Boker Walker: ג'וני ווקר בלאק לייבל, מיץ תפוחים, מיץ חמוציות ונענע טריה.

Peach Highball: ג'וני ווקר בלאק לייבל, מיץ אפרסק, סודה, אפרסק וטימין.

Apple & gold: ג'וני ווקר גולד ריזרב, מיץ תפוחים טרי, סודה, תפוח טרי וענף רוזמרין.

ג'וני טראק בבולגריה. תמונה להמחשה באדיבות דיאג'יו,
ג'וני טראק בבולגריה/תמונה להמחשה באדיבות דיאג'יו

מה זה בכלל הייבול?

"הייבול" הוא דרינק ארוך, המוגש בכוס גבוהה. הוא קליל להכנה, כיפי לשתייה בכל שעה ביום, בכל מקום והוא נחשב לטרנדי בעולם כולו.

משקאות ה-הייבול הם משפחה בפני עצמה בעולם האלכוהול, מלאה בסטייל, חדשנות והשראה. הבסיס של כל הייבול כולל בדרך כלל שני מרכיבים: ספיריט איכותי ומיקסר איכותי, כמובן קרח וקישוט שמעצים את כל הדרינק.

אם בעבר היה נהוג לשתות וויסקי נקי או עם קרח רק בחורף, כיום חלה מגמה של שתיית ויסקי במגוון דרכים שונות כאשר הפופולרי ביניהם הוא ה-הייבול.

עדכונים ופרטים נוספים על המסלול של JOHNNIE'S HIGHBALL TRUCK ניתן למצוא בעמודי הסושיאל של ג'וני ווקר ישראל. הפעילות לגיל 18+ בהצגת תעודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully