וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצרים חדשים למותג הקטוגני לנמנעים מפחמימות וסוכר

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 11:16

KETO CHEF המותג הקטוגני הראשון בישראל הוקם לפני שנה כשותפות בין מצות אביב ושף עודד טלמור, בהשפעת הטרנד העולמי של תזונה דלת פחמימות ועתירה בשומן. בימים אלו משיק המותג מוצרים חדשים המצטרפים למוצרים הקיימים וזמינים באתר החברה וחלקם גם ברשתות

המוצרים החדשים של המותג: עוגיות קיטו מקמח שקדים ואגוזי לוז | עוגיות קיטו מקמח שקדים, אגוזי לוז וקקאו | ממרח אגוזי לוז וחמאת קקאו | שוקולד קיטו | מעדן קפוא בטעם וניל ובטעם טחינה.

בקרוב יושקו גם: אטריות קיטו, אגוזים ושקדים מצופים שוקולד קטוגני, גרנולה קטוגנית. כל המוצרים מתאימים לקטוגנים, סוכרתיים ולכל הנמנעים מפחמימות וסוכר, הם זמינים באתר החברה וחלקם גם בסניפי שופרסל, ניצת הדובדבן ובחנויות טבע.

המוצרים הללו מצטרפים לסדרת המוצרים של המותג הקיימים כבר בשוק : KETO BUN - לחמניות קטוגניות על בסיס קמח שקדים , קיטו מיני גריסיני - חטיף קטוגני על בסיס קמח שקדים, פירורי קיטו - פירורי מאפה מקמח שקדים, שמן MTC - שמן עם חומצות שומן בינוניות המתאים לטיגון ואפייה.

עוגיות קיטו. אפרת אשל,
עוגיות קיטו החדשות/אפרת אשל

תזונת קיטו או תזונה קטוגנית היא דיאטה דלת פחמימות, מתונה בחלבון ועתירת בשומן רווי שעוזרת בשריפת שומן ואיבוד עודפי שומן בגוף בצורה יעילה ללא תחושת רעב. בנוסף, הוכח כי היא התזונה הטובה לסובלים מסכרת סוג 2. בתזונה קטוגנית מסירים מהתפריט מזונות עתירי פחמימות כגון פירות, לחם, פסטה וסוכר ובמקביל מגבירים את הצריכה של מזון עתיר שומנים בריאים כמו בשר שומני וחמאה.

מטרת התזונה הקטוגנית להביא את הגוף למצב בו הוא מבסס את מאגר האנרגיה שלו על שומן. בכך משנה הגוף את המטבוליזם ומייצר גופי קיטון (מכאן מקור שם התזונה) ומשתמש בהם במקום גלוקוז - זהו הדלק החלופי של המוח והגוף. תזונה קטוגנית הוכחה כבעלת השפעה חיובית עבור אפילפטיים, חולי אלצהיימר, אוטיסטים ובעלי בעיות נוירולוגיות אחרות.

צ'וקיטו. אפרת אשל,
צ'וקיטו/אפרת אשל

מוצרי KETO CHEF נמכרים בארה"ב ובקנדה דרך אמזון ולאחרונה הוכרז שיתוף פעולה של KETO CHEF עם רשת חומוס אליהו במסגרתו מגישה הרשת בסניפיה במרכז הארץ חומוס קטוגני על בסיס מתכון שיצר עודד טלמור. בנוסף, המותג משתף פעולה עם רשת המסעדות אגאדיר, בה מוגש המבורגר קטוגני בשילוב KETO BUN.

ממרק קיטו. אפקת אשל,
ממרק קיטו/אפקת אשל

המחירים: עוגיות: 25 שקל | ממרח: 35 שקל | שוקולד קיטו: 10 שקל | עדן קיטו קפוא: 56 שקל ל- 500 גרם.

את המוצרים כאמור ניתן למצוא באתר https://ketochef.co.il/ המציע בנוסף גם תפריט אוכל קטוגני מוכן מאת השף עודד טלמור במשלוח עד הבית, קורס בישול, ספר מתכונים ובלוג המתעדכן בתכנים שונים הקשורים לתזונה הקטוגנית.

keto frozen. איתי סליקטר,
keto frozen/איתי סליקטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully