וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי-טפחות נכנס לתחום ההתחדשות העירונית

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 14:09

בנק מזרחי-טפחות נכנס לתחום ההשקעות הריאליות, בהתאם ליעדי התוכנית האסטרטגית שלו עד 2025 - ובימים אלה ביצע השקעה משמעותית ראשונה: הבנק יעביר כ-60 מיליון שקל לחברת ראדקו התחדשות עירונית, תמורת כ-20% ממניות החברה

בקבוצת מזרחי-טפחות החליטו להכינס לתחום ההשקעות הריאליות, ועתה מדווחים בבנק על השקעה ראשונה של 60 מיליון שקל. תמורת ההשקעה יקבל הבנק כ-20% ממניות חברת ראדקו שלה פרויקטים רבים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ, הכוללים כ-4,600 יחידות דיור חדשות ואלפי מ"ר של שטחי מסחר, תעסוקה ומלונאות.

ראדקו התחדשות עירונית הינה חברה-בת של קבוצת רפאלי, שהוקמה לפני כ-25 שנה. הקבוצה היא יזמית של פרויקטים למגורים, נדל"ן מניב ומסחר בישראל ופרויקט הדגל שלה הוא "קריית רפאלי" - שכונת מגורים בצפון אשקלון המונה 3,700 יחידות דיור, מרביתן מאוכלסות.

המקימים ובעלי הקבוצה הם יצחק רפאלי - נשיא ומייסד, ורפאל רפאלי מנכ"ל הקבוצה ויו"ר דירקטוריון ראדקו התחדשות עירונית. ננה חן היא מנכ"לית ראדקו התחדשות העירונית ומשנה למנכ"ל קבוצת רפאלי.

מהלך לזרוע ההשקעות

לצד הפעילות בישראל, חולשת קבוצת רפאלי על פעילות של ייזום והשקעות נדל"ן, במערב אירופה ודרום מזרח אסיה.

את זרוע ההשקעות הריאליות במזרחי-טפחות הקים ומוביל רון הוכמן - עד לא מכבר שותף בקרן ההשקעות סקיי. הזרוע פועלת תחת החטיבה הפיננסית בבנק בראשותו של עדי שחף, שגם משמש יו"ר ועדת ההשקעות של היחידה.

עורכי הדין שקידמו את העסקה מטעם מזרחי טפחות הם: שרון קליין ורז טפר ממשרד פישר בכר חן, ומצד ראדקו התחדשות עירונית הם : עו"ד עידו גונן - שותף, סגן ראש מחלקת חברות, מימון ותשתיות וראש תחום ביטוח וניהול סיכונים בגולדפרב זליגמן. עו"ד דקלה בצלאל - שותפה במחלקת נדל"ן תכנון ובניה בגולדפרב זליגמן.

רון הוכמן מנהל זרוע ההשקעות הריאליות במזרחי טפחות. אלי אטיאס,
רון הוכמן מנהל זרוע ההשקעות הריאליות במזרחי טפחות/אלי אטיאס

זהו מהלך שישיא ערך בעתיד

מנכ"ל מזרחי-טפחות משה לארי, ציין כי הבנק רואה בתחום ההשקעות הריאליות אחד ממנועי הצמיחה שלו בשנים הקרובות, כשהכוונה היא להשקיע בעיקר בחברות ובענפים שלבנק יש היכרות קרובה איתם מתחומי פעילות אחרים.

"ההחלטה שלנו לבצע השקעה משמעותית ראשונה בראדקו, מסתמכת על ההיכרות וההבנה שלנו בתחומי הנדל"ן בכלל וההתחדשות העירונית בפרט. החיבור שלנו לראדקו התחדשות עירונית, יאפשר לחברה לצמוח ולהתפתח ואין לי ספק שהמהלך ישיא ערך בעתיד גם לנו", אמר לארי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
משה לארי מנכ"ל מזרחי טפחות. דוברות מזרחי טפחות,
משה לארי מנכ"ל מזרחי טפחות/דוברות מזרחי טפחות

חבירה לגוף פיננסי - זו אסטרטגיה

לדברי רפאל רפאלי מנכ"ל קבוצת רפאלי ויו"ר דירקטוריון ראדקו התחדשות עירונית: "הקבוצה שמה לעצמה למטרה להיות גורם משמעותי ומוביל בתחום ההתחדשות העירונית בישראל ומהלך של חבירה עם גוף פיננסי גדול היא חלק מהאסטרטגיה הזו. בנק מזרחי טפחות מלווה ומכיר את ראדקו התחדשות עירונית, ושותפות זו תאפשר לנו להרחיב את היקף הפרויקטים להם אנו רוצים להתחייב ולבצע".

רפאל רפאלי מנכ"ל קבוצת רפאלי ויור דירקטוריון ראדקו התחדשות עירונית. יחסי ציבור,
רפאל רפאלי מנכ"ל קבוצת רפאלי ויור דירקטוריון ראדקו התחדשות עירונית/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully