וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הביטוח הראל נכנסת כשותפה בחברת נדל"ן למגורים

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 14:34

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים מרחיבה את השקעותיה בשוק הנדל"ן למגורים בישראל ורוכשת 20% מחברת "עץ השקד נדל"ן" בתמורה ל-60 מיליון שקל. במסגרת שיתוף הפעולה, יקימו השתיים תאגיד משותף לבניית מקבצי דיור המיועדים להשכרה

נדיר שבאותו יום נתבשר על שתי עסקאות שבהן רוכשים שני גופים פיננסים גדולים מניות של חברות נדל"ן, במיוחד כאשר מדובר באותו הסכום ובאותה השקעה: 60 מיליון שקל תמורת 20%.

לפני כמה שעות התבשרנו על רכישה ביצע בנק מזרחי-טפחות בחברת נדל"ן להתחדשות עירונית (ראדקו"), עתה נודע כי ללא כל קשר, השיקיעה הראל ביטוח ופיננסים 60 מיליון שקל תמורת 20% ממניות "עץ השקד".

עץ השקד היא קבוצת נדל"ן בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנים ביזמות וביצוע. הקבוצה בונה עשרות אלפי מטרים של מגורים ומסחר ברחבי הארץ ומונה כ- 200 עובדים במשרדי המטה באזור התעשייה פולג נתניה, ובכל אתרי הביצוע.

בין הפרויקטים המובילים של החברה נמנים: בניין "כאן תאגיד השידור" בירושלים, שכונת "הרכס" בעתלית, פרויקט "זמנהוף מגורי יוקרה" בתל אביב ופרויקט "NXT Towers" בבת ים. את חברת הראל ייצגה עו"ד חגית בבלי ממשרד עו"ד יגאל ארנון ואת עץ השקד ייצגו עו"ד אסף לפיד ועו"ד אוהד זלבסקי ממשרד AYR.

עץ השקד נדל"ן. 3division,
עץ השקד נדל"ן/3division

צמיחה מואצת בתחום הפעילות

אבי מנדלר, יו"ר קבוצת עץ השקד: "כניסת הראל לשותפות בעץ השקד תואמת את חזון וערכי החברה ותהווה תוספת כוח משמעותית במימוש החזון והגדלת היקף הפעילות ולהיות אחת מהחברות המובילות בתחום הנדל"ן בישראל וזאת בהמשך לצמיחה המואצת שחוותה החברה בשנים האחרונות בתחומי פעילותה".

אבי מנדלר. טל גבעוני,
אבי מנדלר, יו"ר קבוצת עץ השקד/טל גבעוני

החלטה להשקיע בשוק הפרטי

איציק טוויל, מנהל אגף הנדל"ן ואגף האשראי בחטיבת ההשקעות של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "הראל זיהתה את תחום המגורים בישראל כתחום מעניין להשקעה ולצד פעילותה בשוק הסחיר החליטה להשקיע גם בשוק הפרטי באמצעות השקעה בחברות נדל"ן למגורים".

טוויל מציין ומוסיף כי: "רכישת 20 אחוז ממניות חברת עץ השקד הינה תחילת יישום החלטה זו. בנוסף, שיתוף הפעולה של הראל עם עץ השקד באמצעות הקמת תאגיד משותף לפרוייקטי דיור להשכרה ארוכת טווח ונדל"ן לדיור, מהווים נדבך משמעותי באסטרטגיה של קבוצת הראל בתחום ההשקעות. מיזם זה, כמו אחרים, מבטאים הבעת אמון בתחום הדיור בישראל בכלל, ודיור להשכרה בפרט ומשקפים את יכולותיה של הקבוצה ביצירת שיתופי פעולה לצורך גיוון תיק ההשקעות ויצירת השקעות עוגן והישגים משמעותיים עבור ציבור החוסכים בתיק ההשקעות".

איציק טאוויל, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף הנדלן ואגף האשראי בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים. מיה כרמי-דרור,
איציק טוויל, מנהל אגף הנדל"ן ואגף האשראי בחטיבת ההשקעות של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים/מיה כרמי-דרור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully