וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיב וטעים חתמה על הסכמים לספק ארוחות לצהרונים פרטיים

6.10.2021 / 14:36

חברת הבת של עידית מקבוצת מלונות דן חתמה על הסכמים לאספקה לצהרונים ומוסדות אחרים. לאחרונה הורחב המטבח המרכזי של החברה בעלות של כ-5 מיליון שקל

טיב וטעים, חברת הבת של "עידית" מקבוצת מלונות דן, חתמה לאחרונה על הסכמים לספק ארוחות לצהרונים פרטיים, צהרונים, מעונות יום בקיבוצים ובתי ספר של החינוך המיוחד. החברה מתמחה באספקת ארוחות איכותיות בעולמות ההסעדה למוסדות.

טיב וטעים מספקת מדי יום לצהרונים ובתי ספר כ-5,000 ארוחות מוכנות. בחברה אומרים כי אינם משתמשים בחומרי גלם מתועשים ומוכנים, ומספקים אוכל מבושל בעבודת יד עם חומרי גלם טריים, בהתאם למה שקיים בשווקים לפי עונות השנה.

ארוחות צהריים של טיב וטעים. יחצ,
עבודת יד. ארוחת צהריים של טיב וטעים/יחצ

חברת טיב וטעים נרכשה בשנת 2013 ע"י חברת עידית מקבוצת מלונות דן במטרה לספק לשוק שירות עם מוצר פרימיום. שחר בן מובחר כהנא, מנכ"ל ומייסד החברה, מציין: "המטבח המרכזי והמרכז הלוגיסטי של החברה הוא מהמתקדמים בארץ. לאחרונה הורחב בהשקעה של כ-5 מיליון שקל ובהכנסת טכנולוגיות ושיפור תהליכי הבישול, האריזה והשילוח. מטבח החברה פועל תחת רישיון עסק ורישיון יצרן, מוסמך תקן ISO 9001-2015, מנהל מערכת ניהול בטיחות מזון HACCAP, ומבוקרת ע"י טכנולוגית מזון בוגרת הטכניון".

  • עוד באותו נושא:
  • ארוחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully