וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צים מודיעה על הקמת חברת שילוח דיגיטלית

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 15:26

החברה שנקראת Ship4wd™ מציעה פלטפורמת שילוח מקוונת, אמינה וקלה לתפעול, המהווה פתרון לוגיסטי דיגיטלי בשירות עצמי מקצה לקצה. עסקי "שיפ פורוורד" יתמקדו בחברות מצפון אמריקה, שמייבאות סחורות מסין, וייטנאם וישראל

צים שירותי ספנות משולבים בע"מ הודיעה היום על הקמתה של חברה-בת חדשה, Ship4wd, חברת שילוח דיגיטלית המציעה פלטפורמת שילוח מקוונת, אמינה וקלה לתפעול, המהווה פתרון לוגיסטי דיגיטלי בשירות עצמי מקצה לקצה. Ship4wd תחל את פעילותה ב- 18 באוקטובר השנה.

Ship4wd תתמקד בעסקים קטנים ובינוניים (SMB) בארה"ב וקנדה, המייבאים ומייצאים מסין, וייטנאם וישראל.

חברת השילוח הדיגיטלית החדשה נשענת על הניסיון והידע הנרחבים של חברת צים בתחומי הספנות, השילוח והלוגיסטיקה, ועל השגיה בתחום הדיגיטלי, ומטרתה להעניק לעסקים קטנים ובינוניים, וכן ליזמים ברחבי העולם, פיתרון פשוט וישיר לשילוח מטענים באמצעות פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת המהווה "one-stop-shop".

השירות הדיגיטלי שמציעה Ship4wd מבוסס על שירות מתכלל, המכסה את כל ההיבטים של תהליך השילוח הבינלאומי המורכב. הפלטפורמה מאפשרת גם ללקוחות ללא ניסיון קודם בשילוח בינלאומי לנהל את עסקי הייבוא והיצוא שלהם בצורה פשוטה ויעילה, בליווי תמיכה מקצועית לאורך כל התהליך באמצעות צ'אט בשידור חי 24/7.

פלטפורמת Ship4wd תציע לכל לקוח את הפיתרון האופטימלי - האופציה המשתלמת ביותר או המהירה ביותר - בהתאם להעדפותיו. הפלטפורמה תציע שירותי הובלה ימית או אווירית עד ליעד הסופי, כולל הובלה יבשתית במשאית או רכבת, וכן שירותים לוגיסטיים נלווים, באמצעות מגוון ספקים מקצועיים.

אלי גליקמן מנכ"ל צים. חברת החדשות רפופורט,
אלי גליקמן, נשיא ומנכ"ל צים/חברת החדשות רפופורט

כרמית חושן-גליק, בעלת ניסיון ניהולי עשיר בתחום השילוח הבינלאומי ופתרונות שילוח דיגיטליים, תנהל את Ship4wd. החברה ממוקמת בהרצליה, באחד ממוקדי החדשנות הדיגיטלית של ישראל.

אלי גליקמן, נשיא ומנכ"ל צים, אמר: "כחברה המובילה את מגמת הדיגיטליזציה המואצת בענף הספנות, אנו ממנפים את המומחיות שלנו ומשיקים חברת שילוח דיגיטלית עצמאית, בהתאם לאסטרטגיה שלנו לפיתוח מנועי צמיחה בתחומים קרובים לעסקי הליבה שלנו.

החברה החדשה ממוקדת בניהול השרשרת הלוגיסטית בשלמותה עבור הלקוחות, ורותמת את נכסי הליבה שלנו כחברת ספנות גלובלית הממוקדת בלקוח, על מנת לספק פיתרון דיגיטלי אופטימלי למגזר ה-SMB Small and Medium Businesses) ) באמצעות רשת נרחבת של ספקים, כולל צים. הביקוש הגלובלי לשירותים דיגיטליים באמצעות מכשירים ניידים, טלפונים וטבלטים, צומח בעיקר בקרב עסקים קטנים ובינוניים, ו- Ship4wd מהווה פתרון אולטימטיבי.

אנו משוכנעים שהצוות המצויין של Ship4wd ידע להפוך את החברה לשחקן משמעותי בשוק השילוח הבינלאומי, שהיקפו מוערך במליארדי דולרים, שכן השירותים הייחודיים שלה מספקים מענה איכותי לביקוש משמעותי בשוק."

אסף טיראן צים. שלמה שהם,
אסף טיראן, סמנכ"ל שירות הלקוחות גלובלי בצים/שלמה שהם

אסף טיראן, סמנכ"ל שירות הלקוחות גלובלי בצים, שעומד גם בראש תחום החדשנות הדיגיטלית, הוסיף: "בדומה לאופן שבו פלטפורמות פורצות דרך אחרות, דוגמת Airbnb בתיירות ו-Uber בתחום התחבורה, הובילו טרנספורמציה בענף שבו הן פועלות, מטרתנו היא לאפשר לכל יזם להפוך למשלח, על ידי הנגשה, פישוט ויעול מירבי של שילוח בינלאומי של סחורות באמצעות 'קליקים' ספורים".

כרמית גליק צים. Tammy Montag,
כרמית חושן-גליק, מנכ"לית Ship4wd/Tammy Montag

כרמית חושן-גליק, מנכ"לית Ship4wd: "אנו מאמינים שהגיע הזמן ששילוח בינלאומי יהפוך לתהליך פשוט, קל ואמין עבור חברות קטנות ובינוניות. אנו מחוייבים לאמינות ותמיכה מלאה של מיטב אנשי מקצוע בתעשייה, ונציע פתרון נדרש וחיוני מאוד עבור עסקים קטנים ויזמים הנשענים בפעילותם השוטפת על משלוחים קטנים יחסית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully