וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנות הגשמת המשאלות

מיכל גנלטי

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 19:59

האירוע "ארט אוף ווישס" ביוזמתה של בתיה עופר, ייערך ביום שני הקרוב במוזיאון להיסטוריה של הטבע בלונדון, בנוכחות בכירי עולם האמנות, סלבס וצמרת העולם העסקי הבריטי.

האירוע נועד לגייס תרומות לעמותת "משאלת לב", להגשמת משאלות לבם של ילדים הסובלים ממחלות קשות. במהלך האירוע תיערך מכירה פומבית של יצירות אמנות מעשה ידיהם של בכירי האמנים בעולם, בהם אניש קאפור, ג'ני סאוויל ופיטר דויג; חליפה חתומה של אלוף הפורמולה 1 הנהג הבריטי לואיס המילטון; ותכשיטים של מעצבות אופנה נחשבות.

לקראת האיוונט הגדול נערך השבוע בבית המכירות "סות'ביס" שבלונדון, אירוע לחשיפת יצירות האמנות שיוצעו במכירה הפומבית. האירוע היוקרתי, כלל קוקטייל, הצצה ליצירות האמנות ונאום של בתיה עופר, רעייתו של איש העסקים עידן עופר, הנחשבת כיום לאחת הפילנתרופיות החשובות בבריטניה. לדבריה, "אחרי שנה וחצי של מגיפה, יש 63 אלף ילדים שאנו צריכים להגשים עבורם משאלות. כולנו נמצאים פה היום בשבילם ועלינו לגייס כסף ולעבוד קשה כדי להגשים משאלה לכל ילד וילדה הזקוקים לכך.

מעולם לא היה זמן נכון יותר לתרום. עכשיו הוא הזמן". ויש למה לחכות - במהלך האירוע "ארט אוף ווישס" יופיע הקאסט המקורי של המחזמר "מלך האריות" ואת האירוע תתעד הצלמת הבריטית הידועה מארי מקרטני, בתו של 'החיפושית' פול מקרטני.

בתיה עופר. גטי אימאג',
בתיה עופר/גטי אימאג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully