וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד הנוחות של ד"ר פלקס כובש גם את הצעירים

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 16:59

המותג ד"ר פלקס מייצר בענף הנעליים האורתופדיות כבר שנים, עכשיו הוא מסמן וכובש את היעד הבא - כפכפי נוחות הפונים גם לקהל הצעיר. הלכנו עליהן שבועיים כדי לכתוב עד כמה נוחות 6 השכבות

הכפכפים שסקרנו מבית ד"ר פלקס, הם בעלי סוליה העשויה משש שכבות של חומרים מגוונים. החברה מצהירה כי הושקעו בפיתוח שנים רבות.

על פי דברי היצרן, רפידת הנוחות העשויה 6 שכבות של חומרים איכותיים שונים, מקנה בהרכבה העשיר את תכונות החומר הטבעיות ויוצרת איכות לצד נוחות גם לקהל הצעיר, לנשים ולגברים.

כפכף אנטומי רצועת אלכסון מקולקציית הטבע של דר פלקס עם שש שכבות נוחות 399 שקל. עמונאל רבני,
כפכף אנטומי רצועת אלכסון מקולקציית הטבע של דר פלקס עם שש שכבות נוחות 399 שקל/עמונאל רבני

מבין 6 שכבות הנוחות:

  • EVA בצפיפות גבוהה לרכות וגמישות
  • שכבת פשתן לחיזוק הסוליה
  • שעם טבעי לגמישות, יוטה
  • לטקס ועור זמש איכותי
כפכף אנטומי רצועה אחת מקולקציית הטבע של דר פלקס עם שש שכבות נוחות 350 שקל. עמונאל רבני,
כפכף אנטומי רצועה אחת מקולקציית הטבע של דר פלקס עם שש שכבות נוחות 350 שקל/עמונאל רבני

שכבה 1 - שכבת EVA בצפיפות גבוה, אך עדיין רכה וגמישה. ה-EVA עמידה בפני סדקים, מים, חום וקרינת UV, משפרת עמידות בפני שחיקה ומספקת בלימת זעזועים ראשונית בעת הדריכה.

שכבה 2 - בד פשתן, הנחשב חזק מאוד, סופג ומתייבש מהר. שכבת הבד משמשת לחיזוק עמידות הסולייה, תוך שמירה על גמישותה.

שכבה 3 - שכבת שעם טבעי דחוסה, המופקת מקליפות צמחים ועל כן נחשבת ירוקה וידידותית לסביבה, המגיעה אחריה, מעוצבת במנח אנטומי אידיאלי לצורך הקלה על השרירים בפועלים בעת ההליכה ועמידה.

שכבה 4 - שכבת יוטה, חומר מתכלה לגמרי שניתן למחזור, מונעת לחות ויוצרת אוורור.

שכבה 5 - השכבה החמישית הינה גומי טבעי, לטקס, המספקת ריפוד רוך ואלסטיות בעת הדריכה.

שכבה 6 - עור זמש חזק ואיכותי. חומר גמיש ועמיד, המשמש לספיגת לחות מכף הרגל ומספק מגע נעים ומלטף של הכפכף את כפות הרגליים.

מה בדקנו?

את הכפכפים חשפנו בפני קהל של בחורים צעירים וגברים בגיל השלישי. עבור הקהל המבוגר, תיארנו לעצמנו שהכפכפים יעזו את הרושם הראשוני ויעבירו מסר של נוחות בעיקר.

לגבי הקהל הצעיר, רצינו לבחון את רמת התעניינותם במוצר, הן ברמת הנוחות המובטחת (עד כמה הבטחה זו תגרום להם לעניין) והן ברמת העיצוב, שכן הקהל הצעיר ידוע בהיותו בררן יותר כשהבחירה מגיעה לניראות החיצונית.

הדגם שבדקנו הוא: כפכף אנטומי שתי רצועות מקולקציית הטבע של דר פלקס עם שש שכבות נוחות שמחירו: 399 שקל. (מצורף בתמונה מטה).

כפכף אנטומי שתי רצועות מקולקציית הטבע של דר פלקס עם שש שכבות נוחות 399 שקל. עמונאל רבני,
כפכף אנטומי שתי רצועות מקולקציית הטבע של דר פלקס עם שש שכבות נוחות 399 שקל/עמונאל רבני

תוצאות הבדיקה:

הבחורים הצעירים (חיילים בצה"ל יש לציין) אהבו את המראה החיצוני שזה די הפתיע אותנו אבל שמחנו שגם בדור הזה, לא רק היופי החיצוני הוא שקובע, ייתכן והבטחת הנוחות השפיעה.

החיילים סקרו את הכפכפים, דרכו עליהם למשך כשעה כל אחד והביעו שביעות רצון מהנוחות שהוגשה להם. מבחינה אופנתית, מסתמן שהמוצר עבר את הביקורת שלהם (וגם את של החברה התל אביבית של אחד מהם, שבעצמה מתהלכת על כפכפים מהסוג הזה)

בחרנו להעביר את המוצר לבדיקה ממושכת דווקא לאדם כבן 63, שעובד בעבודה פיזית ועומד הרבה מאד שעות על הרגליים. אותו אדם נועל כפכפים מהסוג הנוח כבר שנים בשל בעיות ברכיים וגב ומצאנו כי הוא יתאים יותר לבדיקת המוצר, מתוך הניסיון הרחב שלו ולשם ההשוואה אמיתית עם מוצרים אחרים שהוא מכיר וניסה.

לאחר כשבועיים מסר המתנסה: "הכפכפים נוחים לי מאד, כשנעלתי את הכפכפים הם היו נוחים לי, הסוליה שלהן רכה וגמישה אבל לא יותר מידי, ניראה שאפילו במידה הנכונה".

הוא ציין חשש שלו לגבי הכפכפים והודה כי זה אולי נובע מתוך הרגל לסנדלים: "במשך שעות אחר הצהריים ובסופי שבוע נעלתי רק את הכפכפים שנתתם לי אבל בעבודה העדפתי לחזור לסנדלים שלי כי הייתה לי תחושה קלה שהרצועות רחבות או רכות מידי ואינן מחזיקות היטב את הרגל אז פחדתי והעדפתי לעבוד במהלך היום עם סנדלים שמחזיקות גם את הקרסול, אבל זו אולי רק תחושה שלי".

לסיכום הוא ציין: "הכפכפים של ד"ר פלקס יפים יותר בהשוואה לדגמים אחרים שאני מכיר ואפילו נוחים יותר, הנכדים שלי אמרו שאני COOL, ושככה הולכים היום הצעירים, אז מה יותר חשוב מזה?" סיכם עם חיוך.

כששאלנו אותו לגבי המחיר הוא ענה שמחירן סביר בהחלט. כלומר: בהשוואה לתמורה המחיר הוגן ומשתלם למי שמחפש נוחות יומיומית לשעות הפנאי, לצד איכות ואופנתיות.

יש לציין כי לד"ר פלקס ישנם דגמים "סגורים" יותר שעוטפים שטח גדול יותר מכף הרגל כמו הדגם פה למטה.

כפכף אנטומי סגור מקולקציית הטבע של דר פלקס עם שש שכבות נוחות 399 שקל. עמונאל רבני,
כפכף אנטומי סגור מקולקציית הטבע של דר פלקס עם שש שכבות נוחות 399 שקל/עמונאל רבני

על סדרת הכפכפים החדשה:

הסדרה החדשה של הכפכפים זמינה במגוון רחב של עיצובים בהשראת הטבע, המתאימים לקהל צעיר ובוגר כאחד.

בין הדגמים ניתן למצוא כאלו סגורים מלפנים ופתוחים מאחור, כפכפי אצבע וכפכפים בעלי רצועה קדמית אחת או שתיים.

אלו זמינים בשלל צבעים קלאסיים, כדוגמת חום, כחול נייבי, אפור ובז' ואף בצבעים נועזים ככסוף ובפרינט מנומר.

טווח מידות נשים: 36-42 | טווח מידות גברים: 40-46 | טווח המחירים: 350-399 שקל לזוג | ניתן להשיג ברשת חנויות הלב הכחול ובאתר המותג www.Dr-flex.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully