וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי פצעונים: קליניק משיקה סדרת היכרות לטיפול עם תוצאות ב-3 ימים

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 1:38

מותג הטיפוח והאיפור קליניק מציג את השיטה שלו לעור נקי מפצעונים בערכת היכרות לתוצאות נראות לעין בתוך 3 ימים

עור עם פצעונים הוא עור מגורה. זה מתחיל בדר"כ בהצטברות של תאי עור מתים ועודפי שומן הסותמים את הנקבוביות וחוסמים את אספקת החמצן אליהם. כל נקבובית כזו היא כר ליצירת גורמי פצעונים. ככל שהנקבובית סתומה לאורך זמן, כך גורמים אלו מתרבים והתוצאה היא עוד ועוד פצעונים.

השיטה של קליניק לעור נקי מפצעונים, סדרת Anti-Blemish, מבוססת על 3 שלבים + טיפול SOS נקודתי. הסדרה הותיקה ידועה כאפקטיבית ומוכחת קלינית בטיפול בפגמי עור. בשימוש קבוע במוצרי הסדרה ניתן לראות שיפור במראה העור באופן מיידי: כבר בתוך 3 ימים תהיה הפחתה של 30% בפצעונים. ובתוך שבוע תימדד הפחתה של 45% בפצעונים.

קליניק מארז היכרות אנטי בלמיש. יח"צ,
קליניק מארז היכרות אנטי בלמיש/יח"צ

כעת מציעים בקליניק מארז של השיטה המוכחת. המוצרים במארז מבוססים כולם על נוסחה עדינה, שאינה מייבשת את העור, מאזנת את כמות השומן ושומרת על הנקבוביות נקיות. התוצאה: עור פנים נקי וחלק יותר.

הערכה המנצחת לעור נקי מפצעונים כוללת:
שלב ראשון - ניקוי יסודי - Anti-Blemish Solutions™ Cleansing Foam 50, סבון קצף נטול שומן המנקה את העור ביסודיות ויעילות, מסיר לכלוך ועודפי שומן, מרגיע אדמומית ושומר על נקבוביות נקיות.

שלב שני - הסרת תאים מתים - מי הסרה Anti-Blemish Solutions™ Clarifying Lotion 100 מ"ל סופגים עודפי שומן ומסירים תאים מתים מהעור. יש לנער היטב לפני השימוש.

שלב שלישי - לחות - תחליב המזין את העור בלחות, מונע התפרצויות Anti-Blemish Solutions™ All-Over Clearing Treatment 30 מ"ל. מאזן את רמות השומן והמים בעור, תוך ספיגת עודפי השומן. מרגיע את העור ומסייע בצמצום מראה הנקבוביות. יש למרוח פעמיים ביום,

מחיר הערכה - 169 שקל. להשיג בכל רשתות הפארם, באתר קליניק ובחנויות קליניק בקניון TLV וקניון הזהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully