וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנת הספורט puma חוברת למותג בריטי להשקת קולקציה פרחונית

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 1:56

PUMA x LIBERTY - פומה מציגה שיתוף פעולה מסקרן עם המותג הבריטי האייקוני ליברטי, ומשיקה קולקציה עם הדפסים פרחוניים ייחודיים המעניקים גלאם לפריטי הספורט והסטריט-וור. הקולקציה תימכר במהדורה מוגבלת

ענקית הספורט האופנתית פומה חברה אל המותג הבריטי האייקוני ליברטי, הנחשב כבר למעלה ממאה שנים כסמל של אסתטיקה מוקפדת ונחשקת בתחומי האופנה, האמנות ועיצוב הבית.

שיתוף הפעולה בין שני המותגים מחבר בין המורשת העשירה של כל אחד מהם, ויוצר סינרגיה המציגה סיפור בעל משמעות חדשה ומקורית לכל מה שידענו על סטריט-סטייל עד היום.

החיבור יצר קולקציית קפסולה המושקת בימים אלו בנקודות נבחרות ברחבי העולם וביניהן גם תל אביב.

puma x liberty factory54. יח"צ,
puma x liberty factory54/יח"צ

המוסד הוותיק ליברטי מזוהה לאורך השנים עם מסורת יוקרתית של הדפסים פרחוניים ייחודיים ומקוריים, שעיטרו ועדיין מעטרים פריטי לבוש, טפטים, וילונות ובדי ריפוד המעוצבים בסגנון בריטי מובהק.

ההשראה לקולקציה עם פומה מתייחסת לפרחים כאל עולם ומלואו בעל מאפיינים של עידון ושבריריות לצד עוצמה פראית וצמיחה בלתי פוסקת. יופיים הטבעי והבלתי מוגבל של פרחי הבר מייצג את העוצמה והשגשוג של נשים חסרות פחד המחבקות באומץ את הפרא.

puma x liberty nis500 factory54. יח"צ,
puma x liberty nis500 factory54/יח"צ

הקולקציה מביאה מראה מרענן ונשי לצלליות הסטריט- ספורט המוכרות של פומה באמצעות הדפסי הנוף המפורסמים של ליברטי, הכוללים איורי צמחיה לצד ציפורים אקזוטיות, פרפרים, ארנבים, סוסים ורודים. אפילו הלוגו המפורסם של טורף העל, הפומה, קיבל נראות חדשה מודרנית וייחודית בשיתוף הפעולה הזה.

puma x liberty nis600 factory54. יח"צ,
puma x liberty nis600 factory54/יח"צ

השדרוג הנועז והיפהפה כולל את הקטגוריות הקלאסיות והייעודיות לפעילות ספורטיבית וגם את פריטי הסטריט שמעוצבים ומסוגננים מחדש בהתאם לתמה הפרחונית. בולטים במיוחד פיסים חד-פעמיים כמו ז'קט קימונו דו-צדדי התפור משילוב פרינטים על רקע ירוק בוטני ולבן עם גימורים בכתום עז; שמלת סליפ שחורה ועליה פרחים בצבעוניות חמה של כתום, אדום וסגול; סטים לאימון הכוללים טייץ וטופ תואמים, ג'קטי בומבר, בגדי גוף סניקרס עם ההדפס הפרחוני וסדרת אקססוריז המעניקה לתיקים ולנעליים של פומה גלאם שעדיין לא נראה כמותו.

puma x liberty nis990 factory54. יח"צ,
puma x liberty nis990 factory54/יח"צ

טווח מחירי ביגוד ואביזרים : 180-990 שקל
טווח מחירי נעליים : 500-600 שקל

קולקציית PUMA X LIBERTY תימכר בחנות הדגל של פומה בנמל תל אביב, בחנות הנשים של פקטורי 54 ברמת אביב ובאתר של פקטורי 54: https://www.factory54.co.il/women-designers-puma?sz=24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully