וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרמינל איקס מציג: 30% הנחה על כל האתר

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 11:14

אתר האופנה החליט להקדים את אירועי השופינג הבינלאומיים והכריז היום (10.10) על חגיגות TERMINAL X DAY עם 30% הנחה על כל הפריטים באתר, מתוך תקווה לשבור את שיאי המכירות של אותו היום בשנה שעברה

בחודש הבא יחולו ימי הקניות הגדולים באונליין, בהם אירועי השופינג הגדולים כמו יום הרווקים הסיני וה-black Friday,

כדי להקדים תרופה - ובעיקר כדי לתפוס את כרטיס האשראי שלנו בין הוצאות החגים לאותם ימים בינלאומייים, השיק הים טרמינל איקס ביום של מבצעים, בדומה ל-Amazon Prime Day, במטרה להתחרות אל מול אתרי האיקומרס הבינלאומיים.

בחגיגות TERMINAL X DAY שהתקיימו בשנה שעברה, ביקרו באתר מאות אלפי מבקרים, ובפלטפורמה מעיריכים כי מספר המבקרים השנה צפוי לשבור שיא חדש.

טרמינל איקס מותג מנגו. באדיבות מנגו,
טרמינל איקס מותג מנגו/באדיבות מנגו

30% הנחה על כל הפריטים באתר

כחלק מחגיגות 2021, האתר מציע 30% הנחה על כל הפריטים, כולל קולקציות חדשות, המהוות נפח משמעותי מכלל הפריטים.

מבין המותגים ניתן למצוא:MANGO, NIKE, ADIDAS, FOX, THE CHILDREN'S PLACE, AMERICAN EAGLE, VERO MODA, JACK AND JONS, LEVI'S, VANS, FILA, BILLABONG, YANGA, GAP, UNIQLO, CHAMPION, TOMMY HILFIGER, LEE, RALPH LAUREN, מותג הבית TERMINAL X ועוד.

טרמינל איקס מותג מנגו שמלה סרוגה=. באדיבות מנגו,
טרמינל איקס מותג מנגו, שמלה סרוגה/באדיבות מנגו

כסף בחזרה לזוכים

אחד מכלי הנשק בארסנל של טרמינל איקס, בקרב על ליבו וכיסו של הצרכן אל מול האתרים הבינ"ל, הוא זמן האספקה: כל הפריטים ניתנים לרכישה במשלוח מהיר 'מהיום למחר' עד בית הלקוח.

בנוסף, הושק השנה מבצע במסגרתו יישאלו כל הרוכשים באתר מדוע לדעתם מגיע להם לזכות בכל כספי הקנייה בחזרה - ואחד מהם אף יזכה לכך וייקבל לידו בחזרה את סכום הקנייה המלא.

מותג טרמינל איקס. דימה טליאנסקי,
מותג טרמינל איקס/דימה טליאנסקי

אירוע שופינג ישראלי

ביום השופינג הישראלי של TERMINAL X, יתארחו באתר סלבס ומובילי דעה שונים, ביניהם: אופירה וברקו, גל גברעם, אלונה סער, יובל כספית שירן כדר מילר (שירנקה), אניה מרטירוסוב, יובל כספין, שרה קורי ועוד.

המכירה המיוחדת תתקיים היום, 10.10.21 בלבד באתר: https://www.terminalx.com/

דנה פולק אולשר, סמנכ"לית שיווק TERMINAL X: "אנחנו שמחים ומתרגשים לפתוח את חג השופינג הישראלי TERMINAL XDAY, בדומה לחגי השופינג הבינלאומיים. זוהי קפיצת מדרגה משמעותית, לאירועי השופינג, הקולקציות והמותגים שאנחנו מציעים לצרכנים הישראלים. מזמינים אתכם להצטרף לחגיגת אונליין חווייתית, פרסים ויום שידורים מיוחד לכבוד המאורע עם מגוון סלבס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully