וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנרפוינט הקימה מרכז לוגיסטי חדש

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 9:18

החברה, מהמובילות במשק בתחום האנרגיות המתחדשות, הקימה מרכז לוגיסטי (מרלו"ג) חדש באזור התעשייה של כפר סבא, המשתרע על שטח של כ-2,000 מ"ר ובהקמתו הושקעו כ-3 מיליון שקל

אנרפוינט, מהחברות המובילות במשק בתחום התקנת מערכות אנרגיה סולאריות על גגות במגזר הפרטי ובמגזר העסקי, הקימה מרלו"ג חדש באזור התעשייה של כפר סבא המבנה, משתרע על שטח של כ-2,000 מ"ר ובהקמתו השקיעה החברה כ-3 מיליון שקל. המרלו"ג החדש יכלול גם את משרדי הנהלת החברה, מחלקת השיווק, מחלקת תכנון והנדסה, מחלקות התפעול ושירות הלקוחות.

ניר פלג, מנכ"ל אנרפוינט, אומר כי הקמת המרלו"ג החדש, המרכז את פעילות החברה, משדרגת את תהליכי שרשרת האספקה, ונותנת מענה תפעולי ואיכותי לצמיחה המתמשכת של החברה, אשר בשנה האחרונה הגדילה את פעילותה בכ- 40%.

המרכז הלוגיסטי החדש של אנרפוינט. יחצ,
המרכז הלוגיסטי החדש של אנרפוינט/יחצ

אנרפוינט, בשליטת קרן הפרייבט אקוויטי איי פרטנרס, היא מהמובילות בהקמה של מערכות סולאריות בטכנולוגיה פוטו-וולטאית על גגות מבנים במגזר הביתי והמסחרי. החברה מעסיקה כיום מעל ל- 100 עובדים בפריסה ארצית, ובעשר שנות קיומה הקימה אלפי מערכות סולאריות בכל רחבי הארץ.לאחרונה חברת דוראל אנרגיה רכשה 25% עם אופציה ל-51% מאנרפוינט.

דוראל מובילה את תחום הסולאר בשילוב אגירה בישראל, לאחר זכייה בכ-40% מסך המכסות בשני מכרזי רשות החשמל, ובכוונתה לשלב מערכות אגירת אנרגיה גם במערכות מסחריות בינוניות וקטנות המיועדות לקיבוצים וצרכני חשמל גדולים, כמו גם ללקוחות ביתיים.

ניר פלג, מנכ"ל אנרפוינט: "ההשקעה של דוראל באנרפוינט והשקת שיתוף הפעולה מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה של החברה להיות חברת אנרגיה כוללת, חדשנית, יציבה וצומחת. זו חברה המשתלבת היטב במעבר ההכרחי למערכות אנרגיה מבוזרות והמספקת פתרונות לצרכים המתפתחים של משק האנרגיה הישראלי. ההשקעה של דוראל וקידום שיתוף פעולה בין החברות מהווה מנוע צמיחה ואמצעי להרחבת פעילותה, הן בתחומי הפעילות הנוכחיים והן בתחומי פעילות נוספים. נוכחותה ופעילותה המשמעותית של דוראל במגזר ההתיישבותי והכפרי מייצרת הזדמנויות חדשות לאנרפוינט, אשר צפויות לתרום רבות להרחבת פעילותה הנוכחית והעתידית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully