וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הוובינר שילמד אותכם הכל על שמפניה

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 15:33

וגם: קולקצייה חדשה לאדידס, מוצרי טיפוח מהאלפים, מזינים את התלמידים ומוצרי הטיפוח הצמחיים החדשים

שמפנייה בווב

מואט אנד צ'יינג'. יח"צ,
Moët & Chandon/יח"צ

לרגל יום השמפניה הבין-לאומי שנחגג בעולם ב-22 באוקטובר, יקיים מותג השמפניה הנחשק Moët & Chandon וובינר שהוא הראשון מסוגו שנערך בישראל, במטרה להעשיר את הידע על שמפניה בכלל, ומואט ושנדו בפרט. משתתפי הסדנה יקבלו ידע מקצועי על: מהי שמפניה, תהליך ייצור השמפניות, ההבדלים בין שמפניה ליינות מבעבעים אחרים, איך נהנים משמפניה מבלי לשבור תוכנית חיסכון, ההיסטוריה של בית מואט ושנדו, סקירת סוגי השמפניה של מואט ושנדו - מואט ושנדו אימפריאל, מואט ושנדו אימפריאל רוזה, מואט ושנדו אייס אימפריאל ועוד. את הסדנה יעביר בלייב מחבל שמפיין שבצרפת, נציג מואט ושנדו.

את מותג מואט ושנדו - בית השמפניה הגדול והמוביל בעולם, הקים ב-1743, קלוד מואט. המותג נחשב למוביל באזור ולמשקה המזוהה עם חצר המלוכה הצרפתית. השמפניה ברוט אימפריאל היא הנמכרת ביותר בעולם.

מואט אימפריאל ברוט מורכב מענבי שרדונה, פינו נואר ופינו מנייה היוצרים מבעבע יבש במיוחד, מאוזן ומוקפד, המופק לפי כללי השיטה המסורתית ועובר יישון ארוך של לפחות 24 חודשים על גבי השמרים.

מואט ושנדו, ברוט רוזה אימפריאל מורכב מענבי שרדונה, פינו נואר ופינו מנייה שהופכים אותו למבעבע יבש במיוחד, מאוזן ומוקפד, המופק לפי כללי השיטה המסורתית ועובר יישון ארוך של לפחות 24 חודשים על-גבי שמרים. השמפניה מקבלת תוספת של יין אדום מענבי פינו נואר לבלנד המוסיפה מעט צבע ומורכבות לשמפניה.

כדי להעצים את החוויה, מומלץ להזמין חברים ל-21 באוקטובר בין השעות 20:00-21:00, תכינו בקבוקים, כוסות זכוכית ונשנושים.

seperator

לא עוצרים בניאון

אדידס. יח"צ,
אדידס/יח"צ

אחרי שבמותג אדידס הודיעו בתחילת יוני השנה על שיתוף הפעולה עם מעצב העל Jeremy Scott , השיקו בחברה קולקציה חדשה בצבעי ניאון נועזים. קולקציית DIP שואבת השראה מעולמות המשחקים הצבעוניים הממכרים, כמו הלהיט העולמי "קנדי קראש" והקראש האמיתי של ג'רמי סקוט - בובות פרווה.

הצבעוניות בקולקציה מגיעה בתזמון מדויק לאחר שבועות האופנה ברחבי העולם שהציגו פריטים בצבעי ניאון זרחניים על מסלולי מותגי העל. הקולקציה כוללת חליפות בד, מבד טרי ובמגוון צבעים, מכנסיים וחצאיות מבד ז'מש בכחול, כתום, ורוד וצהוב עם חלק עליון בצבעים זהים. הבדים מזכירים את אופנת הרחוב של סוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000.

בקולקציה יככבו נעלי ה- Forum החדשות שלAdidas , שהפכו ללהיט עולמי, בגרסה צבעונית של Forum Hi ו- Forum Low המציגה מראה של ממתק, נעליים נוצצות עם גימורי מריחה קלים, לישראל יגיע גם דגם ה- Low בצבע ירוק ליים.

השת"פ בין מותג adidas לסקוט, מעצב העל של מותג Moschino , החל בתחילת שנות ה- 2000 ובשנה האחרונה חזרו שני המותגים לשתף פעולה והוציאו מוקדם יותר השנה את דגם ה-Forum הגבוה עטוף בשטרות של 100$ מלאכותיים עם כנפי החתימה של השת"פ המחוברות לשרוך -הפריט הראשון של Jeremy Scott x adidas שהושק מהשותפות שנולדה מחדש.

seperator

חוויה מהאלפים

קלרינס. יח"צ,
קלרינס/יח"צ

מותג הטיפוח היוקרתי קלרינס משיק סדרת ניקויים מקציפים עדינים, על טהרת צמחי מרפא היישר מהרי האלפים המתמקדים בניקוי, הסרת מזהמים ואיפור קל, תוך שמירה על שכבת ההגנה של העור ומניעת התייבשות בזכות מרכיבים עדינים הפועלים לטיהור, ניקוי והרגעת העור.

כבר ב-1967 כלל פיתוח מוצרי הניקוי הראשונים של המותג, תמציות צמחים הגדלים בשדות הגידול של קלרינס למרגלות הרי האלפים, בתנאים אידיאליים ללא זיהום אויר ובהתאם לעונות הגידול המתאימות. התמציות הוכנסו לסדרת הניקויים הנוכחית והן כוללות: 2 תמציות אורגניות מצמחים הגדלים בשדות הגידול של קלרינס; ג'נטיאן אורגני מוזהב ומליסה אורגנית המהוות קומפלקס עדין המסייע להרגעה וריכוך העור. המוצרים מועשרים בתמצית בורית אורגנית המשמשת להקצפה טבעית מהצומח עם תכונות ניקוי והתחלבויות, אידיאלית לניקוי, איזון וטיהור העור.

בסדרה: מקציף עדין לעור מעורב/שמן, השומר על שכבת ההגנה של העור, מועשר בתמצית פיליפנדולה אורגנית אנטי דלקתית המסייעת לקבלת מראה מאט ובריא. המוצר מועשר בנגזרת של חומצה סליצילית המסייעת לספיחת שומן וטיהור העור; מקציף לחות עדין לעור רגיל עד יבש, מועשר בתמצית אלוורה אורגנית המסייעת בשמירת הלחות בעור; מקציף עדין מרגיע לעור יבש מאוד/ רגיש אידיאלי מועשר בתמצית קמומיל אורגנית המסייעת להרגעת העור, ובחמאת שיאה המסייעת במניעת תחושת יובש ואי נוחות; מוס עדין לחידוש וניקוי לכל סוגי העור. התוספת האחרונה למשפחת הניקויים מועשר בתמצית תמר הינדי, המכילה AHA (חומצה אלפא הידרוקסיד). תמצית זו מסייעת לקילוף עדין של העור להענקת מראה זוהר, אחיד ובריא.

seperator

לאנצ' טיים

לאנץ' טיים. ארקדי רסקין,
לאנץ' טיים/ארקדי רסקין

חברת לאנץ' טיים, המתמחה בייצור ובאספקת ארוחות לילדים במערכת החינוך, מרחיבה את פעילותה באמצעות השקעה במטבחים, תשתיות, קווי ייצור ובמערכות הפצה ושילוח מזון. החברה משיקה במפעל שבהוד השרון, מטבח חדש בהשקעה כספית של כ-5 מיליון שקל, אשר יפעל במקביל למתקן החברה בברקן.

בסך הכול תייצר החברה כ- 35,000 ארוחות צהריים חמות, אשר תסופקנה לכ-1,800 נקודות של גני ילדים, צהרונים, מתנ"סים ובתי ספר מידי יום, מגדרה עד חדרה, באמצעות חברת לוגיסטיקה המונה כ-85 רכבים ייעודיים, בה היא מחזיקה בבעלות משותפת.

את לאנץ' טיים הקים ב-1997 איש העסקים אלי מלכה, והיא נחשבת לגדולה ביותר בתחום הזנת ילדים במערכת החינוך. החברה מתמחה בייצור ואספקת ארוחות צהריים טריות, בריאות, מזינות בטעם של בית, על-פי גישה של "מהשדה לצלחת"- שליטה מלאה על כל שרשרת הייצור והאספקה, מהשדות והמגדלים הבלעדיים, דרך בתי האריזה, המטבחים, השינוע ועד לצהרון.

החברה דוגלת בתמיכה בתעשייה הישראלית וכל ספקי החברה הנם יצרנים ישראליים כחול-לבן. התפריט נבנה בשיתוף שפים מומחים, יועצים ותזונאים קליניים המתמחים בתזונת ילדים ומותאם לטעמם. החברה דוגלת בשיטת "בשל - הגש", כלומר הכנה יום יום, ובשימוש בחומרי הגלם המובחרים ביותר.

בבעלות החברה בית אריזה לפירות וירקות, המוגשים בתוך 24 שעות מחוטאים וארוזים מהקטיף ועד הצלחת. לפני כשנתיים הקימה החברה מפעל לייצור אוכל ללא אלרגניים וללא גלוטן, במטרה לתת מענה לילדים בעלי אלרגיות ורגישויות מיוחדות למזון, צמחונים וטבעונים. המפעל נותן מענה ל- 13 אלרגנים בהם חלב, סויה, שומשום, בוטנים, שקדים, ביצים, אגוזי לוז, פיסטוק, קשיו, אגוזי מלך, ולרגישות ללא גלוטן. בשנת הלימודים הקרובה יכסה המפעל 3 אלרגנים חדשים בהם דגים, פקאן ומקדמיה.

seperator

חופפים עם צמחים

מורז. יח"צ,
מורז/יח"צ

מותג MORAZ המתמחה בצמחי מרפא, מרחיב את מגוון המוצרים ומשיק שמפו צמחי על בסיס שמן המפ בתוספת מנטול, שמן מנטה, רוזמרין וער אציל לניקוי יסודי והגנה אופטימלית על השיער. לשמפו נוסחה ייחודית לטיפול בשיער רגיל, והוא מותאם גם לשיער שעבר החלקה.

הנוסחה מכילה תמצית שמן המפ, עשירה בחומצות שומן, ויטמינים וחומרים מזינים המעניקים לחות למרקם השערה ועור הקרקפת, מגנים ומרככים את השיער. השמפו מועשר במנטול המקרר ונרגיע את עור הקרקפת והוא מבוסס על חומרים פעילים צמחיים המסייעים לאיזון, טיפוח והזנה אינטנסיבית של סיב השערה.

"MORAZ צמחי מרפא" בבעלות דודי פלד, הוקמה ב-1984 והתמקדה בתחילת דרכה במתן פתרונות למגוון בעיות עור, כאשר מוצרי החברה מבוססים על מגוון "צמחי מרפא" ובראשם צמח הפוליגונום-ארכובית, בעל סגולות לטיפול בבעיות עור, כיבים כרוניים, זיהומים ודלקות ויראליות ואיזון רמות סוכר. החברה מגדלת את הצמחים בגליל ובעמק יזרעאל ומייצרת את מוצריה במפעלה באלון תבור. אסטרטגיית החברה מיקמה אותה כמובילה וחדשנית ב"תחומי נישה" והיא משלבת בין פיתוח אינהרנטי הכולל המשך פיתוח קווי מוצרים בעולמות ה Wellbeing ו- Wellness והרחבת השווקים אליה. מוצרי הקבוצה משווקים בעיקר באמצעות פארמים, בתי מרקחת, בתי ורשתות טבע בישראל וב-18 מדינות בעולם.

seperator

יום הולדת למותג

SeboCalm. חן ברקוביץ,
SeboCalm/חן ברקוביץ

מותג הדרמו-ביוטי הישראלי SeboCalm חוגג 32 שנים, ומשיק לכבוד החגיגה, את קרם הלחות להרגעת עור אדמומי ומגורה הנחשב לאחד ממוצרי הדגל של המותג במהדורה מוגבלת בתכולת 90 מ"ל. מדובר בקרם לחות ייחודי, בעל מרקם עדין ודל שומן, להרגעת עור אדמומי, מגורה או נוטה להתקלפויות ולעור שמן כולל ילדים. יעילותו נבדקה במחקר קליני, הוא מכיל תמציות צמחים אוגרי לחות, הסופחות עודפי שומן. הוא שומר ומאזן את הלחות בעור, נספג במהירות ומונע שמנוניות וברק.

בנוסף הוא מטפל בסיבוריאה, פריחות אלרגיות, אדמומיות, אטופיק קל, יובש, אקנה, מסייע לגברים אחרי גילוח עם פצעונים ואדמומיות. קרקפת בעייתית: פצעים וגרד בקרקפת, יובש, קשקשת וקרקרפת שומנית.

הקרם מכיל אלוה ברבדנסיס, זן ייחודי של אלוורה הגדל במרכז אמריקה, להרגעת העור ולהענקת תחושת נינוחות. ויטמין E הגנה מפני הרדיקלים חופשיים ונזקי הסביבה, שומר על עור צעיר ובריא.

סבוקלם הינו מותג דרמו-קוסמטיקה וחלק מקבוצת טטרה פארם הפועלת במגוון תחומים תוך התבססות על טכנולוגיה וידע פרמצבטיים. החברה מציעה תכשירים דרמו-קוסמטיים לעור הפנים והגוף, מוצרים לשיער ותוספי תזונה, המשווקים ל-7 מדינות בעולם. תכשירי החברה כוללים מגוון רחב של פתרונות דרמו-קוסמטיים למגוון תופעות עור. התכשירים מפותחים ומיוצרים בישראל במפעל ישרדרם באור עקיבא, בגישה מדעית וברמת מחקר גבוהה וללא ניסוי בבע"ח תוך בקרת איכות קפדנית והקפדה על עמידה בתקנים בינלאומיים. כל התכשירים עוברים גם בדיקות היפואלרגניות וגם נבדקים דרמטולוגית להתאמה לעור רגיש.

ניתן להשיג בסופר-פארם, בתי מרקחת פרטיים נבחרים, בית מרקחת קופת חולים מכבי, בית מרקחת קופת חולים מאוחדת, ובאתר המותג.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully