וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 22:40

מייסדת-שותפה ל-EX.CO, סמנכ"לית משאבי אנוש חדשה בסלברייט, ראש פעילות חדש לגולדמן סאקס בישראל ועוד. שבוע עתיר מינויים עבר על העולם העסקי. הנה הבולטים שבהם

שחר אורן (37) מונתה למייסדת שותפה בחברת טכנולוגיית החוויות האינטראקטיביות EX.CO. אורן הצטרפה לחברה בימיה הראשונים בשנת 2013 כעובדת השישית וחלק מהצוות המייסד, ומכהנת כסמנכ"לית השיווק (CMO).

במהלך תפקידה כסמנכל"ית השיווק של החברה ממשרדי החברה בניו יורק, הובילה אורן את המיתוג מחדש של החברה (לשעבר פלייבאז), כמו גם את מערך השיווק והתקשורת הגלובלי של החברה, אסטרטגיית התוכן ללקוחות החברה (ביניהם נמנים אתרי התוכן והמותגים המובילים בעולם כמו Major League Baseball, Hearst, Vice, Sky, Nasdaq ועוד) ואת מערך השותפויות של פלטפורמת החברה בעולם.

לפני הצטרפותה ל-EX.CO, כיהנה במשך כ- 9 שנים כעיתונאית ועורכת בכירה בגופי התקשורת המובילים בישראל (מעריב, ידיעות אחרונות). בנוסף אורן מרצה בזמנה הפנוי באוניברסיטאות מובילות בארץ ובעולם על תוכן אינטראקטיבי, ועל יצירת דיאלוג משמעותי בין חברות לקהלים שלהן.

EX.CO היא הפלטפורמה המובילה לחוויות אינטראקטיביות באתרי אינטרנט, המאפשרת לחברות לשדרג את האופן בו הן מתקשרות עם הקהל שלהן, בנכסים הדיגיטליים שלהן. החוויות המיוצרות בפלטפורמה של EX.CO מתווכות מדי חודש מיליארדי אינטראקציות באתרים ברחבי העולם, שמובילות למעורבות גולשים, להגדלה משמעותית של אחוזי המרה, ולהפקת דאטה ותובנות למטרות שיווקיות. על לקוחות החברה נמנים מותגי ענק כמו נטפליקס, לגו, טבע, יוניברסל, Abbott וחברות מדיה גדולות כמו CBS, Vice, Bauer Media. לחברה למעלה מ-100 עובדים ומשרדים במספר ערים בעולם, ביניהן תל אביב, לונדון וניו יורק.

תום פחיס, מייסד-שותף ומנכ"ל EX.CO: "שחר היא חלק משמעותי מאוד מהחברה עוד מימיה הראשונים, ושותפה אמיתית לגדילה, לצמיחה ולבניית העתיד של EX.CO. המעבר לסטטוס של מייסדת שותפה דווקא בשלב הזה הוא צעד טבעי וחשוב בדרכנו לשנות את חוויית המשתמש בעולם הנכסים הדיגיטליים - נדיר שיזם זוכה לבחור את השותפה שלו לבניית חברה אחרי שנים של עבודה משותפת בחברה, ולכן יודע בוודאות שזו הבחירה הנכונה".

שחר אורן. קרוליין סינו,
שחר אורן/קרוליין סינו
  • CYE, מובילה עולמית בפתרונות אבטחה לארגונים, הודיעה על מינויים של בכירים בהנהלת החברה כחלק מהרחבת פעילותה והשקת חטיבת סייבר אופרטיבי. המנהלים הבכירים שקודמו ושהצטרפו ל- CYE הינם מומחי אבטחה וביטחון לאומי, בוגרי תפקידים בכירים בארגונים ציבוריים, פרטיים וגופי ממשל.
  • שמעון רווח מונה לסמנכ"ל מכירות ב- CYE. רווח בעל ניסיון של 20 שנה במכירות בתחום הסייבר בשוק הבינלאומי. רווח שימש בתפקידי מפתח בחברות טכנולוגיה מובילות רבות כגון Commtouch, ECI Telecom, ו- Imperva. כסמנכ"ל מכירות, שמעון יתמקד בהרחבת ארגון המכירות הגלובלי ובנית ערוצי שותפים אשר מהווים חלק אסטרטגי מהמודל העסקי של החברה.
  • מיכאל גנדלמן מונה לסמנכ"ל פיתוח ב- CYE. גנדלמן בעל ניסיון של יותר מ- 14 שנים בבניית צוותי פיתוח. לפני הצטרפותו ל- CYE, הוא בנה והוביל קבוצות של Big Data ו- Cybersecurity ב- Cognyte, LivePerson וביחידת מו"פ מובילה בצה"ל.
  • שמוליק יחזקאל הצטרף ל- CYE ויכהן כראש חטיבת הסייבר האופרטיבי. יחזקאל הינו אלוף משנה בצה"ל, מפקד חטיבה במילואים, בעל ותק של 26 שנים בצה"ל וכוחות הבטחון. שמוליק, מהנדס תוכנה, בעל ניסיון טכנו-מבצעי של מעל 25 שנה בצה"ל ובמערכת הביטחון. התמחה בהובלת מבצעי הגנה בסייבר והיה בין המקימים ומנהלה הראשון של חטיבת הסייבר האופרטיבית של מערכת הביטחון. בשנים האחרונות היה חבר בכיר בפורום המוביל את "המערכה להגנה בסייבר" של מדינת ישראל. לדברי יחזקאל "האירועים המרכזיים שחווינו בשנים האחרונות מלמדים ש"חוקי המשחק השתנו. חברות מסחריות וגופי תשתית קריטית הפכו למטרות ליגיטימית עבור גורמי תקיפה מדינתיים ומעצמתיים והתוצאות הן בהכרח קריטיות".
  • אל שורת גיוסים אלה מתווספים קידום מנהלים בארגון: ענבר רייס מונתה למנהלת מוצר בכירה (CPO) ב- CYE. רייס הינה מנהלת מובילה עם 20 שנות ניסיון בתחום הסייבר והובלת צוותים מקצועיים בניהול מוצר. בתפקידיה הקודמים, שימשה רייס כמנהלת מוצר ומו"פ בכירה בחברות Varonis, Fortscale ועוד, בהן היא פיתחה מוצרי אבטחת סייבר ומודיעין מתקדמים. במסגרת תפקידה כ- CPO, ענבר רייס תפקח על אסטרטגיית מוצרי החברה והתאמתם לצרכי הלקוח.
  • ד"ר נמרוד פרטוש מונה לסמנכ"ל מדע הנתונים ב- CYE. פרטוש משלב ניסיון של שנים במחקר AI ו- deep learning בתחום אבטחת המידע. הרקע שלו כולל ניסיון מעשי מעשי מהשירות ביחידה מובילה בתחום אבטחת המידע של צה"ל וניסיון יזמי מפיתוח פתרונות מבוססי למידת מכונה שהפיקו תובנות רבות באבטחת מידע. בתור סגן נשיא מדע הנתונים, נמרוד פרטוש יפיק תובנות חדשניות עבור לקוחות החברה ויעניק יכולות מובילות לחוקריה.
  • "אנו שמחים על התוספות החשובות לצוות הניהול הבכיר של CYE", אמר ראובן (רובי) ארונשווילי, מייסד ומנכ"ל CYE. "כל אחד מהבכירים שהצטרפו מביא עמו מומחיות ייחודית שתסייע ל- CYE להגן על ארגונים גלובליים מפני הרשימה ההולכת וגדלה של איומי סייבר. האירועים האחרונים מוכיחים לנו כי ארגונים חייבים לחשוב בגדול. אנחנו עושים הכל כדי להביא ללקוחות שלנו פתרון מובנה של יכולת ברמה מעצמתית, שהיא נדירה בשוק המסחרי ולאפשר להם להערך ולהתמודד עם תרחישים מורכבים. לאורך כל השנים CYE נבנתה על מקצועיות חסרת פשרות ושאיפה למצוינות כל אחד מהמינויים האלה משקף את רוח החברה והסיבות בזכותן הלקוחות שלנו מוגנים יותר ורגועים יותר. אנחנו נרגשים להתחיל שנה חדשה עם נבחרת כזו איכותית".
נמרוד פרטוש. יחצ,
ד"ר נמרוד פרטוש/יחצ
מיכאל גנדלמן. יחצ,
מיכאל גנדלמן/יחצ

ארז גולדשטיין מתמנה לנשיא אינטגריטי תוכנה - אורן קרוג שניהל עד כה את חברת Matrix DevOps יחליף אותו בתפקידו כמנכ"ל החברה.

ארז גולדשטיין ייסד את אינטגריטי תוכנה בשנת 2011 ולפני כשלוש וחצי שנים מכר 65% ממניותיו לחברת מטריקס. אינטגריטי תוכנה עוסקת בייצוג פורטפוליו רחב של מוצרי תוכנה בעולמות אבטחת המידע ותשתיות תוכנה ומספקת מוצרים ושירותים לכ-300 לקוחות ממגוון מגזרים בשוק הישראלי.

בהתייחס לתפקיד החדש אמר גולדשטיין: "אני מסיים את תפקיד המנכ"ל בתחושת סיפוק גדולה. הקמת החברה והבאתה להצלחה וביצועי שיא בשנים האחרונות היוו עבורי מסע אישי והתפתחותי משמעותי ותמיד יהיו חלק בלתי נפרד ממני. כנשיא החברה אני אמשיך בחלקיות משרה ללוות אותה ואת אורן בתפקידו כמנכ"ל. אורן הוא מנהל מצויין ואני משוכנע בהצלחתו בהובלת אינטגריטי לשיאים חדשים. באשר לי, אני מתכוון להרחיב עיסוקיי בלימוד והנחייה של "חשיבה הכרתית" ("ימימה"), בתחביבים אישיים כמו הדרכת טיולים והתנדבות במסגרות שונות".

המנכ"ל החדש של אינטגריטי תוכנה, אורן קרוג, אמר: "לאחר 4.5 שנים כמנכ"ל משותף בחברת Matrix DevOps אני נרגש להצטרף לחברת אינטגריטי תוכנה ולמסע חדש בקריירה שלי. בשנים האחרונות הובלתי כמנכ"ל משותף, יחד עם אסף קיויתי, את חברת Matrix DevOps להישגים רבים, לפריצת גבולות ולתוצאות שיא. מטריקס היא העבודה הראשונה שלי ואין שמח ממני להמשיך לצמוח בחברת מטריקס בדרך בה התחלתי לפני 16 שנים. אסף קיויתי, שותפי לדרך ולעשייה, ימשיך להוביל ולנהל את פעילות מטריקס DevOps. בתפקידי החדש, אני מתכוון להמשיך ולהרחיב את פעילות אינטגריטי בהכנסת מוצרים חדשים בעולם הענן, באבטחת מידע ובתשתיות ולהמשיך את התרחבותה וצמיחתה של החברה בעזרת המצוינות שכבר טבועה ב-DNA שלה. אני שמח על ההזדמנות ומתרגש לקראת האתגרים העומדים בפניי".

מנכ"ל מטריקס, מוטי גוטמן, מסכם: "חברת אינטגריטי נמנית על ההשקעות הטובות שביצעה מטריקס. ארז הקים חברה לתפארת שהמשיכה לצמוח ולהתפתח תוך שמירה על מצוינות וצביון משפחתי. שאפו גדול לו על כך. ארז ממשיך לשמש באינטגריטי כנשיא החברה עם כניסתו של אורן לתפקיד המנכ"ל.
אורן קרוג הוא מהמנהלים הצעירים והמבטיחים במטריקס עם הישגים מרשימים בתחום המכירה והתמיכה במוצרים ואספקת שירותי תכנה. אני סמוך ובטוח כי אורן הוא האדם המתאים ביותר להוביל מעתה את החברה לשיאים חדשים."

ארז גולדשטיין. ניב קנטור,
ארז גולדשטיין/ניב קנטור
אורן קרוג. סאם יעקובסון,
אורן קרוג/סאם יעקובסון

חברת Gloat, שפיתחה מערכת לניהול ופיתוח עובדים בחברות, הודיעה על מינויו של ג'ף שוורץ כסמנכ"ל תובנות והשפעה. בתפקיד זה, יסייע שוורץ בעיצוב אסטרטגיית המוצרים של Gloat ויעבוד באופן צמוד עם הנהגת החברה, הלקוחות וצוותי העובדים, כל זאת על מנת לסייע בהמשך צמיחת החברה והגעה לשווקים נוספים. גיוס אסטרטגי זה, בא בתקופה שבה חברות מבינות שיש צורך באימוץ דרכי עבודה חדשות וייצור אפשרות צמיחה והתפתחות של העובד בחברה.

לפני שהצטרף ל- Gloat, כיהן שוורץ במשך 20 שנה במספר תפקידי מפתח בחברת הייעוץ דלוייט, בניהם תחום עתיד העבודה בארה"ב, ושותף בכיר במנהל ההון האנושי העולמי של החברה מאז 2003. כחלק מתפקידו הוביל שוורץ את השיווק הגלובלי של המותג ואת שיטות העבודה בארגון.
כיום עומדים בפני ארגונים אתגרים רבים, ביניהם הצורך במציאת דרכים חדשות לניהול עבודה היברידית, היעדר מדיניות גיוון והכלה סדורה בכח האדם, ומתן הזדמנות שווה לכל עובד לחוות צמיחה פנים ארגונית - ללא אפליה. על אתגרים אלו עונה הפלטפורמה של גלואט.

ג'ף שוורץ, סמנכ"ל תובנות והשפעה בגלואט: "במהלך המגיפה והמשברים הכלכליים והחברתיים של החודשים האחרונים, כולנו ראינו ממקור ראשון את הפוטנציאל, החוסן וההסתגלות המדהימים של עובדים בכל מקום. עלינו לבנות על התכונות האלה על מנת לקדם חשיבה חדשה, מודלים ואסטרטגיות לניווט בעבודה ובקריירות מהמאה ה -21. גלואט היא אחת מהחברות היחידות שמתעסקות בסוגייה הזו ובעלת היכולת לענות על הצרכים האלה. אני נרגש להצטרף ל- Gloat כחלוצה והמובילה העולמית בעולם העבודה החדש".

בן ראובן, מנכ"ל גלואט ומייסד שותף: "לג'ף יש מומחיות יוצאת דופן בכל הנוגע לאירועים שעיצבו את מקום העבודה המודרני. במובנים רבים, ג'ף היה חלוץ השוק הזה ממש לצדנו. גם אנחנו בגלואט ראינו את הצורך לשחרר את דינמיקת השוק בתוך ארגונים כדי להתמודד עם האתגרים של עתיד העבודה. אנחנו נרגשים לשלב כוחות עם ג'ף, ובעזרת הידע והניסיון שלו, להגדיל ולהאיץ את ההשפעה של הטכנולוגיה שלנו. אנחנו משוכנעים שהלקוחות שלנו ירוויחו מההצטרפות של מומחה מנוסה ומשפיע כמו ג'ף להנהלה הבכירה".

ג'ף שוורץ. יחצ,
ג'ף שוורץ/יחצ

יניב גודר, שייסד וניהל בארץ את הפעילות של אפליקציית התחבורה השיתופית מקליפורניה וניהל את פעילות החברה במזרח התיכון יהיה אחראי מעתה גם על פעילות ליים במספר שווקים נוספים באירופה בהם פועלת החברה, ביניהם גם איחוד האמירויות.

גודר, אשר נכנס לתפקיד בתחילת שנת 2019, הוביל את כניסתה של ליים לישראל. במהלך התקופה הזו שינתה ליים את הרגלי התנועה של חלק נכבד מתושבי העיר תל אביב והערים הסמוכות. החברה מציעה קורקינטים ואופניים שיתופיים והחברה התרחבה לערים נוספות כמו רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה. לאחרונה זכתה החברה גם במכרז להפעלת כלים שיתופיים גם באילת. במקביל להחרפת הפקקים ועבודות הרכבת הקלה שהחמירו את המצב בגוש דן, הפתרון של ליים הופך יותר ויותר פופולארי ומאפשר למשתמשים להגיע תוך רכיבה קצרה כמעט לכל מקום בעיר. גודר היה בעבר מנכ"ל ענקית התחבורה השיתופית Uber בסינגפור אשר הינה גם אחת המשקיעות בליים.

יניב גודר. סוף כהן,
יניב גודר/סוף כהן

קבוצת גולדמן סאקס מודיעה על מינוי ג'ונתן פנקין לראש פעילות הקבוצה בישראל.

ג'ונתן פנקין, הצטרף לגולדמן סאקס כמנהל (Managing Director) בשנת 2006 ונבחר לשותף בשנת 2010. בין 2006-2016 כיהן בהונג-קונג כראש תחום שווקי ההון של AeJ (Asia ex-Japan), ובהמשך, כמנהל משותף של קבוצת המימון של גולדמן סאקס ב-AeJ. בהמשך ניהל את מחלקת שווקי ההון הצומחים של הקבוצה. ג'ונתן ימשיך לכהן במקביל בתפקידו הנוסף כראש הפעילות של גולדמן סאקס ביוהנסבורג.

בשנה האחרונה הובילה גולדמן סאקס את העסקאות הגדולות ביותר בשוק הישראלי, כולל ההנפקות הראשוניות של monday.com, גלובל- אי, ווקמי, קלטורה, ריסקיפייד וצים וכן מיזוגים עם חברות ספאק של איירון סורס, אי-טורו, אינוויז ועוד.

ג'ונתן פנקין, מנכ"ל גולדמן סאקס ישראל אמר היום: "אני נרגש מאוד להיכנס לתפקיד מנהל גולדמן סאקס בישראל, שהובילה בשנה האחרונה עסקאות מרשימות ביותר, תוך זיהוי הפוטנציאל הגבוה הטמון בשוק הישראלי. יחד עם הצוות הישראלי וצוותי הטכנולוגיה, מדיה וטלקום (TMT) בארה"ב ואירופה, אנו מתכוונים להמשיך להוביל את השוק ולהיות גשר בין היזמות המקומית למשקיעים גלובליים".

ג'ונתן פנקין. דרור סיתכל,
ג'ונתן פנקין/דרור סיתכל

חברת סלברייט, המובילה העולמית בפתרונות Digital Intelligence למגזר הציבורי והפרטי, מודיעה על מינויה של אורית סגל לסמנכ"לית משאבי אנוש עולמית בחברה.

אורית סגל מילאה עד היום שורה של תפקידים בכירים בתחום משאבי האנוש בחברות הייטק גדולות ובינוניות, בתחומי התוכנה והחומרה, בהן: אמדוקס, Microfocus, Essence Group,. לאורית ניסיון עשיר בבניית צוותי עובדים מיומנים בעלי יכולות גבוהות, וגיוס שותפים עסקיים אסטרטגיים עם יכולת מוכחת בהובלת תהליכים של צמיחה, שינוי והתפתחות ארגונית. היא מביאה איתה נסיון בייעוץ ובקואצ'ינג למנהלים, ובבניית אסטרטגיית משאבי אנוש לתמיכה ביעדים עסקיים וארגוניים.

במסגרת תפקידה, סגל תהיה שותפה בהגדרת האסטרטגיה ומפת הדרכים לפיתוח תחום משאבי אנוש בסלברייט וביישום האסטרטגיה בתחומים השונים ביניהם גיוס וקליטת עובדים חדשים במרכז הפיתוח בארץ ובסניפים נוספים של החברה בעולם, פיתוח צוותים ועובדים וניהול חוויית העובד בסלברייט שפתרונותיה המפותחים בישראל משמשים אלפי סוכנויות אכיפת חוק מובילות וארגונים בפענוח תיקי פשיעה, ביותר מ-140 מדינות.

סגל בוגרת תואר תואר שני בפסיכולוגיה ארגונית מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון במדעי ההתנהגות באוניברסיטת בן גוריון. כמו כן, בעלת הכשרת EMCI בקואצ'ינג מהטכניון, ומגשרת מוסמכת מקבוצת גבים. היא תדווח לאסנת תירוש, סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש בסלברייט.

אורית סגל. סלברייט,
אורית סגל/סלברייט

אילה קדרון מונתה למנהלת אגף פתרונות מוביל וחווית משתמש (UX) בחטיבת פינטק ודיגיטל של מטריקס. האגף עוסק בפיתוח אפליקציות מובייל פנים ארגוניות ואפליקציות ללקוחות, וכן בעיצוב ותכנון חוויית המשתמש בפתרונות דיגיטל (UX/ UI/CX).

במסגרת התפקיד, קדרון תהיה אחראית על פיתוח והרחבת הפתרונות ללקוחות הקיימים והרחבת ה-Offering והפעילות מול לקוחות חדשים. השילוב בין פתרונות המובייל לחווית המשתמש (Experience) מאפשר ללקוחות בנייה של פתרונות מקצה לקצה ומשלב ניהול אסטרטגי של מסעות הלקוח בנכסים הדיגיטליים הקיימים והחדשים. במטריקס דיגיטל מעל 500 עובדים, והיא ממשיכה להתרחב ולשלב מומחים נוספים בפרויקטים המגוונים של לקוחותיה.

בעשור האחרון עבדה קדרון בחברת One, כאשר בתפקידה האחרון ניהלה את חטיבת פיתוח ומוצרים.

אילה קדרון. יוהנס פלטן,
אילה קדרון/יוהנס פלטן

שי פלדמן, מנכ"ל קבוצת סמלת, הודיע על מינוי טל צורף כסמנכ"לית שיווק ודיגיטל של כלל הקבוצה. טל בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בעולמות השיווק, הפרסום והדיגיטל במגוון תפקידים. טל התחילה את דרכה בתחום התקשורת בתפקידי שיווק בחברות פלאפון, בזק בינלאומי וסלקום והתנסתה גם בתחום המזון כמנהלת שיווק בחברת שטראוס. בתפקידה האחרון ניהלה בחברת כלמוביל את הפעילות של כלל מותגי הרכב הפרטי ובהם מותגי מיצובושי ויונדאי.

במסגרת תפקידה, טל תוביל את ניהול כל מותגי החברה, הטרנספורמציה הדיגיטלית ותחום חווית הלקוח בחברה.

טל צורף. יחצ,
טל צורף/יחצ

חברת הסייבר Morphisec שמספקת מערכת אבטחה לנקודות קצה בשיטת המטרות הנעות (MTD) מודיעה על מינויו של הודי זק למנהל מוצר ראשי (CPO) בחברה.

בשנים האחרונות כיהן זק כראש המכלול הטכנולוגי במערך הסייבר הלאומי של ישראל. לפני הצטרפותו למערך הסייבר הלאומי, כיהן זק כ- COO של Cytegic, חברת סטארט-אפ בתחום הסייבר (שנרכשה ע"י חברת מאסטרקארד). לפני כן, הקים והוביל את חטיבת מוצרי הגנת הסייבר של Verint. לפני כהונתו בוורינט, מילא זק תפקידים בכירים מרכזיים בכמה מחברות ההיי-טק הישראליות המובילות, ביניהן Metalink בה שימש כ-COO, ו Amdocs - בה כיהן כנשיא חטיבת מוצרי הבילינג. זק בעל תואר שני בהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל-אביב (בהצטיינות יתרה), ותואר ראשון במתמטיקה ופיזיקה מהאוניברסיטה העברית בירושלים (בהצטיינות, במסגרת תכנית תלפיות).

"עם ניסיון רב בתחום אבטחת הסייבר, כמו גם הידע הייחודי שצבר בתפקידיו בתעשיות אחרות, הצטרפותו של הודי תתרום למאמצי החברה לסייע לארגונים למנוע באופן פשוט ואוטומטי את מתקפות הסייבר המסוכנות ביותר", ציין רונן יהושע, מנכ"ל Morphisec. "מהלך זה הוא חלק מהתרחבות כללית של החברה וחיזוק מרכז הפיתוח הנמצא בבאר שבע. החברה גם צופה לגייס עשרות עובדים נוספים".
"אני נרגש להצטרף ל- Morphisec שנמצאת בצמיחה מרשימה ויוצאת דופן," אומר הודי זק. " ישנה עליה בקצב בו עסקים ברחבי העולם מותקפים על ידי גורמים עויינים, בשילוב שיטות התקפה מתוחכמות יותר ויותר. אני נרגש להצטרף לצוות שמחויב לסייע לארגונים לעצור את התקפות אלה, לפני שהן מתרחשות, באמצעות גישה פרואקטיבית יזומה".

הודי זק. עודד קרני,
הודי זק/עודד קרני

Bookaway, חברת הנסיעות הראשונה בעולם המציעה פלטפורמה טכנולוגית להזמנת כרטיסי נסיעות בדיגיטל עבור תחבורה יבשתית וימית, הודיעה היום על מינויו של מטיאס אליסבסטסקי, לשעבר Director of Sourcing ב-Hotelbeds, לתפקיד המנהל המסחרי Chief Commercial Officer) CCO), של הקבוצה. אליסבטסקי מביא איתו ניסיון של מעל ל-16 שנה בחברות מובילות בעולם התיירות, בניהול אסטרטגיה שיווקית בתחום התיירות והנסיעות וניהול קשרי לקוחות בעולמות התחבורה.

אליסבטבסקי עלה לישראל בשנת 2000 מארגנטינה ולאחר עלייתו לישראל התגורר בקיבוץ צובה במעונות של האוניברסיטה העברית. הוא סיים תואר ראשון בהיסטוריה וגיאוגרפיה באוניברסיטה העברית ומאוחר יותר עבד בתפקיד של מלווה קבוצות של אמריקאים ודוברי ספרדית בכנסת.

כ-CCO, אליסבסטסקי יהיה אחראי על הפיתוח העסקי, האסטרטגיה והפעילות הגלובליות של Bookaway, במטרה להרחיב להאיץ את התרחבותה ופעילותה בארה"ב, סין ואמריקה הלטינית. אליסבסטסקי יפעל כדי להביא את הבשורה הטכנולוגית של החברה בשוקי התיירות הגדולים בעולם. החברה פועלת כיום ב-22,000 קווי תחבורה ונסיעות ב-60 מדינות. ועתידה להתרחב משמעותית בשנתיים הקרובות בשווקים החדשים.
אליסבסטסקי החל את דרכו בענף התיירות העולמי, בחברת הנסיעות העולמית Tourico Holidays, שם ניהל ויצר שיתופי פעולה עם מפעילי שירותי תיירות מהגדולים בעולם. הוא כיהן 11 שנים בתפקידים שונים בחברה. בתפקידו האחרון שימש כסגן הנשיא לפיתוח מוצרים גלובליים של Tourico Holidays, אשר נרכשה ב-2017 נרכשה ע"י Hotelbeds.
נועם טויסטר, מנכ"ל Bookaway: "אני שמח מאוד על הצטרפותו של אליסבסטסקי ומאמין שהניסיון והרזומה העשיר שלו, בעולמות התיירות, יסייע לנו להגשים את החזון של החברה, לאפשר למטיילים להפוך את חווית המעבר מיעד אחד למשנהו לחוויה נעימה וקלה. וכן, לאפשר למפעילי הנסיעות הגעה לקהלים ולקוחות חדשים. הקורונה הוכיחה שענף התיירות במדינות מתפתחות בהן סופקו שירותי נסיעות בצורה לא מקוונות, נפגעו קשה יותר. הפתרון הטכנולוגי שלנו גם מאפשר למטיילים לגלות את דרכי ההגעה בקליק וגם מקשר בין מפעילי התחבורה המקומיים למטיילים חדשים - כך נוצר ערך משותף. מטיילים זוכים להזמין בקליק כרטיסים ליעדי תיירות חדשים ומפעילי התחבורה המקומיים נהנים מנוכחות דיגיטלית שמנגישה אותם ללקוחות חדשים".

מטיאס אליסבסטסקי, CCO ב-Bookaway: "אני מאושר להצטרף ל-Bookaway בזמן כל כך חשוב ומשמעותי לתעשיית הנסיעות, בייחוד בעידן מאתגר של מגיפת הקורונה העולמית. שיתופי הפעולה שיצרה Bookaway, מביאים את הטכנולוגיה והזמנת כרטיסים דיגיטלית ל-22,000 יעדים בכ-60 מדינות. המטרה שלנו היא להרחיב את היקף הנסיעות שמספקת החברה בשווקים הגדולים בעולם, דוגמאת סין וארה"ב, ולאפשר למטיילים להגיע לכל פינה בעולם, להבטיח להם את חוויות הנסיעה הטובה ביותר האפשרית, תוך עזרה למפעילי הנסיעות המקומיים לצמוח יחד איתנו".

מתיאס אליסבצקי. עירד נצר,
מטיאס אליסבסטסקי/עירד נצר

קרן ההון סיכון SOMV (State of Mind Ventures) הודיעה על הצטרפותם של שני שותפים חדשים בקרן, מרב רותם נעמן ואנדי בלאס והשקת פעילותן של קרן ההמשך State of Mind Ventures 3 להשקעות בשלבים מוקדמים, וכן של קרן צמיחה חדשה -Momentum. היקפן הכספי של הקרנות בסך כ-200 מיליון דולר יביא את סך ההון המנוהל של SOMV לכ-400 מיליון דולר ויאפשר לקרן להמשיך באסטרטגיית ההשקעה בשלבים מוקדמים בחברות SaaS ותשתיות ענן לצד השקת פעילות חדשה להשקעות בחברות בשלבי צמיחה.

מרב רותם נעמן מצטרפת לקרן SOMV לאחר שניהלה את פעילות ההשקעות בישראל ובאירופה של ענקית הטלקום והמדיה האמריקאית Verizon Communications. לפני הצטרפותה לקרן Verizon Ventures, עמדה מירב בראש קרן AOL Venture Seed בישראל ובמסגרת תפקידיה ישבה בדירקטוריונים של חברות שונות, ועבדה בצמוד ליזמים. בעברה, ניהלה פעילויות שונות בחברות בטר פלייס, סלקום ו- Bain & Company בסן פרנסיסקו. למרב MBA מאוניברסיטת Harvard.

אנדי בלאס מצטרף לקרן SOMV לאחר קריירה ארוכה ומוצלחת ביצירה, בנייה ועיצוב מותגים מהמובילים בעולם - מקוקה קולה ועד ספוטיפיי. אנדי הוא גם יזם מנוסה, והיה מבין מייסדי Hibob, אחד הסטארטאפים המצליחים ביותר בתחום משאבי האנוש שפועל מישראל. בעבר, אנדי ייסד את S-Lab , חברת יעוץ לאסטרטגיית מותג לחברות טכנולוגיה בצמיחה אשר פעלה בלונדון, עמק הסיליקון ותל אביב. אנדי היה גם שותף בסוכנות Splendid Communications אשר הפכה לאחת מסוכנויות הקריאייטיב המובילות בעולם. אנדי מחלק את זמנו בין לונדון לתל אביב.

מרב רותם נעמן מסרה: "בתפקידי כמנהלת בקרן השקעות תאגידית, השקעתי לאורך השנים בחברות סטארטאפ בסגמנטים מגוונים ובשלבי צמיחה שונים. הצטרפות לקרן הון סיכון הינה צעד טבעי, אך היה לי חשוב למצוא את השותפים הנכונים למסע. יובל בהרב, ניר אדלר ואנדי באלס, מעבר להיותם מוכשרים ומנוסים, חולקים עימי את אותם ערכים, אישיים ומקצועיים כאחד. כולנו מאמינים כי יש לשים את האנשים במרכז, לפעול מתוך מחויבות עמוקה לשותפות עם יזמים מדהימים ולתמוך בהם במסע שלהם לבניית חברות גלובליות גדולות עם השפעה חיובית על העולם שלנו".

אנדי באלס ציין כי: "על ידי הצטרפותי לקרן SOMV אני יכול לעזור לסטארטאפים צעירים להתפתח למותגים מצליחים ומדהימים שישנו את העולם. האקוסיסטם הייחודי של ישראל מאפשר לי לעבוד עם הטובים ביותר ולעזור להם לסלול את דרכם להצלחה. על ידי ניצול המומחיות שלי בתחום המיתוג אני יכול לסייע לחברות למצוא את הקול הייחודי שלהן. הצוות המיוחד שבנינו ב- SOMV ישמש כפלטפורמה אחת אשר תסייע לעצב את החברות הללו לא רק מבחינת מימון, אלא גם מבחינה טכנולוגית, עסקית ושיווקית. אני נרגש להצטרף לצוות, ומצפה לדברים גדולים בהמשך".

יובל בהרב וניר אדלר - " ככל שתעשיית הסטארטאפים והטכנולוגיה מתפתחת ומשתנה, אנו מאמינים שגם קרנות וצוותי השקעות חייבים להתפתח גם כן. התוספת של שני שותפים מוכשרים ומנוסים בעלי רקעים שונים, במקביל לגיוס קרן מומנטום, קרן הצמיחה המוקדמת החדשה שלנו, תאפשר ל- SOMV לספק ערך רב יותר ליזמים, לתמוך בחברות לכל אורך מחזור חייהן ולהתקרב לחזון שלנו של VC כפלטפורמה. הצוות שלנו מבוסס על יסודות וערכים משותפים, הרצון לעשות טוב והמחויבות שלנו להצלחתם ולאושרם של היזמים והעובדים בחברות הפורטפוליו שלנו".

מרב רותם נאמן. זוהר שטרית,
מרב רותם נעמן/זוהר שטרית
אנדי בלאס. אדם רוג'רס,
אנדי בלאס/אדם רוג'רס

אמיר צוקר מונה ל- CTO בחברת CodeValue. צוקר בן 40 (נ+2) הוא ארכיטקט תוכנה בכיר בעל 25 שנות ניסיון בעולם הפיתוח תוכנה. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול, בצבא שירת כמפתח מערכות ב- 8200 ולאחר מכן שימש כמומחה וארכיטקט מוביל באמדוקס. בתפקידו החדש כ- CTO יוביל צוקר את התעשיה בכל הקשור לפיתוח תוכנה, בין אם זה הקמת R&D, פרודקט, ארכיטקטורה, דבאופס וניהול פיתוח.

במהלך השנים, היה מעורב בפרויקטים מגוונים בשלל תפקידים, מסטארט-אפים קטנים בתחילת דרכם ועד לחברות אנטרפרייז גדולות, אשר סובבים לרוב סביב פתרונות מודרניים כגון Microservices, Serverless, IoT, Cross-platform Frontend ועוד. צוקר הוא גם מדריך קורסים מוסמך ומרצה בכנסים ומיטאפים, הוא כתב ספר, בנה קורסים ויצר חבילת קוד צד-שלישי כקוד פתוח לצד תרומות נוספות בקוד פתוח בשוטף.

אמיר צוקר. יחצ,
אמיר צוקר/יחצ

בבחירות להנהלת איגוד התאגידים העירוניים ברשויות המקומיות נבחרו עו"ד לירון גולדנברג (45), מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקוה ושגיא בן יואב (39), מנכ"ל חכ"ל עמק חפר. השניים יצטרפו כחברים בהנהלת האיגוד.

לירון גולדנברג. יחצ,
עו"ד לירון גולדנברג/יחצ
שגיא בן יואב. חכל עמק חפר,
שגיא בן יואב/חכל עמק חפר

חברת מינרלים מיוחדים גלובלית מובילה, הודיעה כי סמנכ"ל הכספים, קובי אלטמן, יפרוש מתפקידו החל מ-1 בינואר, 2022, על מנת להקדיש את זמנו לעניינים משפחתיים ופרטיים. במקביל, יצטרף אבירם להב ל-ICL כסמנכ"ל הכספים וחבר בהנהלה הבכירה.

רביב צולר, נשיא ומנכ"ל ICL: "ברצוני להודות לקובי אלטמן על מנהיגותו ומסירותו לאורך שש השנים האחרונות והובלתו של אגף הכספים של ICL באחריות ומקצועיות. היתה לו תרומה גדולה לחברה והוא משאיר אחריו מורשת של מצוינות. קובי מותיר אחריו אגף כספים חזק אשר ימשיך לתמוך בצמיחה עסקית וביצירת ערך לחברה."

את אלטמן יחליף בתפקידו אבירם להב, אשר בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל הכספים של אדמה, חברה גלובלית בתחום האגרו-כימיה וחלק מקבוצת Syngenta, וכן כמנכ"ל אדמה פתרונות חקלאות. קודם לכן, מילא אבירם שורה של תפקידי מפתח לרבות בדלתא גליל תעשיות, שם כיהן כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה ומנכ"ל הפעילות בארה"ב, ובהמשך מונה למנכ"ל ולסמנכ"ל התפעול הגלובלי.

צולר המשיך: "בשם החברה, ברצוני לברך את אבירם להב, אשר מביא עמו ניסיון עשיר של למעלה משני עשורים במגוון תפקידים, הן כמנכ"ל והן כסמנכ"ל כספים במספר חברות גלובליות. אני מאחל לו בהצלחה ובטוח כי יביא במהרה לידי ביטוי את יכולותיו המקצועיות ואת ניסיונו העסקי הרב, בין היתר, בשווקי ברזיל וסין, הרלוונטיים לפעילות החברה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully