וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זירת המסחר הגלובלית Fiverr מגייסת כ-70 עובדים חדשים

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 14:14

Fiverr היא זירת מסחר גלובלית מקוונת לשירותים דיגיטליים המאפשרת לפרילנסרים מוכשרים להציע את שירותיהם ללקוחות ברחבי העולם. היא נסחרת בבורסת ניו יורק וצפויה לגייס כ-70 עובדים בישראל עד סוף השנה במגוון תחומים: דאטה, פיתוח, שיווק, שירות לקוחות ועוד

משרדי Fiverr. עמית גושר,
משרדי Fiverr/עמית גושר

החברה בניהולו של מיכה קאופמן עלתה לאוויר לראשונה בשנת 2010. Fiverr מחברת בין עסקים בכל הגדלים לבין פרילנסרים מ160 מדינות המציעים שירותים דיגיטליים מעל ל- 500 קטגוריות ותשעה ורטיקליים ביניהם עיצוב גרפי, שיווק דיגיטלי, תכנות, וידאו, אנימציה ועוד, במטרה לאפשר לכל אדם באשר הוא לקחת חלק בעתיד של עולם העבודה ולהגשים את עצמו.

משרדי fiverr. עמית גושר,
משרדי fiverr/עמית גושר

עושה טוב מהבסיס

משרדי החברה ממוקמים בתל אביב בקרבת תחנת רכבת השלום ועובדיה נהנים מאפשרויות קידום ופיתוח אישי, טכנולוגיות מתקדמות, תנאים מעולים ומעל הכל את היכולת לגעת במיליוני אנשים בעולם ולהצטרף לחברה שבבסיסה עושה טוב.

שרון שטיינר, סמנכ"לית משאבי האנוש של Fiverr: "חברת Fiverr היא חברה מתפתחת וצומחת המאפשרת למצטרפים אליה לפתח קריירה משמעותית ולקחת חלק בשינוי עתיד עולם העבודה. אנחנו מציעים סביבת עבודה מאתגרת ומתגמלת עם הון אנושי מקצועי ואיכותי, ומקדמים בברכה מועמדים מכל מגזר, גיל ומגדר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שרון שטיינר. יואב הורנונג,
שרון שטיינר, סמנכ"לית משאבי האנוש של Fiverr/יואב הורנונג

בין המשרות הפנויות:

את מי אנחנו מחפשים

Fiverr שמה לעצמה מטרה, לשנות את הדרך בה העולם עובד יחד. Fiverr מובילה כבר מעל לעשור את עתיד עולם העבודה ומחברת בין עסקים בכל הגדלים לבין פרילנסרים מיומנים המציעים שירותים דיגיטליים ביותר מ-500 קטגוריות ותשעה ורטיקלים ביניהם עיצוב גרפי, שיווק דיגיטלי, תכנות, וידאו, אנימציה ועוד.

המשרות הפנויות/ עמוד החברה- https://bit.ly/2YpacKJ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully