וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבע נאות תשתתף בתצוגת האופנה "קורנית לוס אנג'לס"

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 14:20

תציג קולקציית קפסולה שעוצבה במיתוג שכולו חגיגה צבעונית שמחה וקלילות. קולקציית הקיץ של טבע נאות תוצג בתצוגה האופנה ב-4 בנובמבר על מסלול הדוגמנות בלוס אנג'לס

טבע נאות תשתתף בתצוגת האופנה "קורנית לוס אנג'לס" ותציג קולקציית קפסולה שעוצבה במיתוג שכולו חגיגה צבעונית שמחה וקלילות.

בימים אלה נשלמות הכנות האחרונות של דגמי קולקציית קפסולה שהוכנו במיוחד לאירוע שחברת קורנית הישראלית תפיק בלוס-אנג'לס. הדגמים נמצאים בימים אלו בשלב אחרון שלי עיצוב וייצור ויישלחו, לארה"ב יפוזרו לקבוצה נבחרת של מעצבי אופנה שעומלים גם הם על OUTFIT תואם. לקראת הצגתם החגיגית בתחילת נובמבר על מסלול הדוגמנות בלוס אנג'לס ב- 4 לנובמבר. קולקציה זו תציע מצעד שכולו חגיגה צבעונית שמחה וקלילה.

נעלי פולריס. יחצ,
נעלי פולריס של טבע נאות/יחצ

מיכאל אילוז, מנכ"ל טבע נאות: "אחרי תקופה קשה ולוחצת זה סימלי שהמסר שבחרנו להעביר בקולקציה הוא קלילות ושמחה. אופנה היא סוג של שפה וככזו יש בכוחה להניע מסרים תרבותיים לחבק להזמין ולאפשר לחלקים שונים בחברה להרגיש חלק מהשלם בקצת יותר נינוחות".

הקולקציה תכלול מגוון עורות איכותיים בעיבודים ייחודיים בצבעים - טורקיז, שמנת, פרחוני שחור וסגול, עור בגוון שמנת עם שירבוטים בשחור ולכל אלה יותאמו סוליות צבעונות. ההפתעה והבשורה הגדולה והמרגשת יותר בקולקציה זו תהיה הצצה ראשונה לתוצרים של שיתוף הפעולה הירוק, שמתרחש בימים אלה בין טבע-נאות לנובה מילאן, שמטרתו פיתוח יריעות שדומות בתכונותיהן לעור אבל עשויות מסיבי אננס בטכנולוגיה ייחודית חדשנית.

פיתוח חומרים אלה יאפשר לטבע נאות הצעת גפות צמחיות ב100% ולנצל את הפחת הגדול הנילווה לגידול אננס למוצר חדש בעוד שעד היום תוצרים אלה נשרפו וגם נטמנו באדמה.

  • עוד באותו נושא:
  • טבע נאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully