וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: איפה אוהבים לאכול עובדי ההייטק?

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 16:15

לרגל יום עובדי ההייטק שחל בשבוע שעבר, חברת סיבוס חושפת לראשונה כמה מוציאים עובדי הייטק על ארוחת הצהריים שלהם, האם הם מעדיפים ישיבה במסעדה או Take Away, מהן שעות ה'פיק' וגם: מהן המסעדות החביבות עליהם ביותר

ענף ההייטק הפך מושא לקנאתם של לא מעט ישראלים: השכר, התנאים, אירועי החברה וכמובן... הארוחות, בעיקר ארוחות הצהריים, אלה שעבורן נשלף הכרטיס מהכיס. חברת סיבוס יזמה סקר קטן שיאפיין את הרגלי האכילה של ההייטקיסטים.

באיזו עיר מוציאים הכי הרבה?

על פי הנתונים, עובדי הייטק מהרצליה מוציאים הכי הרבה על ארוחת צהריים עם ממוצע של 73 שקל לסועד.

אחריהם עובדי הייטק תל אביביים עם ממוצע של 65 שקל לסועד, ב"ש במקום השלישי עם 60 שקל בממוצע לסועד, עובדי ההייטק בחיפה עם 50 שקל ועובדי הייטק בירושלים עם 46 שקל בלבד.

מה אוכלים עובדי הייטק בישראל - סקר של חברת סיבוס. דרור עינב,
מה אוכלים עובדי הייטק בישראל - סקר של חברת סיבוס/דרור עינב

באיזו שעה מזמינים משלוח?

12:00 בצהריים היא השעה המועדפת על עובדי ההייטק להזמנת ארוחת צהריים. 30% מסך כל ההזמנות המבוצעות באמצעות סיבוס, אך יש גם ציפורי לילה: כ-5% המזמינים בשעות הלילה בין השעות 1:00-4:00 לפנות בוקר. משלוחים אלה כוללים בעיקר גלידות וקינוחים.

41% מעובדי ההייטק מעדיפים לאכול במסעדה את ארוחת הצהריים, בהשוואה ל- 45% שמזמינים משלוח או 14% שבאים לאסוף בעצמם מהמסעדה. בסיבוס מציינים כי חל גידול של עשרות אחוזים במספר המזמינים/האיסופים על פני היושבים במסעדה, מאז החלה הקורונה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גלידה קיץ. ShutterStock
גלידות וקינוחים לציפורי הלילה/ShutterStock

לא תאמינו מי המסעדה הפופולרית ביותר בהייטק

תל אביב - "קפה נואר" הוותיקה קוטפת את המקום הראשון ומיד אחריה Liv מרמת החייל. במקום השלישי מסעדת VEGGIE, ובהפרש קטן אחריה, נאם התאילנדית.

בהרצליה אוהבים אסיאתי - הרשת האסיאתית הוותיקה ג'ירף ממוקמת בראש טבלת המשלוחים ואחריה סניף גוטה הרצליה. במקום השלישי רשת Liv (שאהובה גם על התל אביבים) וקיוטו היפנית.

חיפה - גם החיפאים מעדיפים את הטעם האסייאתי עם מסעדת מינה טומי כמובילה את תחום המשלוחים ואחריה ה'סלטריה', רשת 'פוקי ואן' ומסעדת הדגים טייסטי פיש.

באר שבע - מבשלת ג'מס במקופם הראשון עם מספר ההזמנות הגבוה ביותר בעיר ובמקום השני 'פוקי ואן' האסייאתית, בורגוס בורגר בר ומסעדת רוסטר המקומית.

בירושלים מעדיפים אוכל ביתי - עובדי ההייטק הירושלמים מעדיפים מסעדות בשריות ואוכל ביתי, כאשר המשלוח המועדף הוא של מסעדת REFRESH ומיד אחריה גם כן מסעדת אוכל ביתי-מרינדה, קפה מלכה וכן מסעדת 'הסועד'.

אישה אוכלת סושי. ShutterStock
הייטקיסטים מעדיפים אסיאתי/ShutterStock

חברות הייטק תורמות לזינוק

קרן וייזמן סמנכ"לית השיווק של סיבוס ציינה: "אנחנו כמעט שנתיים לתוך הקורונה ואם בגל הראשון כמעט כל המשק הישראלי נכנס ל'הולד', לאט לאט המשק התאושש לצד 'רתיחה' של ענף ההייטק הישראלי"

וייזמן מוסיפה: "בשנה האחרונה, אנו חווים סחף של חברות הייטק שמצטרפות אלינו ותורמות באופן משמעותי לזינוק בהיקפי ההזמנות ובממוצע לסועד. החיך הישראלי אוהב לגוון בין אוכל ישראלי לאסייאתי, אמריקאי וסגנונות נוספים ואנו משתדלים להעניק את מגוון האפשרויות הגדול ביותר" .

קרן וייזמן סמנכלית השיווק של חברת סיבוס. סטודיו דני גולן,
קרן וייזמן סמנכ"לית השיווק של חברת סיבוס/סטודיו דני גולן

חברת סיבוס מספקת שירות ללמעלה מ-3,000 חברות ו-350,000 עובדים במעל ל- 7,000 מסעדות בפריסה ארצית. סיבוס שייכת לתאגיד Sodexo העולמי המעסיק למעלה מ-420,000 עובדים ב-67 מדינות ברחבי העולם ומשרתת מדי יום 100 מיליון לקוחות במגוון שירותים בעולמות ניהול תקציבי ארוחות, מתנות רווחה ו- wellbeing של העובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully