וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים במיקרוסופט: זאת שמקודמת וזה שעוזב

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 15:47

מיקרוסופט ישראל הודיעה על מינויה של דנה אלכסנדרוביץ למשנה למנכ"לית וראש חטיבת השיווק והתכנון האסטרטגי. במקביל, אורן וינטר עוזב את החברה ועובר לסיילספורס

דנה אלכסנדרוביץ מונתה למשנה למנכ"לית מיקרוסופט ישראל ולראש חטיבת השיווק והתכנון האסטרטגי. בתפקידה החדש, תהיה אחראית על מערך התכנון האסטרטגי והשיווק של החברה. בתפקידה, תוביל דנה תהליכי חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית של ארגונים וחברות במעבר לטכנולוגיות הענן ובמעבר לדאטה סנטר אותו תשיק מיקרוסופט העולמית בישראל בשנה הקרובה. לדנה ניסיון רב בהובלת ארגונים בינלאומיים בשוק מקומי והאזורי להשגת יעדים אסטרטגיים משתנים.

דנה אלכסנדרוביץ. ענבל מרמרי,
דנה אלכסנדרוביץ/ענבל מרמרי

אלכסנדרוביץ', נשואה + 3, הצטרפה למיקרוסופט לפני 5 שנים והיא מתמחה בניהול כספים ואופרציה. בשנתיים האחרונות שימשה כמנהלת תכנון עסקי ואופרציה במטה החברה האזורי של מיקרוסופט במזרח התיכון ואפריקה, ותכללה את הפעילות העסקית ב- 77 מדינות. קודם לכן, שימשה כסמנכ"לית הכספים של מיקרוסופט ישראל במשך כשלוש שנים. לאלכסנדרוביץ תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון ב-מנהל עסקים ותקשורת מהאוניברסיטה העברית. בעברה שימשה כסמנכ"לית הכספים של פרוקטר אנד גמבל בתפקידה האחרון שם ובתפקידים שונים במשך 13 שנים כולל במטה החברה בשוייץ.

רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל: "המשק הישראלי מתקדם במהירות אל עבר מציאות עננית חזקה ומאובטחת, שבה פתרונות הענן שלנו והיכולות הייחודיות שלהם מהווים מנועי חדשנות וצמיחה לארגונים. הגעת הדאטה סנטר של מיקרוסופט העולמית לישראל תהווה מכפלת כוח אדירה לחדשנות מחשובית מאובטחת. דנה הוכיחה בתפקידיה הקודמים הבנה עמוקה בהובלת תהליכים ארגוניים עמוקים ומחויבות לאתגרי החברה והמשק הישראלי. אני מאחלת לדנה הצלחה בתפקידה החדש בהנהלת מיקרוסופט ישראל".

דנה אלכסנדרוביץ, משנה למנכ"ל וראש חטיבת השיווק והתכנון האסטרטגי מיקרוסופט ישראל: "אני גאה מאוד להצטרף שוב להנהלת מיקרוסופט בישראל ולהמשיך להוביל את מהפכת הענן בישראל, במיוחד בימים מרגשים לקראת השקת הדאטה סנטר המקומי שזו השקעה משמעותית שמיקרוסופט עושה בישראל מתוך אמונה במשק הישראלי ובמעבר המהיר של ארגונים לשימוש בשירותי ענן מתקדמים לטובת מימוש היעדים העסקיים שלהם".

אורן וינטר. יחצ,
אורן וינטר/יחצ

סיילספורס (Salesforce), המובילה העולמית בטכנולוגיית ענן ושירותי CRM, הודיעה על מינויו של אורן וינטר לתפקיד סמנכ"ל פיתוח בכיר של דאטורמה בסיילספורס ישראל. במסגרת תפקידו, וינטר יוביל את הפיתוח של דאטורמה ומוצרי המרקטינג קלאוד הנלווים.

לאורן וינטר (46) ניסיון של למעלה מ- 20 שנים בהנדסת תוכנה ובתפקידי ניהול. לפני הצטרפותו לסיילספורס, עבד אורן בכמה חברות הזנק ובשנת 2002 הצטרף למיקרוסופט כמהנדס תוכנה בסיאטל. הוא עבד על Windows Client, Server ו-Windows Embedded, כמפתח, כמוביל וכמנהל. לאחר 7.5 שנים חזר לישראל והצטרף למרכז המחקר והפיתוח הישראלי של מיקרוסופט, שם כיהן ב- 12 השנים האחרונות בתפקידי ניהול.

אורן וינטר הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת בר-אילן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully