וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מינויי בכירות בבנק מזרחי טפחות

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 16:59

שבי שמר, מנכ"לית בנק אגוד, תמונה לסמנכ"לית ומנהלת החטיבה הקמעונאית. תרי ישכיל, לשעבר סמנכ"לית השיווק והשירות בפרטנר, תמונה לסמנכ"לית ומנהלת החטיבה לשיווק, פרסום ופיתוח מוצרים בבנק

דירקטוריון מזרחי-טפחות בראשות משה וידמן, הודיע כי הוא מאשר את המלצת המנכ"ל משה לארי לבצע מינויים חדשים בהנהלת הבנק.

שבי שמר, מנכ"לית בנק אגוד מזה שלוש שנים, תתמנה לסמנכ"לית ומנהלת החטיבה הקמעונאית בבנק, במקומו של ישראל אנגל.

אנגל החל את תפקידו בקבוצת הבנק בשנת 2000, עת הצטרף לבנק טפחות כחבר הנהלה ומנהל החטיבה הפיננסית. במהלך שנת 2004, לאחר החלטת דירקטוריון בנק המזרחי להתמזג עם בנק טפחות, התמנה ישראל אנגל למנכ"ל בנק טפחות, ובתחילת שנת 2005, לאחר השלמת המיזוג, הוא הצטרף להנהלת מזרחי-טפחות כסמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית, תפקיד שבו הוא מחזיק עד היום.

בתקופת כהונתו רשמה החטיבה הקמעונאית של הבנק הישגים רבים והגדילה משמעותית את היקפי פעילותה, בכל התחומים שבהם עסקה. אנגל ימשיך לכהן כיו"ר בנק יהב, תפקיד שהוא ממלא מזה שלוש שנים.

כמו ישראל אנגל בזמנו, גם מחליפתו שבי שמר מצטרפת לבנק, על רקע חיבור עם בנק אחר. "המיזוג עם בנק אגוד הוא אחד ממנועי הצמיחה של הבנק בשנים הקרובות. מדובר במהלך מורכב עם מגוון היבטים, שהחשוב שבהם הוא החיבור האנושי והתרבותי, בין עובדים שמגיעים מארגונים שונים.

הצטרפותה של מנכ"לית בנק אגוד להנהלת מזרחי-טפחות, תסייע גם בקליטה מיטבית של עובדי אגוד, הן בצד המקצועי והן בצד התרבותי, על בסיס הערכים המשותפים לשני הבנקים", אמר משה לארי, בישיבת הדירקטוריון. המינוי כפוף לאישור בנק ישראל.

שבי שמר, סמנכ"לית ומנהלת החטיבה הקמעונאית מזרחי-טפחות. רמי זרנגר,
שבי שמר, מעתה: סמנכ"לית ומנהלת החטיבה הקמעונאית של מזרחי טפחות/רמי זרנגר

תרי ישכיל מצטרפת להנהלת מזרחי-טפחות, לאחר שכיהנה בין השנים 2021-2017 כסמנכ"לית השיווק והשירות בחברת פרטנר. ישכיל תתמנה לסמנכ"לית ומנהלת החטיבה לשיווק, פרסום ופיתוח מוצרים בבנק, במקומה של דינה נבות שביקשה לפרוש לאחר כ-10 שנים בתפקיד.

בתקופת כהונתה כמנהלת החטיבה, הובילה נבות שורה של מהלכים שיווקיים ופרסומיים חדשניים, שחיזקו את תדמית הבנק ובידולו, וחידדו את תפיסת השירות הייחודית של מזרחי-טפחות, הדוגלת בשירות אישי ואנושי הנתמך במעטפת טכנולוגית.

תרי ישכיל, סמנכ"לית ומנהלת החטיבה לשיווק ופרסום, מזרחי-טפחות. ליה יפה,
תרי ישכיל, מעתה: סמנכ"לית ומנהלת החטיבה לשיווק, פרסום ופיתוח מוצרים במזרחי טפחות/ליה יפה

מנכ"ל הבנק משה לארי ציין בפני חברי הדירקטוריון, כי הבחירה בשבי שמר ותרי ישכיל נעשתה על בסיס הרקורד המקצועי המרשים של שתיהן, והניסיון הרב שהן צברו במשך השנים, במגוון תפקידים.

יו"ר הדירקטוריון משה וידמן אמר, כי המהלך יזרים אנרגיה חדשה לשולחן ההנהלה ויסייע לבנק להתמודד בהצלחה, עם האתגרים הרבים הניצבים לפתחם של המערכת הבנקאית בכלל ומזרחי-טפחות בפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully