וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Facebook Hub: תכנית חינמית לליווי עסקים

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 15:38

חברת yellowHEAD ופייסבוק מקימות את Facebook Hub: צוות עובדים ייעודי שילווה בתכנית מקצועית וחינמית, עשרות עסקים שהשתתפו בתכניות ההכשרה של פייסבוק ונמצאים בתחילת הדרך. גיוס העובדים והכשרתם ימומן במלואו על ידי פייסבוק

ילוהד, חברה ישראלית לשיווק דיגיטלי מבוסס תוצאות, מכריזה על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם פייסבוק, שבמסגרתו יוקם ה-Facebook Hub: צוות עובדים ייעודי שיוכשר על ידי פייסבוק וילוהד לליווי אסטרטגי של סטארט-אפים ועסקים בתחילת דרכם.

גיוס העובדים והכשרתם, כמו גם הטיפול השוטף בסטארט-אפים, ימומן במלואו על ידי פייסבוק, כחלק ממה שהחברה מגדירה "המחויבות המתמשכת של החברה לאקוסיסטם הישראלי".

פייסבוק. ShutterStock
פייסבוק מציעה מגוון תכניות הכשרה/ShutterStock

מענה ארוך טווח לעסקים

הפעילות של פייסבוק בישראל כוללת שורת תוכניות הכשרה ייחודיות, שנועדו לתמוך בסטארט-אפים ישראלים ולסייע להם לרכוש כלים להאצת המכירות ולהתרחבות לשווקים חדשים.

רק בשנה האחרונה החלו לפעול מגוון תוכניות חדשות, כמו בית הספר למסחר מקוון וה-B2C Bootcamp, שמכשירות עשרות עסקים מדי מחזור ומהוות תחנה משמעותית בתהליך הצמיחה שלהם. עם זאת, תוכניות אלו נמשכות חודשים בודדים - והחברה מעוניינת לתת מענה ארוך-טווח לצרכים השונים של העסקים.

אנשי עסקים. ShutterStock
אנשי עסקים בתחילת דרכם יקבלו מעטפת מקצועית לטווח הארוך/ShutterStock

משלב הפיתוח ועד להטמעה

פייסבוק, שנמצאת לאחרונה על הכוונת של לא מעט רגולטורים (מהסנאט האמריקאי ועד שר התקשורת בישראל) חברה לילוהד, שמציעה פתרונות שיווק הוליסטיים לשווקים הגלובליים ועובדת עם עשרות לקוחות ברחבי העולם, לרבות חברות כמו Tinder ו-Wix.

השתיים הקימו צוות ייעודי שיוקדש כולו לעבודה עם בוגרי תוכניות ההכשרה ויעניק להם ליווי צמוד במהלך הפיתוח וההטמעה של פעילות השיווק הדיגיטלית.

הצוות, שתהליכי הגיוס אליו נערכים בימים אלו, יעבור הכשרה מקצועית מטעם מנהלים בפייסבוק ישראל וילהוד כאחד ואחריה ימשיך ללוות את הסטארט-אפים השונים - תוך התמקדות בבניית האסטרטגיה השיווקית והוצאתה לפועל בפלטפורמות השונות.

ישיבת צוות במשרד. ShutterStock
הצוות שיגוייס בקרוב יקבל הכשרה מפייסבוק ישראל/ShutterStock

מעטפת מקצה לקצה

המהלך המשותף של שתי החברות יספק לעשרות עסקים מעטפת מקצועית מקצה לקצה, שתמשיך את התהליך שהתחיל בתוכניות ההכשרה ותעזור ליזמים לעמוד ביעדי הצמיחה שלהם.

לי שפונגין, סמנכ"לית שיתופי פעולה אסטרטגיים בילוהד, אשר מובילה את שיתוף הפעולה, מציינת: "אנחנו שמחים שנבחרנו על ידי פייסבוק להוביל יחד איתם את הפרויקט הזה. כחברה שמתמחה בשיווק דיגיטלי ועובדת שנים רבות עם פלטפורמת המדיה של פייסבוק, אנחנו בטוחים כי נוכל להוביל את הסטארט-אפים וחברות הללו להישגים מדהימים".

לי שפונגין - סמנכלית שיתופי פעולה אסטרטגיים בילוהד. יחסי ציבור,
לי שפונגין, סמנכ"לית שיתופי פעולה אסטרטגיים בילוהד/יחסי ציבור

בדרך לצמיחה משמעותית

ניצן עברון, פייסבוק ישראל: "אנחנו בפייסבוק שואפים לתמוך בדור החדש של סטארט-אפים פורצי דרך - ועוסקים בטיפוח ובהכשרה של מאות עסקים כבר שנים. כעת, אנחנו נחושים לקחת את התמיכה הזאת צעד אחד קדימה, ולייצר מעטפת ארוכת-טווח שתיתן מענה לכל צרכיהם. אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה עם חברת ילוהד החדשנית, ורואים במהלך המשותף עדות נוספת למחויבות שלנו לאקוסיסטם שבו אנו פועלים. יחד נבטיח שהסטארט-אפים יזכו למיטב התמיכה והכלים, בדרכם לצמיחה משמעותית".

פייסבוק. אילוסטרציה. shutterstock, ShutterStock
צוות ייעודי ילווה את העסקים משלב הפיתוח ועד להטמעה/ShutterStock, shutterstock

אודות החברה השותפה

ילוהד (yellowHEAD) הינה חברת שיווק דיגיטלי מבוסס תוצאות מהגדולות בישראל המציעה פתרונות שיווק הוליסטיים לשווקים הגלובליים בתחומי רכישת משתמשים, אופטימיזציית חנויות האפליקציות, אופטימיזציית מנועי חיפוש, יצירת פרסומות וידאו ומערכת לניתוח קריאייטיבים. על ידי הטמעה של פתרונות אלו, חברת ילוהד משפרת את הביצועים השיווקיים של לקוחותיה בקשת רחבה של פלטפורמות.

עולמות התוכן של ילוהד כוללים את תחום הגיימינג, פינטק, בריאות ולייף סטייל, eCommerce ועוד.
החברה נוסדה בשנת 2013 בידי גל בר ושי כרמי, מומחים מהשורה הראשונה בשיווק מבוסס מידע. החברה משרתת כיום עשרות לקוחות ברחבי העולם, ביניהם לקוחות ענק כמוZynga, Warner Brothers , Wix, Procter & Gamble, Tinder ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully