וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל קינן מונה למנכ"ל Yandex ישראל

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 20:52

Yandex קיבלה החלטה אסטרטגית להקים מרכז פעילות עצמאי בישראל, וממנה לראשונה מנכ"ל מקומי לכלל שירותיה. מינויו של קינן, מהמנהלים הבכירים והמנוסים בתחום הטלקום בישראל, צפוי לחזק את פעילות Yandex בישראל ולייצר צמיחה מהירה

ענקית הטכנולוגיה Yandex (נאסד"ק: YNDX), מודיעה היום על מינויו של יובל קינן למנכ"ל Yandex ישראל. Yandex, מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם והגדולה ביותר ברוסיה ובמזרח אירופה, המפתחת רכבים אוטונומיים וטכנולוגיות מתקדמות בעולמות הפוד-טק, רייד-טק, שירותי ענן
ואי-קומרס.

בעקבות שאיפתה להרחיב את הפעילות בישראל, מחליטה החברה הבינלאומית להקים מרכז פעילות עצמאי, וממנה לראשונה מנכ"ל מקומי שיוביל את כל פעילויותיה בישראל. קינן יוביל את הקמת האתר המקומי, על כלל שירותי החברה, ועתיד לנהל את התרחבותה של Yandex בישראל עם כניסת שירותים חדשים עתידיים.

יובל קינן. יאנדקס,
יובל קינן/יאנדקס

קינן, בן 46, הוא מהמנהלים הבכירים והמנוסים בתחום הטלקום בישראל. בתפקידו האחרון קינן שימש כמשנה למנכ"ל קבוצת פרטנר, שהובילה את מהפיכת טלוויזיית ה- IP בישראל ופיתחה רשת סיבים עצמאית המשרתת היום מאות אלפי לקוחות. מינויו של קינן מהווה צעד ראשוני לביסוס מעמדה של החברה כשחקנית מרכזית בתחומי הטכנולוגיה והצרכנות בשוק הישראלי.

בשנה האחרונה בלטה במיוחד Yandex בישראל עם השקת השירות המהפכני Yango Deli שהביא את בשורת משלוחי המכולת הסופר מהירים לישראל, ומאז מתרחב בקצב מהיר; שירות זה הצטרף לאפליקציית הזמנת המוניות Yango ולתכניות הכשרת והסבת אקדמאיים לעולמות ההיי טק Yandex Education, פיתוח רובוט השליחויות האוטונומי Rover שעתיד להתחיל בניסוי בקרוב; ופרויקט הרכב האוטונומי של החברה, הנחשב למתקדם ביותר בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully