וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזמינו לי אמבולנס שיתופי: עסקת סיטי טרנספורמר ואיחוד הצלה

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 10:21

"איחוד הצלה" תהייה הלקוחה המוסדית הראשונה של הרכב העירוני החדשני, שישמש את כונני הארגון במעין מתכונת של רכב שיתופי. העסקה תקיף 1,000 יחידות ושוויה עומד על 22 מיליון דולר

הפתרון הראשוני שאותו יועד לספק ה"סיטי טרנספורמר", הרכב העירוני החדש, היה לעומסי התנועה והחניה, זאת באמצעות הפטנט הייחודי שלו שמרחיב ומצמצם את מפשק הגלגלים. כעת נמצא לו גם שימוש שמשמעותו הצלת חיים ולא רק חיסכון בזמן או כסף.

ד"ר אסף פורמוזה, מנכ"ל חברת סיטי טרנספורמר, הודיע היום על חתימת עסקה ראשונה עם ארגון "איחוד והצלה" במסגרתו תספק יצרנית הרכב החשמלי דגם ייעודי המוסב ומאובזר לשמש רכב עזרה ראשונה.

מדובר לא רק בכניסה של הרכב החדשני לצי הרכב של ארגון גדול, אלא גם במעין חדירה של מודל הרכב השיתופי אל תחום שירותי החירום.

סיטי טרנספורמר בשירות איחוד הצלה. סיטי טרנספורמר,
סיטי טרנספורמנר בשירות איחוד הצלה: 1,000 כלי רכב יפוזרו בנקודות שונות במודל של רכב שיתופי ובעת חירום מתנדבי הארגון יוקפצו ויצוותו לרכב הקרוב אליהם/סיטי טרנספורמר

רכב שיתופי בתחום שירותי החירום

תפיסת ההפעלה שתלווה את כלי הרכב האלו מזכירה שימוש ברכב שיתופי, כאשר כלי הרכב יפוזרו בעיר בנקודות אסטרטגיות. עם קבלת קריאה, יוכל מי מ-6,000 מתנדבי הארגון המוקפצים לכ-2,000 קריאות מדי יום לחבור לכלי הרכב הקרוב אליו, כאשר הזיהוי, פתיחת והפעלת כלי הרכב תבוצע באמצעות האפליקציה על מכשיר המתנדב. באמצעות המוקד שמקושר לכלי הרכב, תוזן הכתובת מראש לתוכנת הניווט בכלי הרכב.

במסגרת העסקה, יסופקו בפעימה הראשונה 50 כלי רכב, כאשר לאלו צפויים להצטרף עוד כמה מאות יחידות בתוך חמש שנים, עד למספר כולל של כ-1,000 יחידות. שווי העסקה עומד על 22 מיליון דולר. מועד האספקה לא צוין, אולם בעבר ציינו בחברה כי ישראל תהייה מהשווקים הראשונים אליהם תחדור החברה ובכוונתה לעשות זאת כבר ב-2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully