וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת 'הסטוק' מגיעה לת"א: תקים סניף דגל בפארק עתידים

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 13:02

הסניף שעתיד להיפתח בינואר 2022 בפארק עתידים בתל אביב, בעלות הקמה של כ-4 מיליון שקל, ישתרע עלפני 1,300 מ"ר וישמש כסניף דגל לרשת המונה כיום 32 סניפים. עופר ברק, מנכ"ל ומבעלי הסטוק: "הסניף החדש הוא סנונית ראשונה בשרשרת סניפי ענק שהרשת צפויה לפתוח"

רשתות הסטוק - על הטיותיהן השונות, כובשות את חוויית הקניה של הישראלים. עדות מרכזית (ונוספת) לכך ניתנה עם הכרזתה של רשת "הסטוק", שפעלה עד כה מחוץ לתל אביב, להקים סניף דגל בעיר הגדולה.

על פי הודעת הרשת, הקמת הסניף היא מענה לביקוש הגובר מצת הצרכנים והוא עתיד להציע חווית לקוח משודרגת וכן מגוון רחב של פריטים, מרחב מעוצב ומחיר התואם לציפיות מרשת דיסקאונט.

לרשת הסטוק, רשת דיסקאונט מהגדולות בישראל, נפתחו בשנה האחרונה 8 סניפים חדשים בחולון, ראש פינה, מבשרת ציון, אשדוד, אשקלון, קריית שמונה, בית שמש ורעננה ועד סוף שנת 2022 תפתח 15 סניפים חדשים נוספים בין היתר בלוד, נתניה, רהט, טייבה טמרה ועוד.

רשת חנויות הסטוק, סניף דגל כסנונית ראשונה בתל אביב. יח"צ,
רשת חנויות הסטוק, סניף דגל כסנונית ראשונה בתל אביב/יח"צ

הרשת מחזיקה גם במותג פרטי

הרשת מציעה מגוון רחב של כלי בישול ומטבח, כלי בית ונוי, ריהוט, פתרונות אחסון מוצרי טקסטיל, ועוד ובנוסף, מחזיקה במותג פרטי בשם cameo, המציע קולקציה חדשה המתחלפת כל חצי שנה ובה פריטים בעיצוב וייבוא ייחודי, המושפעים מטרנדים חמים בעולם העיצוב.

המגוון הרחב מאפשר ליצור טוטאל לוק לחלל באמצעות פריטים בעלי מוטיב עיצובי זהה או לבחור בשיטת ה-mix and match.

בנוסף, מציעה הרשת מחלקה שלמה המוקדשת לטבע, במסגרתה מוצעים פריטי במבוק, עציצים ומעמדים לעציצים.

עופר ברק, מנכ"ל הסטוק. באדיבות המצולם,
עופר ברק, מנכ”ל ובעלי הרשת 'הסטוק'/באדיבות המצולם

נרגשים להיכנס לעיר הגדולה

עופר ברק, מנכ"ל ומבעלי רשת הסטוק: "אנחנו נרגשים לקראת הפתיחה הצפויה של חנות הדגל שלנו בעיר תל אביב ומודים לחברת פארק עתידים. אנחנו ברשת שמחים לאפשר ללקוחות הרשת תושבי העיר להמשיך וליהנות מההיצע הרחב הקיים אצלנו ומהמחירים המשתלמים ביותר. הסניף החדש הוא סנונית ראשונה המבשרת על המגמה החדשה ברשת של פתיחת סניפי ענק בשטחים של 1,500 מ"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully