וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפכנו לחלק מהמשחק: המהפכה העצומה של עולם הגיימינג החלה

בשיתוף Overwolf

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 11:34

אם בעבר יצרניות המשחקים הקפידו להרחיק את עצמן מהמשתמשים, בעולם הדיגיטלי זה כבר לא רלוונטי, מה שהוביל לשינויים בולטים. הכירו את פלטפורמת הענק הישראלית, שמציעה לכם מקום להגשים את עצמכם ולהרוויח דרך פיתוח משחקים מבריקים ויצירת אפליקציות מודים לשדרוג החוויה

אוברוולף. יח"צ,
להיות חלק אקטיבי מהמשחק/יח"צ

פעם, בעולם הישן, חלוקת ה"תפקידים" הייתה ברורה: היו כאלו שיצרו תוכן, והיו כאלו שצרכו אותו. ההפרדה בין שני הצדדים הללו נמשכה שנים ארוכות, אבל בעידן הטכנולוגי והדיגיטלי, היא פשוט לא רלוונטית יותר. העולם שלנו לא מפסיק להשתנות, להתפתח ולהציע הזדמנויות חדשות, לא משנה איפה אתם נמצאים על פני הגלובוס. זה נכון לכל אחד מתחומי החיים וביניהם כמובן, לעולמות התוכן ובאופן ספציפי יותר - המשחקים.

הרי כולנו גדלנו על משחקי מחשב ומשחקי וידיאו כאלה ואחרים, בהם למדנו לאט לאט מה לעשות עד שהצלחנו לפצח את המשחק. מאותו רגע, הוא הפך למונוטוני משהו ולא התפתח במקביל אלינו. כיום לעומת זאת, בזכות מהפכת ה-UGC (User-generated content - תוכן המיוצר על ידי המשתמשים), עוברת תעשיית המשחקים שינוי של ממש וכל יום הופך לחוויה חדשה, עם משחקים שמשתנים בזמן אמת ואינספור תוספות, פנימיות או חיצוניות, שמשדרגות את צריכת המשחק.

אוברוולף. יח"צ,
מהפכת ה-UGC משנה את עולם המשחקים/יח"צ

לאורך ארבעת העשורים הראשונים של תעשיית המשחקים, החברות המייצרות לא ממש היו פתוחות לרעיון הזה ודאגו לשמור על מרחק מהמשתמשים, אולם בחלוף הזמן וככל שהטכנולוגיה העניקה לנו עוד ועוד גישה ביתית ועצמאית ליצירת תוכן, אותן חברות הבינו לאיטן שקו המחשבה שלהם פשוט לא רלוונטי ואפקטיבי יותר ושבגלל המחסום שהציבו, הן מאבדות שחקנים במקום להרוויח אותם.

השינוי החל עם כותרים כמו ליג אוף לג'נדס, משחק שנוצר מתוך אחת המפות שהופיעו בתוך משחק אחר (וורקראפט 3). החוויה האישית הקטנה החלה להתפתח לרעיון הרבה יותר גדול ומשם, הפכה למשחק חדש לחלוטין, העומד בפני עצמו. כיום, מיליוני גיימרים מכל רחבי העולם כבר תורמים באופן יומיומי להמשך ההתפתחות הזו ועושים זאת בעזרת חברות דוגמת Overwolf, פלטפורמה ישראלית-בינלאומית, שמציעה מגוון אפשרויות ל"מפתחים צד-שלישי", כאלו שנהנים ממשחק כלשהו ואז משתלבים בו, משדרגים אותו בעזרת התוספות שלהם ויכולים גם להרוויח בזכות תוכן האקסטרה שלהם.

לאתר Overwolf>>

אוברוולף. יח"צ,
לכל אחד יש את ההזדמנות ליצור משהו משלו, להגשים את עצמו וגם להרוויח מזה/יח"צ

איך זה בא לידי ביטוי? דרך שלושה סוגי מוצרים, ש-Overwolf מציעה כיום:

1) יצירת אפליקציות על משחקים - ברוב המקרים, מדובר במשחקי Esports. אם שיחקתם בהם בעבר, אתם בוודאי יודעות ויודעים שהם מחייבים ריכוז מירבי וקשה עד בלתי אפשרי להיות מודע למה שקורה סביבכם בזמן המשחק. לשם כך, ל-Overwolf יש פיצ'ר שקורא ומייצר נתוני משחק בזמן אמת ובעזרתו, המפתחים בונים למשחק אפליקציות עזר, למשל כאלו שמקליטות את המשחק כדי שניתן יהיה לצפות בו בדיעבד ולנתח, כאלו שמספקות סטטיסטיקות מתקדמות ועוד.

היתרון: כל האפליקציות הללו מוצעות בגרסה חינמית, כאשר מי שמשלם על מנוי יכול לקבל אותן ללא פרסומות והיוצר מרוויח מהן כסף.

2) CurseForge - בשנת 1980 כבש את העולם משחק חדש - פקמן. בשנת 1982 יצא לו המשכון - מיס פקמן, שזכה להצלחה גדולה בעצמו ולמעמד מיתולוגי. מיס פקמן הייתה למעשה "מוד" של המשחק המקורי, פיתוח שלקח משחק קיים, שינה בו משהו ושמר על רוח הדברים בשילוב עם אותה תוספת מעניינת.

המודים הם אחת ההנאות הגדולות ביותר של מפתחי המשחקים היום ומאפשרים ליצירתיות הגלובלית להמשיך לחדש שוב ושוב את המשחקים האהובים, כדי שלא יהפכו לשגרתיים עבור המשתמשים. CurseForge.com הוא כיום האתר הגדול ביותר של מודים למשחקים כמו מיינקראפט, וורלד אוף וורקראפט ואחרים והמונים נהנים ממנו בכל יום.

מדי חודש, כ-20 מיליון גיימרים משתמשים באפשרויות המוצעות על ידי Overwolf, כאשר את האפליקציות והמודים, שזוכים יחד ל-15 מיליארד הורדות בשנה (!), מפתחים כיום כ-87 אלף יוצרים.

אוברוולף. יח"צ,
הנהלת Overwolf/יח"צ

3) CurseForge Core - החידוש העדכני ביותר בשוק, שפונה היישר אל המקור - יצרניות המשחקים. במקום להתקיים סביב המשחק, מה שעלול להבריח בסופו של דבר את מפתחי המודים למקומות אחרים אם יתקעו בחומה וירטואלית שלא תאפשר להם להתקדם בפיתוח, מקיימת Overwolf קשר ישיר עם החברות הגדולות ביותר בתעשיית המשחקים (משהו שמעט מאוד חברות אחרות בעולם כולו מצליחות לעשות כיום). יחד עמן, נבנית כבר מבסיס המשחק תשתית שמאפשרת למפתחים לייצר את המודים שלהם ישירות בתוכו. דרך התשתית הזו השחקנים והיוצרים למעשה מתקיימים יחד, בתוך אותו אקו-סיסטם דיגיטלי ומקדמים אלה את אלה.

אז כפי שבטח הבנתם, המהפכה לא ניצבת לפנינו, אלא ממש מתקיימת כבר במלוא הכוח ואם אתם עוד מתלבטים, זה בדיוק הרגע שלכם להצטרף אליה ולהיות חלק מאחד התחומים הגדולים בעולם ברמה הכלכלית והמעשית כיום, תחום שגם מציע לכם דרור ליצירתיות ולהגשמה העצמית. Overwolf מובילה את התחום הזה, גייסה עד היום למעלה מ-75 מיליון דולר משורה של משקיעים מובילים והשיקה לפני כמה חודשים "קרן יוצרים", שתומכת ביוצרי האפליקציות ובמפתחי המשחקים שמציעים אלמנט של UGC בתוכן שלהם.

עד כה, הקרן כבר השקיעה בשורה של משחקים, אפליקציות ומודים והיא ממשיכה לצמוח במטרה לקדם עוד ועוד יוצרים שרוצים להיות חלק מעולם תוכן אינטימי, כזה ש"מדבר אליהם" ובו הם יכולים לפתח רעיונות שישנו את עולם המשחקים, יהפכו לחלק מהקאנון וישדרגו את החוויה לכל שחקן.

לאתר Overwolf>>

אוברוולף. יח"צ,
בואו לשדרג את החוויה, לעצמכם ולכולם/יח"צ
בשיתוף Overwolf

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully