וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג: TikTok נכנסת לתחום הסחר המקוון

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 15:54

טיקטוק ישראל מציגה מוצרים חדשים שיפעלו תחת האפליקציה, באמצעותם תעמיק את פעילותה בעולם המסחר המקוון ותאפשר חיבור דו כיווני בין יוצרים למותגים. עם כל הכבוד לתוכן, האם לפנינו זירת שופינג חדשה עם פוטנציאל של מיליארד משתמשים?

אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל/וואלה!כסף

טיקטוק ישראל הכריזה על שורת חידושים משמעותיים באפליקציה, כאלו שנועדו למנף את הכוח היצירתי של מיליארד חברי הקהילה שלה כדי לאפשר להם לייצר הכנסה מהכישרון, ובמקביל לאפשר לעסקים קטנים להצליח יותר בעזרתה. האם הפלטפורמה הפופולרית מעמיקה את כניסתה לתחום הסחר המקוון?

החידושים שהציגה האפליקציה הסינית שנוצרה לשם שיתוף קטעי וידיאו יצירתיים, כוללים כעת הבטחה להעמקה בעולם המסחר המקוון, השקת פלטפורמה חדשה לחיבור בין יוצרים למותגים והרחבת הכלים הקיימים ליצירת תוכן.

האפשרויות החדשות נועדו, על פי טיקטוק, לסייע למותגים ולעסקים קטנים ובינוניים להציע את מוצריהם למיליארד חברי קהילת טיקטוק ברחבי העולם ולאפשר ליוצרי התוכן להתפרנס מהתוכן אותו הם מייצרים.

אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל. מערכת וואלה!כסף, מערכת וואלה
אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל, מציג את החידושים באפליקציה/מערכת וואלה, מערכת וואלה!כסף

לצאת מטיקטוק, לקנות - ולחזור

אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל: "הקהילה שלנו היא הכוח המניע לכל מה שקורה בטיקטוק, והיוצרים הם הסיבה שאנשים מגיעים אלינו. ההכרזות שלנו היום שואפות למנף את הכוח היצירתי של מיליארד חברי הקהילה שלנו ברחבי העולם כדי לאפשר להם לייצר הכנסה מהכישרון שלהם, ומהצד השני לאפשר לעסקים קטנים ומותגים להיות חדשניים, רלוונטיים ומרגשים עבור הקהלים שלהם".

שגיא מתייחס לטיקטוק שופינג ומציין: "השקנו יכולת חדשה לפיה יוצרים יוכלו לשדר תוכן ולשלב לינקים למוצרים אותם יוכלו הצופים לרכוש באופן ישיר. תהייה הגעה למוצר מתוך טיקטוק והשלמה כמעט מלאה של חווית הרכישה. האפליקציה תאפשר לא להפסיד את התוכן בו צפינו קודם כך שנוכל לצאת לרכישה ולחזור לאותה המדיה שהיינו בה".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

איקורמס בטיקטוק - TikTok Shopping

בחודשים האחרונים טיקטוק יצרה מגוון שיתופי פעולה עם חברות מובילות כמו שופיפיי, סקוור, Ecwid ובקרוב יוכרז שיתוף פעולה עם פלטפורמת בניית האתרים הישראלית Wix.

כעת משיקה החברה את 'טיקטוק שופינג' - סט של מוצרים ופיצ'רים שיעלו את המסחר המקוון בפלטפורמה לרמה חדשה.

עם טיקטוק שופינג מותגים יוכלו לעשות אינטגרציה בין העסק האורגני לעמוד שלהם בטיקטוק ולאפשר לחברי הקהילה לרכוש מקטלוג המוצרים של המותג מבלי לצאת מהפלטפורמה.

פיצ'רים חדשים תחת טיקטוק שופינג:

לייב שופינג - עסקים יכולים לתקשר ישירות עם הקהילה שלהם בזמן אמת ולשתף קישורים דינאמיים למוצרים ושירותים.

קישור למוצר ספציפי - טיקטוק מאפשרת להוסיף קישור למוצרים ספציפיים שחברי הקהילה רואים בסרטון, בין אם זה במודעה או בשידור לייב.

מודעות דינמיות - חווית שופינג פרסונלית באותה רמה של חווית התוכן הפרסונלית שחברי הקהילה של טיקטוק מקבלים בפיד.

אחוז עולה של רכישות מוצרים שנצפו באפליקציה. וואלה!כסף, מערכת וואלה
אחוז עולה של רכישות מוצרים שנצפו באפליקציה/מערכת וואלה, וואלה!כסף

מרקטפלייס ליוצרים

בנוסף טיקטוק מקימה מרקטפלייס יוצרים (Creator Marketplace) בישראל, פלטפורמה בשירות עצמי שתאפשר למותגים למצוא יוצרי תוכן איתם הם רוצים לשתף פעולה בין אם זה לקמפיין בודד או לעבודה לטווח ארוך יותר.

המרקטפלייס יאפשר תנועה דו כיוונית בין המותגים ליוצרים; מותגים יכולים לעשות חיפוש חכם ולמצוא יוצרים לפי סוג התוכן שהם מייצרים, מיקום, ממוצע צפיות לפוסט ועוד; והיוצרים יכולים להגיש בקשות לשיתוף פעולה על בסיס בריפים שהמותגים מפרסמים לתוך המרקטפלייס.

"היכולת של קריאייטורים מובילים לייצר תוכן מעניין, אותנטי ורלוונטי היא כלי מדהים עבור מותגים שכמהים להיכנס לפלטפורמה ולא תמיד יודעים לעשות את זה נכון", אמר אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל. "אנחנו מאפשרים לכל יוצר תוכן שיש לו מעל 10,000 עוקבים להצטרף למרקטפלייס שלנו כאשר אנחנו עוברים על החשבונות שלהם כדי לוודא שהתוכן שהם מייצרים הוא איכותי ומלמד".

"מאז ההשקה השקטה של המרקטפלייס בישראל לפני מספר שבועות, הצטרפו מעל 100 יוצרים מובילים ומאות רבות הגישו בקשת הצטרפות". את הבקשות להצטרפות הבטיח שגיא שייבחנו באופן פרטני-ידני ולא באמצעות אלגוריתם מתוך כוונה מלאה להקפיד על בחירת היוצרים והכרות עם התוכן שהם יוצרים.

טיקטוק שופינג, מעמיקים בתחום המסחר המקוון. וואלה!כסף, מערכת וואלה
טיקטוק שופינג, מעמיקים בתחום האי-קומרס/מערכת וואלה, וואלה!כסף

כלים חדשים ליצירת תוכן

Dynamic Scene - אחד ממוצרי הדגל שטיקטוק משיקה הוא כלי מבוסס בינה מלאכותית שיהפוך את תהליך יצירת התוכן להרבה יותר פשוט - מכניסים תוצר קריאייטיבי קיים והכלי החדש הופך אותו למותאם לטיקטוק באופן אוטומטי. Dynamic Scene יבנה מאות אפשרויות שונות של המודעה על ידי משחק עם התמונה, סאונד וטקסט ויציג לגולשים את הגרסאות עם הביצועים הטובים ביותר.

מרכז ההשראה של טיקטוק, "להיות מעודכן בטרנדים בזמן אמת" - המרכז יספק מידע על טרנדים אורגניים שנמצאים בצמיחה בצורה מרוכזת ונוחה עבור יוצרי תוכן שירצו להיות הכי מעודכנים בשביל לייצר את התוכן הרלוונטי ביותר.

עורך הווידאו של טיקטוק - כלי עריכה פשוט המאפשר למותגים ליצור תוכן מותאם לטיקטוק ישירות במחשב. עורך הווידאו כולל גם ספריית מוזיקה, פונטים ותמונות מורשים לשימוש מסחרי.

סיפור דינמי (Story Selection) - אפשרות ליצירת תוכן דינמי שיערב את חברי הקהילה על ידי בחירה בזמן אמת של קו העלילה של הסרטון בו הם צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully