וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המהפכה בעולם הבנקאות מציעה הזדמנות אדירה לבנק דיסקונט"

אלן רוזנבאום

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 18:06

"הצרכנים של היום מורגלים לסוג השירות הניתן על ידי חברות כגון נטפליקס ואמזון", אמר היום אורי לוין, מנכ"ל בנק דיסקונט בכנס הג'רוזלם פוסט שנערך בירושלים. "הם מצפים לשירות טוב יותר ולהצעות טובות יותר"

בווידאו: מנכ"ל בנק דיסקונט מתייחס בכנס הג'ורזלם פוסט לעתיד הבנקאות בארץ ולשינויים בענף/צילום: כנס הג'רוזלם פוסט

אורי לוין, מנכ"ל בנק דיסקונט, התייחס בדבריו בכנס השנתי העשירי של הג'רוזלם פוסט שנערך במוזיאון הסובלנות בירושלים, לעתיד הבנקאות בישראל ולשינויים המשמעותיים החלים בענף כיום, וכיצד הם משפיעים על שוק הבנקאות הישראלי. "הצרכנים של היום" אמר לוין, "מורגלים לסוג השירות הניתן על ידי חברות כגון נטפליקס ואמזון. הם מצפים לשירות טוב יותר ולהצעות טובות יותר". עוד הוסיף לוין, כי "זו הסיבה האמיתית שעולם הבנקאות עובר את השינוי הנוכחי".

לוין הצהיר כי על אף שהבנקים יישארו כמוסד קבוע בעולם הפיננסי, השיטות הבנקאיות ישתנו באופן דרמטי. "עלינו להיות מסוגלים לספק ללקוחותינו פתרונות ברמה הגבוהה ביותר, בדיוק כמו ששחקנים אחרים בשוק מספקים", אמר והוסיף כי על הבנקים לשנות את הדרך בה הם עובדים מול לקוחותיהם, "ללא חוויית לקוח נהדרת, אין לנו זכות קיום".

מנכ"ל בנק דיסקונט אורי לוין בכנס הג'ורזלם פוסט 
12.10.21. הג'רוזלם פוסט, מערכת וואלה!
מנכ"ל בנק דיסקונט אורי לוין בכנס הג'ורזלם פוסט 12.10.21/מערכת וואלה!, הג'רוזלם פוסט
מנכ"ל בנק דיסקונט אורי לוין בכנס הג'רוזלם פוסט. ג'רוזלם פוסט,
"התחרות תגיע דווקא מהבנקים הבינוניים". לוין/ג'רוזלם פוסט

עוד ציין לוין, כי בנקים בגודל בינוני, כגון בנק דיסקונט, נמצאים כיום בעמדה אסטרטגית מצוינת להצליח בשוק התחרותי בשל גודלם היחסי והיכולת לפעול בגמישות. "המהפכה בעולם הבנקאות מציעה הזדמנות אדירה לבנק דיסקונט - התחרות תגיע דווקא מהבנקים הבינוניים". כדוגמה, ציין לוין את שירות ה- Paybox של דיסקונט, שהוקם כחברה נפרדת. "אנחנו הולכים להתחרות עם כל הבנקים, כולל עם עצמנו" אמר, "זו דרכנו להוביל".

בסיכום דבריו אמר לוין, כי השינוי אמנם מהווה הזדמנות עצומה לבנקים בינוניים, אך גם הזהיר כי הבנקים אינם יכולים להישאר באזור הנוחות, אלא עליהם לשנות את אופן עבודתם, במיוחד בכל הנוגע לצורת העבודה מול הלקוחות. "על ידי שינוי האינטראקציה עם לקוחותינו, אנו יכולים לנצח במהפכה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully