וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיתים לדרך

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 9:57

בימים אלה מגיעה לסיומה תכנית 'Startline'. המדובר במיזם חברתי של עמותת 'עמית לדרך' בשיתוף חברת NESS, המעניק לצעירים מנסיבות חיים מורכבות והעדר תמיכה ומשאבים, הזדמנות ללמוד תכנות במסגרת 'בוטקאמפ' מואץ המקנה להם כלים להשתלבות מוצלחת בתעשיית ההיי-טק.

באירוע הסיום שהתקיים בקמפוס מכללת ITC בתל אביב, שבה גם נערך הקורס עצמו, עברו המנטורים והחניכים סדנה חווייתית משותפת, בסיומה הכין כל זוג יצירה משוקולד המבוססת על רגשותיהם ההדדיים.

את האירוע סיכמו שחר אפעל, מנכ"ל NESS, ואלוף (מיל') חגי טופולנסקי, לשעבר ראש אכ"א וראש להק אויר, המשמש כיו"ר עמותת 'עמית לדרך'. מאחורי יוזמת Startline עומדת היזמת החברתית ענבר ארבל, עובדת סוציאלית בהכשרתה, שלאחר שנים של עבודה עם נוער בסיכון, וכן עבודה עם חברות הייטק וסטארטאפים כ- Sales manager, החליטה לסייע לצעירים עם נסיבות חיים מורכבות להיכנס לתעשיית ההייטק באמצעות תכנית תומכת ומתן הזדמנות שווה.

שחר אפעל וחגי טופולנסקי. ענת אייזנברג,
שחר אפעל וחגי טופולנסקי/ענת אייזנברג

סדרת הדגל של אהרוני

קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי 'שיאומי' לישראל, קיימה בשני האחרון אירוע השקה במועדון ה'זאפה' שבהרצליה, במסגרתו הציגו בכירי הקבוצה את סדרת הדגל של הטלפונים הניידים Xiaomi 11T והטאבלט MI Pad5.

את לקוחות ה- VIP של הקבוצה והשותפים משוק הטכנולוגיה, אירחו אלי ואילן אהרוני, הבעלים והמנהלים של חברת המילטון, וכן אבי קורנפלד, מנכ"ל שיאומי בישראל.

במהלך האירוע זכו המשתתפים להצצה ראשונית על הסמארטפון החדש, בעל טכנולוגיית טעינה מתקדמת, אשר מגיע לישראל רגע לאחר ההשקה הבינלאומית שלו בסין. המוזמנים נהנו מארוחת ערב ומהופעה של הזמר רותם כהן.

אלי אהרוני, רותם כהן, אילן אהרוני ואבי קורנפלד. סיני יצחקי,
אלי אהרוני, רותם כהן, אילן אהרוני ואבי קורנפלד/סיני יצחקי

פרופר בחגיגות קציר המלח

"מלח הארץ" השיקה את סדרת "מלח+" של מיקס מלח ים ומגוון תבלינים במלחיות מעוצבות, במסגרת חגיגות קציר המלח, אשר מתקיימות מידי שנה בחודש אוקטובר סביב תחילת עונת נדידת הציפורים בסתיו.

משתתפי האירוע, אשר התקיים לצד בריכות המלח של מלח הארץ בעתלית, לקחו חלק בחוויה הייחודית של איסוף מלח אשר נערם תחת כיפת השמיים, בערמות גדולות ומרהיבות המזכירות הרי שלג.

השתתפו בסיור צפרות בבריכות וטעמו מנות שף אשר תובלו במלחי הסדרה החדשה: גיא פרופר מנכ"ל סוגת-מלח הארץ, רועי וייזר סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי סוגת- מלח הארץ, השף ארז קומרובסקי, השפית נוף עתאמנה אסמאעיל, אילנה גולן מנהלת השיווק של מלח הארץ, הפרסומאי רמי יהשוע וחובבי קולינריה.

אילנה גורן, נוף עתאמנה אסמאעיל וגיא פרופר. רויטל טופיול,
אילנה גורן, נוף עתאמנה אסמאעיל וגיא פרופר/רויטל טופיול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully